Kapitel 32

1.9K 123 23
                                    

"Fuck Ogge, h-hårdare" flämtar jag fram under honom där han hårt stöter sig in i mig och våra svettiga kroppar slår mot varandra.

"F-fan Felix, jag kommer snart" gnyr han fram och stönar mörkt mot min hals när jag drar naglarna över hans rygg. Jag stönar dovt och rör mig så gott jag kan emot honom, möter hans stötar. "V-vänta, inte än" flämtar jag dock fram och placerar handflatorna mot hans bröstkorg för att trycka honom ifrån mig. Förvirrat drar han sig ur och sänder mig en svårtolkad blick men jag är snabb med att knuffa över honom på rygg innan jag placerar mig grensle över honom och placerar honom rätt.

När jag sedan rider honom hetsigt så slår han bak med huvudet mot kudden och skjuter fram höfterna i takt med mina rörelser över honom.

"J-jag kommer Felix, nu kommer jag" får han fram mellan mörka stön, hetsiga andetag och gnyenden och jag stönar högt och rör mig ännu snabbare över honom vilket gör att han slutligen kommer i mig med ett högt utdraget stön.

"Åh herregud, det var bra baby" mumlar han ansträngt fram och bara minuter senare sover han djupt, totalt utpumpad.

Jag i min tur ligger på min sida av sängen, kryper ihop till en liten boll och kniper ihop ögonen. Men tårarna kommer ändå. Så tyst jag kan ligger jag hopkurad som en liten pojke och gråter.

Inte för att vi gjort något jag inte vart med på, absolut inte.

Jag gråter snarare för att det gör ont att veta att han har rätt. Det är inte hans läppar jag förväntar mig, det är inte hans kropp jag suktar efter. Jag låter honom knulla mig, men jag skulle aldrig kunna älska med honom. För jag älskar någon annan, jag är så djupt jävla förälskad i en man jag valt bort.

HUSBAND // foscarWhere stories live. Discover now