Jag lägger märke till hur han låser om oss när vi går ner i källaren som de inrett till en vinkällare. Jag förblir tyst när jag stelt står och betraktar hans ilskna rörelser.
När han sedan greppar tag om min handled och drar ner mig för den lilla trappan och sedan pressar upp mig mot väggen bredvid hyllorna med vin så flämtar jag till lite över den plötsliga rörelsen.
"Vad fan menar du med din kille?" Väser han fram då vi inte kan skrika, då hade det hörts upp. Jag suckar djupt och möter hans blick med ilskna ögon. "Jag har träffat någon som faktiskt behandlar mig bra, vad rör det dig?" Yttrar jag kallt och han biter ihop käkarna hårt och pressar sig närmare vilket påverkar mig mer än jag vill.
"Vadå, är ni tillsammans?" Frågar han ilsket och jag rycker lite på axlarna. "Det rör väl oss, inte dig" väser jag bryskt fram och han ser ut som att han ska spricka av ilska.
"Det vi har är inte avslutat" yttrar han ilsket och jag lyfter lite på ögonbrynen. "Du och jag är helt jävla klara med varandra, du borde inte ens röra mig just nu" väser jag hårt fram och han sveper med blicken över våra sammanpressade kroppar. "Men du vill att jag rör dig" får han fram med en lågmäld röst och jag förblir tyst.
I nästa ögonblick kysser han mig hetsigt och mina händer rör sig av ren vana ner mot hans byxknapp likaså gör hans likadant. Febrilt sliter jag upp hans byxor och trycker ner de tillsammans med kalsongerna en bit ner över hans lår och när mina egna byxor och underkläder sitter runt anklarna lyfter han upp mig och jag låser fast benen runt hans midja innan han tränger sig in.
Flaskorna skallrar mot varandra och jag hugger tag i en av hyllorna då han knullar mig hårt och snabbt och jag kämpar för att inte skrika rätt ut.
Och ångesten börjar redan gro inuti mig, för det är är ett kraftigt felsteg.