3.4

996 42 0
                                    

-Milos akimis-

Išėjau iš namų, nors iki lenktynių dar buvo valanda, bet aš visada mėgau ten nuvykti anksčiau.
Iš garažo išsivariau savo motociklą ir užsėdau ant jo. Taip, sakiau Emmai, kad nedalyvausiu, bet jei man kils pagunda vargu ar laikysiuosi to žodžio.
Užvedžiau motociklą ir išvažiavau iš kiemo. Ilgai netruko kol pasiekiau reikiamą vietą. Visų akys stebėjo mane kai nulipau nuo motociklo. Apsisukau į mane stebinčius žmones ir akimis ieškojau Mario, bet deja, jo nesimatė.
- Ei, Joe! (Džo) - šūktelėjau pastebėjusi kitą vaikiną.
- Mila? - atsisuko į mane.
- Nežinai kur Mario? - paklausiau vos priėjusi prie jo.
- Kiek žinau jis šiandien nepasirodys.
- Aišku, ačiū.
- Bet kada. - linktelėjo.
Nusišypsojau ir galvojau kodėl Mario negalėjo atvykti.
- Ei, mažute! - išgirdau kažką už savęs.
Atsisukau ir įdėmei nužvelgiau vaikiną. Palaukit, juk čia tas pats, kurį sutikom kai buvau su Zayn. Kaip ten jo vardas? Ewan? Taip, Ewan!
- Ko nori, mulki? - paklausiau stebėdama jį.
- Malik tave jau primokė šito, ar ne? - artėjo prie manęs.
- Man jo nereikia, aš moku ir pati apsiginti. - tariau.
- Argi? - kilstelėjo antakius.
- Nori lažintis?
- Iš ko?
- Bet ko.
Jo veide atsirado pašaipi šypsenėlė ir žvilgsnis nukrypo į kažką kitą. Apsisukau ir pastebėjau Zayn žmonių minioje. Po velnių, tik jo man ir trūko.
- Žinai, su tavim neįdomu, adios. - pasakiau jam pamojus.
Stengiausi rasti tokią vietą, kur Zayn negalėtų manęs pastebėti. Pajutau kaip į kažką atsimušu. Apsisukau. Tai buvo didelis, stambus, raumeningas vyriškis.
- Oi, atsiprašau. - tepasakiau ir norėjau šalintis, kai jis sulaikė mane.
- Tu turi motociklą, o mums trūksta dalyvių. - pasakė.
Pala, ką jis pasakė? Ak taip, juk Mario turėjo dalyvauti, bet jo nėra. Hm.. Ar verta sutikti su pasiūlymu? Na, juk dabar esu tokia vėjavaikiška. Tad..
- Gerai, sutinku. - linktelėjau.
- Trasa žinai kur, tad tau belieka tik atsivaryti motociklą. - pasakė.
Linktelėjau ir nuėjau prie savo motociklo, kurį buvau palikusi su Joe.
- Ačiū, kad pasaugojai, bet dabar jau einu į trasą. - pasakiau atėjusi.
- Tu juokauji? - nustebo Joe.
- Aha, tikrai. - tariau su sarkazmu balse.
- Tai pavojinga, Mila. - tarė.
- Galvoji aš nežinau? - pažiūrėjau į jį.
- Tai kodėl nori dalyvauti?
- Man patinka adrenalinas. - šyptelėjau ir nusivariau motociklą prie trasos.
- Bet tu negali dalyvauti! - atsekė paskui mane Joe.
- Kodėl? Kas man uždraus? - atsisukau į jį. - Gal tu?
- Aš. - pasakė balsas už manęs, o tai privertė mano kūną sustingti.
Nurijau seiles ir apsisukau.
- Tau gal su galva negerai? Tu bent žinai kaip rizikuoji, Mila. - stebėjo mane kiek piktas Zayn.
Prikandau lūpą ir nekaltai nužvelgiau jį. O jis tikrai gerai atrodė. Juodi džinsai, kaip visada tinkanti prasegta juoda odinė striukė, pro kurią matėsi balta maikė, bei tobulai sukelti juodi plaukai. Papurčiau galvą norėdama atsikratyti minčių apie tai, koks Zayn seksualus.
- Kodėl manai, kad paklausysiu būtent tavęs? - įžūliai tariau.
Mačiau kaip Zayn kumščiai susispaudė tvirčiau.
- Po velnių, Mila, kokio velnio tu turėtum ten dalyvauti?! Ir iš vis ką tu čia darai?! - jo balso tonas nežymiai pakilo.
- Kokią teisę turi ant manęs rėkti?! - pakėliau balsą ir aš.
- Tiesiog nedalyvauk, gerai?! - jis atrodė tikrai įpykęs.
- Žinai ką, Zayn, atsiknisk! - surėkiau.
Zayn tuoj pat sučiupo mane už alkūnės ir prisitraukė prie savęs.
- Paleisk mane! - muisčiausi.
- Tu nedalyvausi, aišku?! - sugriežė dantimis.
Dirstelėjau už savęs, bet Joe jau buvo pasišalinęs. Ot viščiukas. Net nežadu pasiduoti Zayn'ui. Ištraukiau savo ranką ir pastūmiau jį nuo savęs.
- Stebėk. - pasakiau.
Užsėdau ant motociklo, užvedžiau jį ir išlėkiau į trasą, nes kaip tik tuo metu nuaidėjo šūvis į orą. Spaudžiau gazo ir stebėjausi kai išsimušiau į priekį..

-Zayn akimis-

- Mila, grįžk! - surėkiau kai ji jau važiavo.
- Po velnių! - sušukau ir ranka perbraukiau savo plaukus.
Buvau toks įsiutęs, kad tikriausiai dabar padaryčiau bet kokią kvailystę. Ir tada pastebėjau savo motociklą.
- Tikriausiai išprotėjau. - sumurmėjau ir nubėgęs prie motociklo staiga užsėdau ir užvedžiau jį, išlėkiau paskui Mila.
Nustebau kai Mila išsimušė į priekį, o aš buvau antras po jos. Stengiausi stebėti ją ir saugoti nuo pavojų, nes lenktynėse nebuvo nustatytos taisyklės. Svarbu buvo gauti pinigus, o kaip, tai jau buvo kiekvieno asmeninis reikalas.
Staiga mano kūną perskrodė keistas jausmas ir aš pasukau galvą į šoną. Pastebėjau iš kažkur čia atsiradusį automobilį ir jis lėkė tiesiai į mane. Staiga pasukau motociklą norėdamas išvengti susidūrimo, bet.. Aš pavėlavau ir automobilis užkliudė mano motociklą.. Jis ėmė slysti, tad aš nukritau nuo jo ir nusiritau link kažkokio pastato. Sunkiai suvokiau kas vyksta kai staiga pamačiau į mane parlekiantį motociklą. Nesugebėjau taip greitai sureguoti ir pasitraukti, tad motociklas greitai prispaudė mane po savimi.. Surėkiau iš velniškai didelio skausmo ir jaučiau kaip kraujas teka mano kūnu..

-Milos akimis-

Ėmė lyti, o finišas jau buvo čia pat kai išgirdau siaubingą garsą ir tada skausmo kupiną klyksmą už savęs. Aš atomatiškai sustojau ir pasukau galvą pažiūrėti kas atsitiko. Mano kūnas aptirpo kai pamačiau kruviną trasos dalį. Akys nukrypo link pastato, o ten matėsi.. Mėlynas motociklas..
- Dieve, ne.. Tai negali būti.. - tyliai pasakiau ir pati nepastebėjau kai ėmiau bėgti link to motociklo.
Mano rankos ėmė drebėti pamačius dar daugiau kraujo, akyse kaupėsi ašaros kai pamačiau kas tai..
- Zayn, ne! - surėkiau ir puoliau prie jo.
Patraukiau motociklą nuo jo ir suklupau prie jo kūno ant šaltos ir šlapios žemės. Zayn atrodė siaubingai. Jo ranka tekėjo kraujas, o kojoje buvo stiklo šukė ir po velnių, čia buvo tiek daug kraujo, bet blogiausia tai, kad Zayn atrodė kaip be gyvybės ženklų.
Nežinojau ką daugiau daryti, tad bandžiau užčiuopti jo pulsą. Ir man pavyko. Jis dar gyvas! Bet jo pulsas silpnėja..
- Padėkit kas nors! - surėkiau ir greitai išsitraukiau telefoną.
Drebančiomis rankomis paskambinau greitajai.
- Mila, tu turi iš čia dingti! - pasakė iš kažkur prie manęs atsiradęs Joe.
Jis traukė mane tolyn nuo Zayn.
- Ne, paleisk mane! Aš jo nepaliksiu čia! - šaukiau ir muisčiausi.
- Mila, policija tuoj bus čia! Tu visa permirkusi kiaurai bei kruvina, o lenktynės neteisėtos! - šaukė Joe.
- Man nerūpi! - ištrūkau iš jo rankų ir grįžau prie Zayn.
Mano skruostais nevaldomai riedėjo ašaros, kurios susiliejo su lietumi.
- Po velnių, Zayn, aš myliu tave! Tu negali tiesiog taip išeiti! - šaukiau aš.
- Mila, mes turim eiti! - Joe vėl tempėsi mane.
- Ne ne, paleisk! - muisčiausi, bet šįkart buvau jau per silpna pasipriešinti.
Buvau patraukta nuo Zayn ir išgirdau netoliese sirenas, bet mane apėmęs silpnumas tiesiog privertė mane apalpti..

Maybe I'll Get You <Book 3> (Z.M.)Where stories live. Discover now