Kapitel 49

2.1K 122 16
                                    

"Jag har tänkt på en sak rätt länge, angående vårt bröllop" yttrar han lugnt där han sitter bakom mig i badkaret och jag lutar huvudet bak mot hans axel och låter fingrarna skapa olika mönster över hans armar.

"Vadå?" Frågar jag lyckligt och känner hur han ler mot min hud och lämnar en öm kyss i min nacke.

"Eftersom det alltid har varit du och jag genom allt, bara du och jag, så känns det lite konstigt och opersonligt om vi skulle ha ett stort kyrkbröllop inför en massa människor som egentligen inte känner oss" yttrar han lugnt och försiktigt och jag hummar tyst för att få honom att fortsätta.

"...så jag tänker, varför gifter vi oss inte bara vid sjön? Vår sjö. Tänk att både kunna säga att vi delade vår första kyss där och gifte oss där. Bara du, jag och prästen" yttrar han ömt och jag ler stort, vrider lite på huvudet så att jag kan nå hans läppar innan jag nickar svagt och möter hans blick.

"Det blir perfekt" yttrar jag ömt och han ler svagt, låter sin näsa ömt gnugga mot min innan han lutar sig in och kysser mig passionerat och jag placerar handen mot hans kind och besvarar hans kyss med hjärtat dunkandes i bröstkorgen.

Med ett skratt vänder jag mig om och sätter mig istället grenslad över honom då kyssen fortsätter och utvecklas till ett lugnt hångel.

"Och du förresten, jag har inte haft tid att tacka dig för bilderna.." Yttrar han plötsligt och möter min blick. Jag skrattar lågt och känner hur han styvnat mot mitt lår vilket får mig att fnissa tyst och placera mig bättre över honom. "Du kan tacka mig nu..." Får jag ur mig med en lågmäld röst och han flinar lite innan han placerar sig rätt och stöter sig in vilket får mig att stöna.

"Åh så längesen" mumlar han ansträngt mot min hals samtidigt som han stöter sig in i mig med lugna men hårda stötar. Jag slår bak med huvudet och stönar dovt. "Så stor.." Får jag ur mig med en hes röst och han nafsar löst på min hals. "Snabbare?" Frågar han och jag nickar och möter hans blick med en kåt blick. "Snabbare" konstaterar jag och han ler innan han med händerna om mina höfter börjar stöta sig hårdare och snabbare in i mig vilket får mig att stönandes bemöta hans stötar och kyssa honom hetsigt.

HUSBAND // foscarWhere stories live. Discover now