3.32

620 28 0
                                    

-Niall akimis-

Praėjo pusė metų nuo tada kai Zayn komoje. Visus mafijos reikalus perėmiau į savo rankas. Kodėl aš? Nes buvau naujas žmogus gaujoje kaip ir Louis bei Liam, bet mane išrinko vadu, nes Zayn'ui buvau artimiausias draugas. Taigi, per pusę metų atrodo turėjo daug visko įvykti, tiesa? Na, panašiai ir buvo..
Gerai, pradėkime nuo to, kad yra kai kas ko Emma nežino arba jau žino.. Gailiuosi, kad tą dieną buvau per silpnas, kad viso to atsisakyčiau. Viskas buvo taip..
Nina atėjo pas mane norėdama man padėti įsijausti į Zayn vaidmenį. Tai reiškia, ji norėjo manęs lovoje kaip ir jo. Pirmą kartą aš atsisakiau, bet vėliau ji atėjo tą vakarą kai apsipykau su Emma. Buvau išgėręs tik taurelę ir puikiai suvokiau ką darau, bet man reikėjo išsilieti.
Vos Nina atėjo į mano kabinetą pačiupau jos liemenį ir prispaudžiau prie sienos. Ji kiek sucypė, nes esu tikras to nesitikėjo. Pradėjau bučiuoti jos lūpas, jos buvo šlykštaus tabako skonio, bet šiuo metu man reikėjo bet ko šalia.
Emma man pasakė, kad ji myli Harry labiau nei draugą, tai mane žudo, bet ji tai pasakė vien todėl, kad pasakiau jog Nina man visai patraukli.
Nuvilkau Ninos maikutę ir net nenustebau, kad ji nesipriešino. Po kelių minučių glamonių buvome nuogi. Pasikėliau ją ant liemens ir nunešiau prie darbo stalo, numečiau visus daiktus nuo jo, paguldžiau Niną ir pradėjau darbuotis.
Staiga mane apėme toks jausmas, kad myliuosi su Emma, bet vos atsimerkiau pamačiau Niną. Sustojau judėjas nuo šlykštaus jausmo viduje.
- Mielasis, kažkas ne taip? - kabinete nuskambėjo jos nepakenčiamas balsas.
Pažiūrėjau į ją, bet nieko neatsakiau ir užsimerkiau. Negaliu visko užbaigti viduryje. Pradėjau judėti, įsivaizdavau, kad tai mano princesė.
Jos balsas skambėjo visame kabinete, tikriausiai ir už jo ribų. Užčiaupiau jos burną su ranka, negalejau jos bučiuoti.
Viską pabaigus apsirengėme.
- Niall, tu nuostabus.
- Dink iš čia kol dar esi gyva.
- Kas tau?
- Tiesiog tuo metu pasimaišei reikiamoje vietoje. Daugiau tau nėra ką čia veikti. - pasakiau išstūmdamas ją iš kabineto.
Susiėmiau už galvos ir galvojau ką padariau. Išdaviau savo princesę..
Į kabinetą atėjo Harry, viską jam papasakojau. Jis buvo šokiruotas, bet ne dėl to, kad Emma pasakė man jog myli jį, o dėl to, kad ką tik pasimylėjau su šlykščiausiu šios žemės padaru.
Daug kartų mėginau apie tai prisipažinti Emmai, bet Hazz vis sulaikydavo mane sakydamas, kad dabar netinkamas metas. Taip, jis pastaruoju metu pažįsta ją geriau nei aš. Tikriausiai ji viską žino, nes Nina man grąsino jog viską pasakys Emmai todėl, kad su ja nemiegojau ir vėl.
Na, grįžkime ir prie kitų. Manau jums įdomu kaip Liam ir Louis taip pat įsisuko į šį verslą. Iš tiesų jau gan ilgą laiką žinojom, kad Zayn į tai įsivėlęs. Visada norėjom jam padėti, bet jis atsisakydavo, nes nenorėjo kelti mums pavojaus. O dabar Zayn komoje ir viską galim perimti į savo rankas. Štai taip paprastai visi atsiradom gaujoje. Visi kiti sutiko mus priimti Eric dėka, nes jis įtikino kitus, kad tikrai esam išvien su Zayn.
Na, o apie kitus nelabai daug žinau, nes daug laiko praleidžiu naujame Zayn klube. Kai sudegė Zayn klubas sugalvojau nupirkti naujas patalpas ir vėl įrengti klubą. Galbūt ir šitai prisidėjo prie to, kad tapčiau gaujos vadu.
Eleanor ir Danielle taip pat padeda mums, bet stengiamės jų nekišti į visa tai. Buvusios Zayn klubo šokėjos taip liko, bet jų atsirado ir šiek tiek daugiau. Visi nukentėję po klubo gaisro jau pasveikę ir įnikę į darbus. Juolab, kad po poros dienų atplauks siunta iš Ispanijos. Žinoma gali kilti nesklandumų su Ian Hills. Ir taip, apie jį jau daug sužinojau. Bet palaukit, juk pamiršau paminėti Melanie. Nors iš tiesų nieko apie ją nežinom. Kaip? Tiesiog prieš pusę metų ji išvyko į San Franciską ir dar negrįžo. Mano Emma nerimauja dėl jos, bet kažkaip jos dar sugeba susisiekti. Deja, Melanie atsisakė kurį laiką bendrauti su kitais. Net nesuprantu kodėl. Nesuprantu, kodėl ji išvyko būtent į San Franciską?

Maybe I'll Get You <Book 3> (Z.M.)Where stories live. Discover now