3.22

683 32 0
                                    

Ji pasimetė ir su baime pažvelgė į mane, o aš žiūrėjau į ją su šypsena veide, kuri niekada nereiškė kažką gero..
- Zayn? - drebančiu balsu pratarė.
Priėjau prie jos ir uždėjau savo ranką ant jos nuogo kelėno. Sukikenau.
- Aš žinojau, kad tai suveiks. Tai visada suveikia. - pasakiau.
- Apie ką tu kalbi? - sutriko.
Pakėliau akis į ją. Jos akyse mačiau baimę, kurios prieš tai net nebuvo.
- Visos tos glamonės ir bučiniai, tai tik pradžia to kas dar tavęs laukia. - nutilau. - O žinai, mokykloje tu buvai graži.. - ranka glosčiau jos kelį.
- Ir kas iš to? - paklausė.
- Aš tau patikau, taip? Pripažink, kad norėjai būti Mel vietoje. - pasakiau.
Ji įdėmiai žiūrėjo į mane.
- Taip, norėjau. - ji nusuko žvilgsnį į kitą pusę.
Labiau priartėjau prie jos. Viena ranka suėmiau jos smakrą ir atsukau jos veidą į save.
- Nenusisuk. - tariau. - Ar bandei kažką daryti, kad atkreipčiau dėmesį į tave, o ne į Mel? - mano kita ranka švelniai leidosi žemyn jos liemeniu.
Ji vėl suvirpėjo, o aš šyptelėjau.
- Aš tave jaudinu? - sukikenau.
Ji nuraudo. Aš nusijuokiau.
- Atsakyk į klausimą. - pridūriau.
- Kaip manai kodėl tada buvau Mel draugė? - tarė.
- Tu nebuvai jos draugė. Tu apsimetinėjai tokia. Melanie tau niekada nepatiko ir tu tiesiog jai pavydėjai, pripažink tai. - mano balsas nuskambėjo griežčiau.
- Gerai, tai tiesa. - atsakė išsigandusi.
- Puiku. Ką dar darei?
- Nieko. Aš supratau, kad tu liksi su ja.
- Taip? Meluoji, Victoria. Tu meluoji..
- Iš kur tai ištraukei?
- Aš žinau tiesą, Victoria.. Tai tu už.. - staiga suskambėjo mano mobilusis neleisdamas užbaigti sakinio. - Atsiprašysiu. - susierzinau ir atsiliepiau. - Taip?
- Zayn, turim bėdą! - tai buvo Hale balsas.
- Kas per problemos tokiu metu? - buvau piktas.
- Klubas dega, Zayn!
- Ką?! - surikau. - Pasakyk, kad juokauji.
- Aš rimtai, Zayn, tu privalai atvažiuoti ir kai ką pamatyti.
- Ar visi sveiki?
- Nevisai taip..
- Gerai, aš greitai būsiu. - numečiau ragelį.
- Po velnių! - surėkiau.
Victoria net krūptelėjo.
- Tau pasisekė, kad turiu dabar išvažiuoti, bet aš grįšiu. - sukikenau ir priėjau prie jos. - O tu lauksi čia. - įsisiurbiau jau į lūpas apdovanodamas ją grubiu bučiniu. Ji nebuvo tuo patenkinta. Atsitraukiau nuo jos ir paėmiau skarelę nuo lovos.
- Sukąsk tai. - tariau.
- Tu pakvaišai? - ji susiraukė ir papurtė galvą.
- Nejau man reikės tave priversti? - pakėliau antakį.
Ji išsigandusi pažvelgė į mane ir galiausiai sukando skarelę, o aš užrišau ją.
- Šaunuolė. O dabar tu lauksi kol grįšiu. - pasakiau apsivilkdamas savo marškinius.
Ji ėmė inkšti, nes akivaizdu, kad nenorėjo čia likti.
- Tylėk, nes bus tik blogiau. - tariau.
Dar kartą žvilgtelėjau į Viki, tiesiog maldaujančią ją paleisti ir tada išėjau. Priėjęs savo automobilį įlipau vidun ir išvažiavau savo klubo link. Po poros minučių buvau vietoje. Mačiau vis dar šiek tiek liepsnojantį savo klubą. Nudėsiu tą, kuris tai padarė..
- Zayn, pagaliau tu čia. - Hale prisistatė vos man atėjus.
- Kiek nukentėjusių?
- Am.. Nežinau kaip tau pasakyti..
- Po velnių, tiesiog sakyk! - aš buvau velniškai piktas.
Ji krūptelėjo.
- Tada kai klubas užsidegė jame buvome visi.. Ir na.. Nick, Anna, Megan bei keletas kitų šokėjų apsinuodijo dūmais, o Dean gelbėdamas kitus apdegė..
- Šūdas! Tai suknistai blogai! Kur Eric, Tina ir Logan?
- Su kitais ligoninėje, o dėl Tinos tai jos nebuvo su mumis man atrodo..
- Tau atrodo?
- Na, bent jau aš jos nemačiau.
- Gerai, bet kodėl tu čia?
- Na, aš nenukentėjau.
- Tiek to, ką turėjau dar pamatyti?
- Eik prie klubo arčiau.. - nutęsė.
- Nebūtų paprasčiau pasakyti?
- Tiesiog eik.
Atsidusau ir palikau ją stovėti vietoje, o pats nuėjau prie klubo. Pyktis vis dar virė manyje. Priėjęs klubą sustingau. Šaltis perėjo mano kūnu. Negalėjau patikėti tuo ką matau..
'Kerštas prasideda, mažuti. MELANIE' - buvo išraižyta ant asfalto. Kas per velnias čia vyksta?! Juk ji mirusi! Ir koks dar kerštas?! Staiga prisiminiau vieną įvykį..

- O tu visai kitokia. - pasakiau.
- Aš ta pati kokia buvau visada.
- Nevisai. - nusijuokiau.
- Ta pati Mel.. Mila. - greit pasitaisė.
- Kodėl tu sakei Mel? - paklausiau sutrikęs.
- Netyčia.
- Aš rimtai, kodėl tai pasakei? Ką tu žinai, Mila?
- Nieko.
- Meluoji.
- Ne.
- Pasakyk man tiesą.
- Tai ir yra tiesa.
- Čia per daug sutapimų. Pirma, minėjai mano vardą, o dabar Mel. Ką tai reiškia? Ką tu slepi?
- Nieko. Man išsprūdo.
- Ir manai aš patikėsiu?
- Tu neturi iš ko rinktis.
- Argi? - tariau nurisdamas ją į šoną ir vėl atsirasdamas ant jos.
- Tu žaidi.
- Tu mane erzini.
- Aš to ir siekiu. - tarė perbraukdama delnu man per krūtinę.
- Tu elgiesi kaip Melanie. - išsprūdo.
- Kas ji?
- Nesvarbu.

Juk tai tik sutapimas, taip? Juk negalėjo to padaryti Mila? Bet visi tie jos susimaišymai.. Tai jog ji dažnai elgėsi kai Melanie.. Tai tikrai keista. O dar tas pokalbis su Anna ir kitais..

- Ta pati Mila Rudd, tikrai? - ištarė Anna.
- Ką tu apie ją žinai? - paklausiau.
- Ji samdoma žudikė ir dar plius šokėja klube. - pasakė.
- Tu juk nerimtai? - nustebau.
- O tu nežinojai?
- Ji net ginklo nėra laikiusi.
- Ar tu tuo tikras, Zayn? Juk visada nebūni šalia jos. - pasakė Dean.
- O iš kur tu tai žinai? - kreipiausi į Anną.
- Jos nežinoti neįmanoma. Ji iš visų geriausia. Ir šiaip kai ieškojau darbo kitame klube, savininkas minėjo jos vardą.
- Kas tas savininkas?
- Man atrodo, Ian. Taip, Ian Hills.
- Tikrai jis?
- Taip. - linktelėjo.

Viskas labai įtartina. Bet.. Jei tai tikrai Milos darbas? Kam jai pasirašinėti Mel vardu? Po velnių, tai išves mane iš proto! Man reikia viską išsiaiškinti ir surasti Milą..

Maybe I'll Get You <Book 3> (Z.M.)Where stories live. Discover now