3.7

940 38 0
                                    

-Emmos akimis-

Atvažiavę pas Mario nieko įdomaus nesužinojom išskyrus tai, kad Mila pabėgo. O tai iš tiesų nebuvo labai jau gerai. Jei Mila netyčia atsidurtų nereikiamoj vietoj ir Ian gauja ją pastebėtų, geruoju tai nesibaigtų.
Nepaisant visko džiaugiausi kai Mario rado ligoninę, kurioje yra Zayn. Tikėjausi, kad ir Mila ten bus, bet vos nuvykom jos ten neradom. Slaugė pasakė, kad čia buvo mergina. Tad supratau, kad tai privalėjo būti Mila, bet kur ji dabar? Na, tikiuosi ji greitai atsiras. Bet man vis dar sunku patikėti, kad Zayn sužeistas. Juk jis visada buvo atsargus, o dabar.. Bet kaip galėjo įvykti ta avarija? Juk turėjo būti kažkas už ko galima užsikabinti.
Išėjau iš Zayn palatos ir pamačiau koridoriuje Harry. Priėjau prie jo.
- O kur kiti? - paklausiau apsidairydama.
Harry pakėlė į mane akis ir atrodo jos buvo šiek tiek paraudusios. Nejau jis verkė?
- Harry? Ar viskas gerai? - prisėdau šalia jo.
- Ne, Emma. Viskas tik blogiau.. - pasakė.
- Kas nors atsitiko?
Jis linktelėjo.
- Kas?
- Nežinau ar turėčiau tau tai pasakoti.
- Kalbėk tik. - pasakiau.
Jis sukikeno dėl tokio mano išsireiškimo.
- Tu žinai, kad aš susijęs su mafija, taip?
- Taip.
- Vadinasi turėtum žinoti ir apie tokį Ian. Ir jis nėra Zayn pusėje.
- Žinau, bet ką nori tuo pasakyti?
- Aš gavau užduotį nuo kurios priklauso ir mano pačio gyvybė.
- Kokia ji?
- Ian pasakė man surasti merginą. Ne bet kokią, o tobulą žudikę.
- Ir?
- Aš nežinau kur man ją rasti. Turiu kaip pavyzdį Milą, nes ji buvo žudikė.
- Bet Melanie ne.
- Būtent, bet ir negalėčiau Melanie į tai įpainioti. Tai per daug pavojinga.
Keliom sekundėm abu nutilom, bet tada man kilo mintis.
- Aš būsiu ta žudikė. - pasakiau.
- Ką? - sutriko.
- Pristatyk Ian'ui mane kaip profecionalę žudikę.
- Tu gal pakvaišai? Aš nerizikuosiu ir tave įpainiot į tai. - prieštaravo.
- Tu neturi pasirinkimo, Harry. Tai vienintelė išeitis. Be to, aš mokėsiu savimi pasirūpinti.
- Aš taip negaliu..
- Tada aš pati susirasiu Ian ir pasakysiu, kad esu siųsta nuo tavęs. Kaip bus, spręsti tau.
- Tu negali taip elgtis, Emma. Tai per daug rizikinga.
- Nenuvertink manęs, Harry.
- Aš neleisiu tau taip elgtis.
- Tu nesustabdysi manęs.
Jis atsiduso.
- Gerai, tebūnie kaip tu nori. Nuvesiu tave pas Ian, bet ką sakysi kitiems, Niall?
- Sugalvosiu. Svarbiausia dabar išgelbėti tave. - šyptelėjau.
Jis taip pat šyptelėjo.
- Žinai, galiu tave nuvesti pas Ian jau dabar. - tarė.
- Gerai, tada ko mes laukiam?
Jis nusijuokė.
- Eime. - pasakė paimdamas mane už rankos.
Sutrikau kai pajutau jį paimant mane už rankos. Tai atrodė keista. Bet nuvijau tas mintis į šoną ir toliau ėjau ten kur mane vedėsi Harry.

-Harry akimis-

Nustebau kai Emma pasisiūlė būti žudike. Nenorėjau rizikuoti jos gyvybe ar tuo, kad Ian gali kažką suprasti. Tai geruoju nesibaigtų. Be to, Emma puikiai žino kokia svarbi man yra. Nieko negaliu padaryti su savo jausmais jai. Žinau, kad ji myli Niall ir aš nežadu jų išskirti, bet jei tik Niall bent kartą suklys, aš kovosiu dėl Emmos. Tik bėda tame, kad aš nesuprantu ką man reiškia ir Mila, tai yra Melanie. Taip, aš ją tikrai mylėjau, o dabar net nežinau. Blogiausia tai, kad ji labai pasikeitė. Po tos avarijos ji tapo šalta, uždara ir atsiskyrusi. Tarsi pusė jos nei nebūtų Melanie. Nors nepažinojau tikrosios Milos, bet manau Mel pamažu virsta ja ir tai nėra gerai. Tas kerštas Zayn'ui.. Kam jo reikia? Juk senoji Melanie niekada nebūtų ėmusis keršto, o gal aš klystu? Gal aš nepažinojau nei tikrosios Melanie? Gerai, suprantu, Zayn ją įskaudino, jam nereikėjo jos šitaip palikti, bet ar būtina dėl to keršyti? Bet gal dabar Mel atsisakys keršto? Juk vis dėl to Zayn ligoninėje ir dar neatsigavo..
- Mes jau čia. - pasakiau Emmai, kai buvome prie Ian'o klubo.
- Tai ko laukiam? Einam. - pasakė.
- O tu visai nekantri. - nusijuokiau.
- Galbūt. Bet yra viena taisyklė. - tarė.
- Kokia?
- Sakykim, kad mes net nepažįstami.
- Kodėl?
- Taip bus saugiau. Pagalvok kas būtų jei kažkas suprastų jog esam draugai.
- Na taip, tu teisi.
- Aš visada teisi. - nusišypsojo.
Šyptelėjau ir aš bei pravėriau klubo duris. Mus pasitiko du vaikinai. Tai Ewan ir Ty. Pažinojau juos, nes vis dėl to jau buvau dalis mafijos.
- Harry? Nustebinai, kad pasirodei. - tarsi nusišaipė Ewan.
- Patylėk. - sumurmėjau. - Kur Ian?
- Su mergina. - įsiterpė Ty.
Linktelėjau. Tada pastebėjau Ewan žvilgsnį į Emmą.
- Kas ji? - paklausė.
- Ian'o užsakymas. - tariau.
Mačiau kaip Emma pavartė akis. Tyliai sukikenau dėl to. Ewan priėjo prie Emmos ir nužvelgė ją.
- O tu graži, mažute. - pasakė ir norėjo truktelt ją už liemens, bet..
- Dar žodis ir tu lavonas.. - piktai tarė Emma ir užlaužus Ewan'o ranką prirėmė jį prie sienos.
- Kur tu ją radai? - sušnibždėjo man Ty.
- Nežinau, tiesiog radau. - patrūkčiojau pečiais.
- Nori pasakyti, kad ji ta užsakyta žudikė? - paklausė Ewan.
- Malonu susipažinti, aš Emma, o tu? - dar labiau prirėmė Ewan prie sienos.
Jis suinkštė, o aš neišlaikiau ir ėmiau juoktis.
- Gal nutilsi, Styles! - supyko Ewan.
- Tave į vietą pastatė net mergina. - juokiausi toliau.
- Bet ji samdoma žudikė. - bandė gintis.
- Na ir kas? Tai nieko nekeičia.
- Keičia.
Papurčiau galvą.
- Gerai, Emma, paleisk Ewan ir eime pas bosą. - pasakiau.
Ji jį paleido ir mes nuėjome ieškoti Ian..

Maybe I'll Get You <Book 3> (Z.M.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang