"Tjena baby, hänger du här ofta?" Mumlar Ogge skämtsamt i mitt öra då han dyker upp bakom mig och lägger armarna om min midja där jag står vid baren då han var tvungen att gå på toa när vi precis kom hit.
"Försöker du haffa?" Skämtar jag tillbaka och han flinar lite och kysser mig på halsen. "Gud ja, vilket kap jag hittat i baren huh" säger han med en retsam ton och jag skrattar lågt. "Vilka töntar vi är" skrattar jag fram och han flinar och kramar om mig och kysser mig på tinningen. "Det är vi verkligen" yttrar han glatt i mitt öra och vi avbryts av en servitör som dyker upp på andra sidan baren.
"Hej jag har bokat bord" yttrar Ogge artigt och jag förblir tyst, ler svagt över hur han famlar efter min hand och sedan flätar ihop våra fingrar.
"Molander, bord för två" säger han till servitören som kollar igenom sitt papper och jag lyssnar intresserat, lägger hans efternamn på minnet då jag inte hört det förut.
När vi sedan sitter vid bordet så kan jag inte låta bli att le och han tittar frågande över på mig. "Det är bara rätt sjukt, att du liksom tog med mig hem till din lägenhet efter att jag hällt i mig massa skit och sen helt plötsligt sitter vi här" yttrar jag och han skrattar lite och nickar. "Jag måste erkänna att jag spanat in dig ett tag dock" får han sedan fram med en aningen generad stämma och jag lyfter lite på ögonbrynen och flinar.
"Asså Liam har ju pratat om dig och visat lite bilder och så, och jag har sett dig lite på fester och så" säger han och jag ler svagt. "Jaså du har stalkat mig" skämtar jag och han flinar och blinkar med ena ögat. "Din egna stalker, det är inte alla som har" får han fram med en retsam röst och jag skakar lite på huvudet åt honom och flinar.
"Kan du hämta våra drinkar vid baren så sitter jag kvar ifall maten kommer?" Frågar han sedan och jag nickar lite samtidigt som jag reser mig och passar på att ge honom en snabb kyss på kinden innan jag går mot baren.
När jag står vid baren så känner jag plötsligt en hand mot min svank och vänder mig om med ett leende på läpparna som snart suddas ut då jag inte möter den väntade.
"Oscar?" Får jag chockat ur mig och han betraktar mig med en svårtolkad blick.