-Emmos akimis-
- Emma, prašau tavęs, nedaryk to. - girdėjau Louis prašymus kai ėjau prie Ian.
- Prašau atleisk man, Boo, taip turi būti. Viskas per daug pažengė, kad dabar viską baigtume, be to, pagalvok apie mūsų juoduką. - atsisukau į Louis. - Juk Zy gali pasodinti, aš nenoriu, kad juodukas sėstų kai jau viskas eina geryn.
- Tu teisi.
- Ką?! - buvau nustebusi.
- Aš sutinku su tuo, nepagalvojau, kad kaip tu sakai juodukas gali sėsti dėl Hills parodymų.
- Tai galiu tave paleisti? - įsiterpė Harry.
- Ne, Harry, aš galiu ir neišlaikyti, geriau laikyk mane. - pasakė Boo, o jis linktelėjo.
- Louis, nieko nesakyk apie tai Niall aš pati jam tai pasakysiu. - nusukau akis.
- Gerai.
Jau nemačiau nei Louis, nei Harry. Susikaupiau ties Ian. Nuėmiau nuo jo galvos maišą, kuris buvo užmautas, kad jis mūsų nematytų. Jis vos nulaikė galvą, nes buvo nusilpęs nuo mano smūgių, kuriuos gavo per tas dienas, o ką kalbėti apie kitus, kurie išsiliedavo ant jo. Harry vienintelis, kuris jam nedarė nieko tik atgabeno jį čia.
- Owis? - jis atsimerkė.
- Sveikas, Ian. Pasiilgai manęs? - pasišaipiau.
- Žinojai, tu kalė. - mėgino spjauti, bet jam nepavyko.
Aš tik nusijuokiau.
- Ačiū už komplimentą. Tiesa noriu, kad matytum mane kai raižysiu tavo kūną. - prisilenkiau prie jo. - Tu visada norėjai, kad tau atsiduočiau. - sumurmėjau į jo lūpas.
- Tokios kalės kaip tu mane traukia. - šyptelėjo.
Jis dar turėjo jėgų šypsotis?
- Hills, valdyk žodžius. - išgirdau Hazz balsą.
- O ir Styles čia.
- Gerai, Ian, užteks tau čia pažindintis. Noriu, kad žinotum jog mes visi priklausom Niall'o, buvusioje Zayn'o, mafijos pusei. Be to Niall Horan yra mano sužadėtinis, kiek žinau norėjai jį apkaltinti kažkokio žmogaus nužudymu, tavo laimei, kad aš dirbu policijoje.
- Ką?! - girdėjau Harry ir Louis šauksmus.
- Vaikinai, viską papasakosiu vėliau, tai susiję su Mario, todėl jį ir išsiunčiau kartu su El ir Mel vos tik El man parašė, kad skrenda kartu su Mel bei bijo dėl saugumo.
- Tai tu žinojai? - stebėjosi Hazz.
- Taip, Harry, atleisk, kad melavau.
- Viskas ge..
- Gal geriau užbaikit tai ką pradėjot, o Emma mums viską paaiškins po to. - buvau nustebinta, kad tai išgirdau iš Boo, bet linktelėjau galvą ir grįžau prie Ian.
- Tu šlykšti kalė. - Ian buvo įsiutęs.
- Už tai tavo mirtis bus ilga. - pasiėmiau peilį į rankas.
- Ir ką tu darysi, nudursi? - jis pradėjo juoktis.
- Tai per lengvą. - tariau su pašaipa balse ir staiga peiliu perrėžiau jo skruostą iki pat žandikaulio, jis pradėjo rėkti iš skausmo.
- Emma, ką tu darai?! - užrėkė Louis.
- Kankinu jį. - ištariau su šypsena.
- Tiesiog nužudyk jį. - jaučiau Louis įtūžį.
- Harry, išvesk jį iš čia, jis man trukdo.
- Ne, aš būsiu ramus. - pratarė Boo.
Aš tęsiau darbą. Priglaudžiau peilio ašmenis prie Ian rankos, iš lėto spaudžiau ašmenis į jo ranką, jie smigo į jo raumenis ir iš jų veržėsi kraujas, o iš Ian lūpų pasigirdo šauksmas. Didžiavausi kiekviena jo aimana. Įsmeigiau peilį iki pat kaulo ir pradėjau pjauti juo žemyn iki pat jo plaštakos, jis rėkė iš skausmo. Taip pat perpjoviau ir kitą jo ranką, o kojas pjausčiau mažais pjūveliais, kad jis kentėtų dar labiau. Žiūrėjau į jį, kaip jo kūnu bėga kraujas ir vis dar pjausčiau jo kūną, buvau įsiutusi, nes galvoje vis sukosi mintys apie tai, kad Niall miegojo su Nina. Taip, žinau, kad neturėčiau apie tai galvoti juk atleidau jam, bet aš šitaip negaliu. Jei ne Ian'as, Zayn'as net nebūtų gulėjęs komoje, o mano kačiukas nebūtų įsipainiojęs į visą šį mėšlą ir dabar man nereikėtų jo prižiūrėti, kad jo nesugautų farai.
Netikiu tuo kokia aš tapau, kad tik mano meilė ir draugai būtų saugūs, viskas tik dėl to.
- Emma. - pajutau Harry rankas ant savo liemens. - Jis jau nebegyvas.
Pažiūrėjau į kūną esantį priešais mane, suraižiau visą Ian kūną ir iš žaizdų vis dar veržėsi kraujas.
- Tu tai padarei, mieloji. - Harry pastatė mane ant kojų ir apkabino.
- Harry, aš vis dar nepamirštu Niall'o išdavystės, galvojau apie tai ir tik pažiūrėk koks Ian'o kūnas.
- Emma, meile, su laiku pamirši.
- Negaliu to padaryti, Niall kažkoks keistas kai būna su manimi ir net nežinau kodėl.
- Aš žinau. - sumurmėjo Louis.
- Na? - pažvelgiau į jį.
- Jis nori paprašyti, kad pamėgintumėt susilaukti vaikelio. Jis žino, kad tu užimta, Emma, ir bijo tau tai pasakyti, nes žino kaip tu pasiunti jei sugriaunami tavo planai. - nusijuokė Louis.
- Jis nori vaikelio? - paklausiau, nes tik tai ir girdėjau.
- Taip. - Boo apkabino mane. - Žinau kaip dabar jautiesi, ką tik nužudei Ian, o dabar sužinojai, kad Niall nori vaikelio.
- Louis. - pradėjau juoktis jo glėbyje. - Aš nešioju vaikelį savo įsčiose jau tris savaites.
- Ką? - tiek Boo, tiek Hazz sušuko.
- Taip, nenorėjau niekam to sakyti, nes būtumėt neleidę man dirbti mafijoj, o tuo labiau žudyti juk žinot kaip man nepatinka kai mano planai subyra.
- Niall bus laimingas. - tarė Boo.
- O jūs nesidžiaugiat? - paklausiau.
- Džiaugiamės, net labai. - abu mane apkabino.
Bent jau išsisukau iš klausimų apie policijos darbą, be to esu laiminga, kad jiems tai pasakiau.
Po visko atsikratėme kūnu ir visi nuskubėjome pas Niall į klubą. Vos įžengus į vidų pasigirdo tranki muzika, prie baro pamačiau savo kačiuką apsuptą klubo šokėjų, priėjau prie jų.
- Trys sekundės ir, kad nei vienos čia neliktų! - užšaukiau ir visos tuoj pat pasišalino.
- Maže, nereikėjo šaukti. - Niall apkabino mane ir pabučiavo. - Sveiki, vaikinai. - pasisveikino su Boo ir Hazz.
- Niall, aš laukiuosi. - pasakiau ramiu tonu, bet jis negirdėjo. - Niall, tu būsi tėvas! - sušukau.
Jis nutilo ir pažvelgė į mane.
- Aš? - jo veide atsirado milžiniška šypsena, jis stipriau apkabino mane.
- Jau tris savaites. - sukikenau.
- Aš būsiu tėtis! - jis sušuko ir pakėlęs mane į orą ėmė sukti ratu. - Aš myliu tave ir mūsų mažą stebūkliuką čia. - palietė mano pilvą kai pastatė mane ant žemės.
Vaikinai ir aš juokėmės iš jo, nes jis vis bučiavo mano pilvą ir kalbėjo su juo.
- Sakiau, kad jis bus laimingas. - nusijuokė už nugaros Boo.
- Aš pats laimingiausias tėvelis žemėje. - sukikeno Niall ir įsisiurbė į lūpas.