3.15

834 38 0
                                    

-Emmos akimis-

Pasiekusi Mario butą, paskambinau į duris. Po kelių sekundžių durys atsidarė ir Mario įleido mane vidun.
- Prisėsk. - tarė.
Taip ir padariau, o jis atsisėdo priešais mane.
- Taigi, ką norėjai tokio svarbaus man pasakyti? - nutraukiau tylą.
- Eisiu iš karto prie reikalo. Man reikia tavo pagalbos. - pasakė.
- Kokios?
- Man reikia jog dirbtum su manimi policijoje, kitaip tariant aš siūlau tau šį darbą.
- Um.. Ir kur čia šuo pakastas?
- Tu turėtum padėti sekti Ian. Jau gana ilgą laiką negalime jo sulaikyti, nes jis vis išsisuka.
- Gerai, aš sutinku. Juk tai nebus taip jau ir sunku, nes aš jau dirbu pas Ian.
- Puiku, bet yra dar viena sąlyga.
- Kokia?
- Tu negali niekam pasakoti apie šį darbą. Pabrėžiu - NIEKAM. Net ir Milai arba Niall.
- Ką? Bet kodėl?
- Taip išlaikysim saugumą. Taip bus geriau.
- Na gerai, tiek to, vistiek jau sutikau. - tariau.
- Gerai, o sakyk, kaip Mila? Seniai jos nemačiau.
- Jai viskas gerai. Nesijaudink, ji tikrai sugebės apsiginti.
- Aš ne dėl to. Tiesiog..
- Aš žinau, Mario. Žinau, kad ji tau patiko, bet ar ir dabar tu jauti tą patį?
- Nežinau. Negaliu sakyti, kad Mila yra iš tų, kurios greitai užsimiršta. - nusijuokė.
- Na taip, ji sudėtinga asmenybė. Ir viskas būtų gerai jei tik ne jos charakteris..
- Ar tu kažko man nesakai?
Pakėliau akis į jį.
- Ne.
- Emma, juk žinai, kad aš patikimas.
- Žinau..
- Tai kas nutiko?
Giliai įkvėpiau ir iškvėpiau.
- Mila permiegojo su Ian..
- Ką?! Iš kur tai ištraukei?
- Harry parašė man žinutę. Jei netiki galiu ją parodyti.
- Nereikia.. Bet kokį velnią ji čia išdarinėja?
- Nežinau, bet manau, kad blaiva ji negalėtų taip pasielgti. Per gerai ją pažįstu ir žinau, kad ji nėra ta, kuri rizikuoja.
- Emma, yra kai kas ko dar niekas iš jūsų nežino..
- Apie ką tu kalbi?
- Melanie's gyvenimas susipynė su Milos gyvenimu. Gali būti taip, kad ji prisimins ne tik savo praeitį, bet ir Milos.
- Ką tu čia kalbi? Juk tai absurdas.
- Žinau, tai skamba tikrai neįtikinamai, bet tai tiesa. Nežinau kaip tai vyksta, bet gali būti, kad Melanie ims įsijausti į Milos gyvenimą ir tada gali nutikti blogiausia..
- Kas?
- Ji pamirš kas tokia yra iš tikrųjų. Ji pati ims tikėti, kad yra Mila.
- Aš to neleisiu.
- Įdomu, kaip žadi tai sustabdyti?
- Dar nežinau, bet Mel vienos tikrai nepaliksiu.
- Yra vienas būdas, bet ir tai negalime tikėti, kad jis padės.
- Koks jis? Man nerūpi niekas, tik tai, kad Melanie grįžtų į gyvenimą. Savo gyvenimą.
- Visi turi sužinoti, kad ji tai Melanie. Tik tada su aplinkinių pagalba ji supras kas esanti.
- Bet juk ji nori keršto.
- Žinau. Ir tai viską apsunkina.
- Bet iš kur tu tai žinai? Turiu omeny, kaip sužinojai šitai? - susiprotėjau paklausti.
- Aš jau seniai domėjausi šia situacija. Mane sudomino ta avarija, nuo jos viskas ir prasidėjo. - atsakė.
- Suprantama, bet tu tiksliai neatsakei iš kur viską sužinojai.
- Žinai, kad Mila gyveno su dėde ir jaunesne seserimi Cara?
- Taip. - linktelėjau.
- Taigi, tas dėdė atliko jai operaciją ir taip Melanie tapo Mila. Aišku, tiek dėdė, tiek Cara žinojo tiesą, bet nuslėpė.
- Bet kam? Juk galėjo viską pasakyti. Kam tai slėpti?
- To dar nežinau, bet bėda tame, kad tokios operacijos yra draudžiamos. Juk tai kaip tapatybės pasisavinimas.
- Bet juk Mel dėl to nekalta.
- Taip, bet kaltas dėdė. O Cara tapo bendrininke nuslepiant tiesą.
- Gerai, aš jau visai susipainiojau. - nusijuokiau. - Nori pasakyti, kad jiems abiems gręsia kalėjimas.
- Kaip ir.
- Tai kas dar?
- Tai tik tuo atveju jei Mila norės juos pasodinti už grotų.
- Bet jei taip ir bus?
- Tai jau ne mūsų bėda, Emma.
- Tiek to, ar tai viskas ką norėjai man pasakyti? - paklausiau.
- Manau viskas.
- Na, tuomet aš jau einu.
- Gerai, dar pasimatysim, Emma.
- Aha, iki, Mario. - tariau išeidama iš jo namų.
Kitas mano tikslas Zayn. Reikia su juo pasikalbėti. Ne, dar nežadu išduoti Milos, bet privalau pasikalbėti su Zayn apie ją. Tik taip galiu jai padėti.

Maybe I'll Get You <Book 3> (Z.M.)Where stories live. Discover now