3.33

653 27 0
                                    

-Milos akimis-

Praėjo pusę metų kai išvykau iš Londono. Kodėl išvykau? Emma sakė, kad taip bus geriausia. Žinojau, kad ji man visada linkėjo tik gero, todėl sutikau su jos pasiūlymu. Ką apie tai mano Ian? Na, San Franciske yra jo draugelių, tad vis dar esu įsivėlusi į tuos nešvarius darbelius. Yra tik viena bėda.. Lara taip pat čia ir aš ją užrakinau namo rūsyje, net nežinau kiek laiko taip ją kankinu, bet ji pati kalta dėl visko ką padarė. Žinau žinau, jau seniai žadėjau Ian'ui ją pašalinti, bet vis to nepadarau. Tiesiog niekaip negaliu tam pasiryžti. Juk tada būčiau žudikė. Nelabai malonus jausmas, bet kas žino kiek žmonių nužudė tikroji Mila Rudd? Juolab, kad jos sąraše buvau ir aš.. Pamiršau paminėti faktą, kad Emma vis dėl to į San Franciską neišleido manęs vienos. Su manimi keliavo ir Cara bei dėdė. Atrodo vėl normali šeima, tiesa? Deja, taip nėra. Pirma dėl to, kad jie nėra mano tikra šeima. Antra dėl to, kad nekenčiu Milos dėdės, nes jis atėmė iš manęs gyvenimą. Jei turėčiau savo veidą, nebūčiau įsivėlusi į šitą mėšlą.
Nulipau laiptais iš antro aukšto. Pastebėjau, kad namie nieko nebuvo. Nuėjau į virtuvę ir įsipyliau į stiklinę sulčių. Jau ruošiausi jas gerti, kai sučirškė durų skambutis. Padėjau stiklinę ant spintelės ir nuėjau atidaryti durų.
- Tu ką, raktų neturi? - susinervinau.
- Palikau juos namie. Atleisk. - užėjo vidun Cara.
- Mhm.. - numykiau ir grįžau į virtuvę.
Cara atėjo iš paskos.
- Yra kokių naujienų iš Emmos? - pasiteiravo.
- Um.. Pagalvokim.. Ne. - atsakiau išgerdama sultis.
Išploviau stiklinę ir padėjau į lentyną.
- Juk negalėsi amžinai dėl to pykti?
- Dėl ko? - atsisukau į ją.
- Neapsimesk kvaila, gerai? Dėl to, kad nieko tau nesakėm. Juk mes tik norėjom tau gero.
- Gero? Manai labai gerai, kai nešioji savo žudikės veidą? - susierzinau.
- Melanie, pamiršk tai, gerai? Jei tik nori mano dėdė gali grąžinti tau tavo veidą. - pasakė.
- Šito niekada neminėjai. - sutrikau.
- Nemaniau, kad tai būtina.
- O jei ir norėsiu susigrąžinti savo veidą, kas bus tada?
- Na, visų pirma turėsi visiems pasakyti tiesą.
- Ne. Dabar negaliu to padaryti.
- Liaukis, Melanie. Kiek dar laiko žadi tai slėpti?
- Tol kol neįvykdysiu savo planų.
- Kalbi apie kerštą Zayn?
- Galbūt..
- Tiek to, bet atrodo tavo veidas dar turės palaukti.
Papurčiau galvą ir išėjau į kiemą. Atsisėdau ant laiptelių. Žiūrėjau į gatvę ir ja lenkiančius automobilius. Staiga prisiminiau, kad turiu kvietimą dalyvauti lenktynėse. Paskutinį kartą jose dalyvavau kai Zayn pateko į avariją. Kažin kaip jam sekas? Vis dėl to praėjo pusę metų, gal kas pasikeitė?
Prie manęs nukrito laikraštis, kurį važiuodama pro šalį numetė paštininkė. Paėmiau jį į rankas. Bent jau turėsiu ką veikti. Atsiverčiau pirmą lapą ir ėmiau skaityti. Vienos antraštės žodžiai mane šokiravo.. "Po ilgo laiko rastas Victoria's Scott kūnas" Juk tai ta pati Victoria, su kuria kartu mokiausi. Kam ji galėjo trukdyti? Skaičiau toliau. "Manoma, kad mergina buvo nužudyta, nes jos kūne rasta šautinių žaizdų. Visi kaltinimai krinta ant pagarsėjusios Londono mafijos, kuriai vadovauja Zayn Malik. 'Pažįstu Zayn jau seniai ir žinau, kad jis mėgsta tokius darbelius, tad panelė Scott buvo neišimtis' - teigė verslininkas ir Zayn Malik draugas Ian Hills" Jūs turbūt juokaujat? Zayn? Nužudė Victoria? Kam jam to? Juk mes visi puikiai sutarėm. Kažkokia nesamonė! Jie negali apkaltinti Zayn! Nors palaukit, kodėl man tai rūpi? Susinervinusi numečiau laikraštį į šoną ir toliau nebeskaičiau. Juk tarp manęs ir Zayn jau seniai nieko nėra, tad kodėl man turėtų rūpėti? Abejoju, kad kažkas dar liko kai praėjo net pusė metų po paskutinio mūsų susitikimo. Susitikimo klube.. Sakau, kad nežinau ar kas liko, bet juk prisiminimai mane persekios visur. Pamenu Zayn bučinius, glamones, tai kas vyko klube ar prie jo automobilio. Aš buvau girta, bet viską pamenu, nors norėčiau tai ištrinti iš savo atminties..

Maybe I'll Get You <Book 3> (Z.M.)Where stories live. Discover now