-Harry akimis (kai išvažiavo Emma)-
- O Dieve.. Zayn tikrai ją myli.. - sušnibždėjo Emma.
- Kas ta ji? - paklausė Ty.
- Papasakok jam viską, Harry, aš turiu kai kur nueiti. - greitai pasakė blondinukė.
- Gerai. - atsakiau.
Ji šyptelėjo ir nulėkė prie savo automobilio, o aš likau stovėti vietoje su Ty.
- Tai, kas ta ji? - prabilo Ty po poros minučių tylos.
- Na.. - ir papasakojau jam visą istoriją. - Dabar jau žinai viską, bet sakyk, kaip supratai, kad Emma ir aš išvien su Zayn? - dar paklausiau.
- Na, kai buvau pas Zayn namuose pastebėjau iškabintus nuotraukų rėmelius. Tada ir prisiminiau, kur judu mačiau. - paaiškino.
- Tiksliai, juk Zayn turi bendrų mūsų foto. - nusijuokiau.-(po pokalbio su Mila)-
Negaliu patikėti, kad Mila mylėjosi su Ian. Juk tai neįmanoma. Niekada nemaniau, kad ji išduos Zayn. Na taip, Zayn padarė klaidų, bet ir taip už viską jau moka. Juk tai jis pateko į avariją. Ir juk tada jis kaip tik saugojo Milą. Kaip ji nesupranta, kad Zayn ją myli? Juk tai taip akivaizdu.
Nuvijau mintis į šoną ir grįžau į pagrindines klubo patalpas, kur jau buvo gerokai daug žmonių. Sukritau į čia buvusį sėdmaišį. Stebėjau tą patį ką ir visi, kai staiga mano veidas persimainė..
Ant pakylos prie stulpo stovėjo Mila. Ji neatrodė tokia pikta kaip prieš tai. Stengiausi išlikti ramus kai tuo tarpu vis smarkiau ir smarkiau spaudžiau kumščius. Negalėjau pakęsti tos minties, kad bet kuris čia esantis tipas gali daryti su ja ko tik užsigeis..
Mila porą kartų apsisuko aplink stulpą ir dingo už uždangos. Galėjau ramiau atsikvėpti, bet pajutau timptelėjimą kažkur. Pasukęs galvą pastebėjau Milą. Ji nusitempė mane prie tų pačių kambarių.
- Kas? - sutrikau.
- Pažaiskim.. - ji sušnibždėjo man prie ausies.
- Apie ką tu.. - nespėjau užbaigti.
Pajutau tik jos minkštas lūpas ant savųjų. Aš negalėjau suvokti to kas vyksta. Juk ji Zayn'o, ne mano. Atsitraukiau nuo jos.
- Ar tu bent suvoki ką darai? - paklausiau.
- Nagi, Harry, nebūk nuoboda. - suzyzė.
- Ne, Mila. Tu nebepanaši į save. Kas su tavimi negerai? - tariau sutrikęs.
- Man viskas gerai. Aš tiesiog džiaugiuosi gyvenimu. - atsakė.
- Ne. - papurčiau galvą. - Tu save žlugdai.
- Baik nusišnekėti, Harry. Aš puikiai žinau ką darau ir ko noriu. - atkirto.
- Ne, tu net nebe ta pati mergina, kurią pirmą kartą sutikau lėktuve. Kur dingo ta mergina, kuri mokėjo mylėti? Kuri teikė džiaugsmą kitiems ir tuo pačiu švytėdavo pati? Kas tau nutiko?
Ji akimirką tylėjo.
- Jos nebėra, Harry. Pamiršk ją, nes ji nebegrįš. Tai Zayn mane pavertė tokia. Paklausk jo kodėl aš tokia. Neabejoju, kad jis tau neatsakys, nes jis net iki dabar nesuvokia tiesos. Jis net dabar nemato, kad aš gyva.
- Viskas tik dėl to? Tik todėl, kad jis nemato jog tu gyva?
- Ne, Harry. Viskas kur kas sudėtingiau.. - ji pasitraukė nuo manęs ir kažkur nuėjo.
Stengiausi suprasti kas čia įvyko, bet negalėjau to suvokti. Juk ji mane pabučiavo. Dar ir dabar jaučiu jos braškių skonio lūpas ant savo lūpų. Pripažinsiu, man patiko, bet tuo pačiu tai ir sutrikdė. Aš neturėjau leisti jai manęs bučiuoti. Nors ji ir pyksta ant Zayn, aš žinau, kad ji myli jį. Ir pati sau gadina gyvenimą tik dėl kažkokio prakeikto keršto. Neabejoju, kad ji nebūtų permiegojus su Ian, jei nebūtų sužinojus apie Larą ir Zayn. Nepaisant visko aš vis dar tikiu, kad jie bus kartu ir pagaliau viskas bus gerai.
Sugalvojau, kad man reikia stebėti Milą bent jau kol grįš Emma. Tik Emma sugeba ją įtikinti ir puikiai išklausyti. Kartais man atrodo net keista kai jos tokios neišskiriamos. Atrodo jos net niekada nesipyko. Tobulos seserys. Tikiuosi Emma privers ją atsisakyti visų blogų idėjų ir būti normaliai. Ji privalo tai padaryti, nes kitaip pati pražus per tą savo kerštą..