3.52

588 36 2
                                    

Pakelėje į ligoninę nepratarėm nei žodžio vienas kitam. Toks jausmas, kad Emma ant manęs pyksta, o aš niekaip negaliu susitaikyti su tuo, kad jau ją praradau.. Staiga prisiminiau vieną dalyką ir tai tikrai svarbu.
Sustabdžiau automobilį šalikelėj mums dar net nepasiekus ligoninės.
- Kodėl sustojom? - Emma sutrikusi pažvelgė į mane.
Mano žvilgsnis vis dar buvo nukreiptas į kelią, kurį mačiau pro priekinį automobilio stiklą. Tada lėtai atsisukau į Emmą.
- Man atrodo aš suklydau.. - tariau.
- Harry, kas nutiko? Apie ką tu kalbi?
- Apie vaikelį. Sunku tai pasakyti, bet dabar prisiminiau, kad tada kai buvau pas tave, mes visko taip ir neužbaigėm..
Emma pasimetusi žiūrėjo į mane. Tuo metu aš nebegalėjau suvaldyti savo emocijų, todėl išlipau iš automobilio. Paėjau kiek į priekį, kad būčiau priešais savo automobilį, kuriame vis dar sėdėjo blondinukė. Pastebėjau ant kelio akmenuką ir greitai jo nebeliko, nes susinervinęs, iš visų jėgų jį nuspyriau. Jaučiau ir vėl skruostais pradedančias riedėti ašaras.
- Aš toks kvailys! - sušukau pažvelgdamas į dangų.
Tuo metu išgirdau kaip atsidarė automobilio durelės, Emma atėjo prie manęs ir apkabino iš nugaros.
- Jei mes negalime būti pora, tai dar nereiškia, kad tavęs nemyliu. - lėtai sušnabždėjo ji.
Atsisukau į ją ir pažvelgiau į jos mėlynas akis, kurios visada sugebėjo mane paveikti.
- Aš nenoriu tavęs netekti, bet bijau, kad būdamas šalia ir matydamas tave su Niall galiu to ir neiškęsti, nes myliu tave, Emma.
- Harry, viskas ką turi padaryti, tai būti mano draugu. - ji bakstelėjo į mano skruostą, taip priversdama mane išspausti šypseną, kuri parodė duobutes mano skruostuose.
Delnu priliečiau jos skruostą.
- Pažadėk man, kad visada būsi šalia. - tariau.
- Prižadu. - pasakė.
Šįkart šypsena netikėtai pasirodė mano veide. Tada aš tiesiog apkabinau blondinukę. Žinau, kad greitai nesugebėsiu jos pamiršti, bet vardan draugystės, aš tai padarysiu.
Grįžome į automobilį ir aš pasukau namų kelio link, nes į ligoninę jau nebereikėjo.

-Niall akimis-

Grįžęs namo radau savo mažutę namie. Priėjęs arčiau pakštelėjau jai į skruostą pasisveikindamas, o ji apdovanojo mane savo nuostabia šypsena.
- Kaip Zayn? Harry man sakė, kad buvot pas jį užsukę. - tariau.
- Manau jis tiesiog nebežino ką daryti. Jam sunku dėl Mel, o dabar dar ir Perrie jį apgavo. - pasakė.
- Žinau tai, Harry tiek man dar papasakojo, bet argi jis neturėtų būti laimingas? Juk jis pagaliau sužinojo, kad Melanie gyva, tiesa?
- Taip, bet tai tik dar labiau viską sujaukė.
- Tikiuosi viskas pasitaisys kai Melanie grįš.
- Ir aš to tikiuosi.
- Um.. Emma, ką manai apie tai jei nuvyktume į ligoninę ir pažiūrėtume kas gims? Be to norėčiau turėti vaikelio nuotrauką. - pasakiau.
Emma sukikeno ir linktelėjo duodama sutikimą. Iš laimės pakėliau ją į orą ir apsukau ratu, o tada pabučiavau.

Po valandos jau buvome atlikę visus reikalus ligoninėje ir važiavome namo, bet jūs nepatikėsite ką mums pasakė gydytoja. Pasirodo mano blondinukė laukiasi dvynukų, mergaitės ir berniuko. Aš toks laimingas! Emma sakė, kad jau žino kokie bus jų vardai, bet prašė truputį palaukti, nes nori tai pasakyti kai sugrįš ir Melanie, žinoma aš sutikau palaukti.

-Po dviejų savaičių-

-Zayn akimis-

Vis dar galvojau apie tai kur dingo Ian. Juk jis tikrai negalėjo praleisti progos pamatyti manęs už grotų. Čia kažkas keisto, jis dingo kaip į vandenį.
Visiškai nesugalvojau ką veikti, todėl tiesiog nuėjau į svetainę ir įsijungiau televizorių, rodė žinias. Nelabai mėgau jas žiūrėti, todėl ruošiausi perjungti kanalą, bet mane sustabdė pirmi išgirsti žodžiai..
"Pranešame, kad šiąnakt auto įvykyje žuvo dvidešimties metų mergina, manoma, kad tai garsaus atlikėjo Zayn'o Malik buvusi mergina Perrie Edwards."
Negalėjau patikėti tuo ką išgirdau. Juk tai negali būti tiesa. Toliau klausiausi žinių.
"Pareigūnai teigia, kad mergina vairavo išgėrusi. Visos įvykio aplinkybės dar tiriamos."
Kas po velnių čia dedasi?! Kodėl visi žmonės, kurie yra aplink mane, ima ir dingsta iš šio pasaulio?! Staiga suvibravo mano telefonas. Atrakinau jį, ekrane pasirodė žinutė nuo Harry. Atidariau ją.
"Sveikas, bro, žinau neturėčiau to sakyti, bet šiandien grįžta Melanie, jos lėktuvas nusileis ketvirtą valandą vakare. Sėkmės."
Iš karto žvilgtelėjau į laikrodį. Rodė pusę keturių. Greitai pašokau nuo sofos, išjungiau televizorių ir nulėkiau prie durų. Apsiaviau batus ir ant pečių užsimečiau odinę striukę, tuomet išbėgau laukan.

-Harry akimis-

Sėdėjau pas Emmą ir Niall namuose. Tiesą sakant čia buvome susirinkę visi išskyrus Dani ir Liam, nes jie Los Andžele bei Zayn'o taip pat nebuvo.
Žinau, kad Melanie nenorėjo jog jis čia būtų, bet jie juk turi pagaliau susitikti, todėl parašiau Zayn žinutę. Žinau, kad man už tai klius, bet man nerūpi, svarbiau tai, kad jie būtų kartu.

Maybe I'll Get You <Book 3> (Z.M.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang