-Emmos akimis-
Dėkojau Harry už tai, kad jis šalia, bet jis vistiek neatstoja tos tuštumos, kurią jaučiu kai Niall nėra šalia.
- Palaikyk. - tariau paduodama telefoną.
- Kieno jis? - paklausė Harry.
- Melanie's. - atsakiau ir rašiau žinutę iš savo mobilaus.
- Nori pasakyti tu palikai ją net be susisiekimo priemonės? - stebėjosi.
- Na, nevisai taip. Juk namie yra telefonas tik neišmanusis. - nusijuokiau.
- Cha cha, kaip juokinga. O jeigu jai kas nors atsitiks?
- Harry, juk ji namuose, o ne kalėjime, kas gali nutikti?
Jis jau žiojosi kažką sakyti kai Mel mobilusis suvibravo jo rankose. Jis atidarė jį ir paskaitė žinutę.
- Kas? - paklausiau, nes jis tylėjo.
- Žinutė nuo Zayn. - pratarė.
- Duokš. - paėmiau telefoną iš jo.
Pažvelgiau į žinutės turinį "Myliu tave. Z.". Keista, kodėl jis turėtų tai rašyti?
- Emma, kažkas ne taip. - pasakė Harry.
- Žinau. - teištariau kai ėmė skambėti Harry telefonas..-Niall akimis-
Visi buvome ligoninėje, laukėme dar tik Emmos ir Harry. Negaliu patikėti, kad Zayn vėl ligoninėje. Gydytojai kol kas dar nieko nepranešė, nes vis dar vyksta operacija. Žinom tik tai, kad Zayn neteko daug kraujo kol Eric jį rado bei pažeista daug gyvybiškai svarbių audinių jo kūne.
Koridoriaus gale pastebėjau du siluetus. Taip, tai buvo Emma ir Harry. Jie priėjo prie mūsų visų. Vos Emma atėjo prie manęs apkabinau ją.
- Kaip Zayn? - paklausė Harry.
- Nieko nežinom. Jis vis dar operacinėje. - pasakė Louis apsikabinęs El.
- Vaikinai, mudu su Liam einam į kavinukę netoliese, gal ką parnešti? - paklausė Dani.
- Ne, man nieko nereikia. - įsiterpė Eric.
Visi kiti tik papurtė galvas.
- Gerai, tuomet tuoj grįšim. - šįkart prabilo Liam.
Dani su Liam išėjo, o visi kiti vis dar laukėm bent kažkokių naujienų.
- O kaip jaučiasi kiti po to kai klubas degė? - Emma kreipėsi į Eric.
- Sveiksta. - atsakė.
- Koks dar klubas? - paklausiau nesuprasdamas.
- Na, Zayn juk turėjo savo klubą, o kažkas jį padegė. - įsiterpė Harry.
- Aišku. - tariau.
Praėjo dar penkiolika minučių ir Dani su Liam jau spėjo grįžti, o naujienų apie Zayn vis dar nėra. Staiga prisiminiau, kad čia trūksta Melanie's ar Milos, jau net nežinau kaip ją vadinti.
- O kur Mila? - paklausiau.
- Um.. Juk ji susipykusi su Zayn, tai nemanau, kad jai čia reikėtų būti. - pasakė Emma.
- Na, galbūt tu ir teisi, princese. - pabučiavau jai į skruostą.-Louis akimis-
Visi nerimavome dėl Zayn. Jau galvojau, kad gydytojas net nepasirodys, bet pagaliau jis atėjo.
- Jūs paciento Zayn Malik artimieji? - paklausė jis.
- Mes jo draugai. - atsakė Harry.
- Tuomet gerai. Turiu pranešti, kad pacientas neteko tikrai daug kraujo ir įvyko šiokių tokių komplikacijų.
- Kokių dar komplikacijų? - sunerimo El.
- Pacientas buvo patyręs avariją prieš tai, tiesa?
- Na taip, prieš porą mėnesių. - pasakė Niall.
- Taigi, norėčiau pasakyti, kad dėl to kilo komplikacijų. Atrodo žaizdos dar nebuvo gerai sugijusios, o šis incidentas padarė dar daugiau žalos.
- Daktare, gal galite arčiau reikalo? - neiškentusi įsiterpė Emma.
Gydytojas linktelėjo ir susikaupė.
- Jūsų draugui koma. - tarė.
- Ką? - visi netekom žado.
- Deja, daugiau nieko negalime padaryti, belieka tik laukti. Ir jei norite galite jį pamatyti. - pasakė ir nuėjo savais keliais.-Milos akimis-
Sėdėjau ant sofos ir maigiau televizoriaus pultelio mygtukus. Ir kodėl Emma sugalvojo mane užrakinti čia?!
Pakilau iš vietos ir nuėjau į virtuvę. Į stiklinę įsipyliau vandens ir jau norėjau gerti, bet stiklinė išslydo iš rankų ir sudužo. Pašokau vietoje. Širdis daužėsi kaip pašėlusi. Žiūrėjau į grindis ir į šukes ant jų bei į išsiliejusį vandenį. Kažkas ne taip.. Jaučiu, kad kažkas atsitiko..