"Felix jag vet inte, är du säker på att vi inte ska åka någonstans? Sjukhuset eller typ någon psykolog eller något? Det är lugnt, jag kör dig" får Liam fram med en orolig röst men jag skakar bara på huvudet.
"Fan Felix, du tog nästan livet av dig framför mina ögon" utbrister han skärrat och jag möter hans blick med trötta ögon. "Jag vill inte träffa någon" mumlar jag fram med en motvillig stämma och han suckar lite. "Men du verkar behöva det. Kan du åtminstone berätta för mig vad som händer för jag förstår ingenting, jag visste inte ens att du mådde dåligt?" Får han ur sig med en bedjande stämma och jag suckar lite.
För jag kan inte berätta om Oscar, folk i stan vet vem han är. Vet vem han är gift med och vårt förhållande eller vad fan vi nu hade kan inte komma ut.
"Jag kan inte prata om det" yttrar jag därför och han tittar förvirrat på mig vilket får mig att sucka och placera handflatan mot madrassen för att räta upp mig. Men när jag får vikt på handen så känner jag smärtan efter såren som skapats av glasskärvan och jag rycker till.
"Kom, jag fixar" säger han med en försiktig röst och försvinner in i badrummet för att hämta första hjälpen lådan innan han slår sig ner i skräddarställning och sträcker sig efter min hand.
Jag låter honom rengöra såren och ser sedan hur han försiktigt stryker med fingrarna över mina ärr och tatueringen på min handled. Han möter min blick och jag skakar bara på huvudet för att indikera att han inte ska fråga, jag tänker ändå inte berätta.
"Felix du borde verkligen prata med någon, jag vet att vi bara är vänner och jag förstår att du kanske inte vill öppna upp för mig, men du skrämde mig Felix. För inatt var inget skämt, du ville verkligen dö" yttrar han oroligt och jag nickar svagt, för han har rätt. Jag ville verkligen dö. Jag vill fortfarande dö. För jag har inte längre Oscar och då vet jag inte vad jag ska leva för.
Och med de tankarna i huvudet överrumplar jag Liam genom att med handen bak om hans nacke kyssa honom hetsigt. För tankarna om Oscar driver mig till vansinne och jag vill bara radera minnet av hans läppar.