3.8

878 37 1
                                    

-Milos akimis-

Po Ian žodžių mano kūnas įsitempė. Lėtai atsisukau į jį. Jo veide žaidė šypsena. Aš prikandau lūpą.
Ką aš turėčiau daryti? Juk aš nesu kokia tai pigi kekšė, kuri tik ir sukiojasi aplink stulpą. Bet gal Mila tokia buvo? Tikriausiai kaltinsiu save visą gyvenimą už tai ką darysiu..
Atsisukau į merginas buvusias ant pakylos. Bandžiau save nuraminti kai ėjau merginų link. Jos visos mane stebėjo. Tikriausiai toji Mila čia buvo kažkuo ypatinga ir išskirtinė. Visos praleido mane į priekį. Aš lėtai priėjau prie čia buvusio stulpo. Uždėjau vieną ranką ant jo. Tikriausiai nekęsiu savęs visą gyvenimą.
Užmerkiau akis ir išgirdau kaip kažkas užleidžia muziką. Po truputį ėmiau judėti muzikos ritmu. Juk negalėjau susimauti. Jaučiau kaip mano kūnas pats ima šokti ir porą kartų apsisuko aplink stulpą. Stebėjausi net pati savim kai išgirdau plojimus. Mano akys atsimerkė ir pamačiau Ian.
- Bravo, Mila. Tu nuostabi. - plojo Ian.
Atsakiau jam dirbtine šypsena.
- Eime toliau. - pasakė man, kai nulipau nuo pakylos.
Linktelėjau ir ėjau tolyn kartu su juo. Mes nuėjome į kažkokį kabinetą, kaip supratau tai čia buvo jo kabinetas.
- Nori išgerti? - pasiūlė eidamas prie mini baro.
- Ne, ačiū. - atsisakiau.
Jis sukikeno ir pats įsipylė brendžio. Aš atsisėdau ant čia buvusios sofutės.
- Tai sakai buvai su Malik? - staiga prabilo jis.
- Juk jau pasakiau, kad nieko nežinau. - pasimečiau.
- Liaukis, Mila, per gerai tave pažįstu ir žinau kada man meluoji. - tarė.
Nurijau gerklėje susidariusį gumulą. Dabar man galas.
- Tai? Aš laukiu atsakymo, meilute. - jo ranka atsirado ant mano kelio.
Pažiūrėjau į ją ir susiraukiau. Jis tikriausiai net blogesnis už Zayn. Atsisukau į jį.
- Ir ką nori, kad tau pasakyčiau? - ištariau.
- Tiesą. - jo ranka ėmė kilti viršun.
Mano kūnas įsitempė. Po velnių, ką jis daro? Ir ką turėčiau daryti aš? Ką darytų Mila?
Net nepastebėjau kaip greitai uždėjau savo ranką ant jo rankos, nes jis jau beveik buvo pasiekęs reikiamą tašką. Jis atrodė nustebęs.
- Gal ne dabar? - tariau.
Žinojau ko jam reikia, bet aš ne Mila. Jei ji su juo miegojo dar nereiškia, kad ir aš tą patį darysiu.
Jis sukikeno ir patraukė savo ranką, padėjo stiklinę ant staliuko, ir vėl atsisuko į mane. Sutrikau dar labiau kai jis staiga atsirado pavojingai arti manęs. Norėjau trauktis, bet nebuvo kur. Mano širdies ritmas padažnėjo. Jo ranka vėl glostė mano kelį vis slinkdama aukščiau, o jo lūpos jau glamonėjo mano kaklą. Po velnių, ką man daryti?!
- Atsipalaiduok, Mila, juk neįkąsiu. - sukikeno.
Stengiausi išlikti rami, bet juk tai šlykštu. Aš jo net nepažįstu.
Staiga kažkas pabeldė į duris ir Ian atsitraukė nuo manęs. Pasijutau daug geriau ir mintyse dėkaujau tam asmeniui, kuris sutrukdė.
- Pratęsim vėliau, meilute. - tarė nueidamas prie durų.
Pro duris įžengė Harry ir Emma? Ką jie čia veikia? Nustebusi žiūrėjau į juos kol Harry žvilgsnis pastebėjo mane.
- Tai štai apie kokią merginą kalbėjo Ty ir Ewan. - pasakė jis.
- Kas ji? - paklausė Ian žiūrėdamas į Emmą ir ignoruodamas Harry pasakytus žodžius.
- Čia Emma, tobula žudikė. - tarė.
Po velnių, ką? Kokia dar žudikė? Jie gal visai išprotėjo?
- Ai, tai čia ta mergina, kuri turėjo būti kol atsiras Mila. - pasakė Ian.
Harry linktelėjo.
- Bet Mila jau atsirado. - Ian žvilgtelėjo į mane.
- Suprantu, bet juk mums praverstų ir dar vienas toks žmogus kaip Mila. - pasakė Hazza.
- Gal tu ir teisus, Styles. - susimąstė Ian. - Žinai, veskis Mila ir palik mane su Emma vienus.
Harry žvilgtelėjo į Emmą tada į Ian ir linktelėjo. Aš pakilau nuo sofutės ir priėjau prie jų visų.
- Mila, tu tikriausiai girdėjai pokalbį tad eik su Harry. - pasakė Ian.
Linktelėjau ir išėjau iš kabineto su garbanium.
- Ar jūs visai pakvaišot? - iš karto tariau vos nuėjome tolėliau.
- Pirma paklausyk, o tada teisk. - nusijuokė.
- Gerai, aš klausau. - sukryžiavau rankas ties krūtine.
- Taigi.. - pradėjo.
Po poros minučių jau žinojau visą jų planą.
- Tai tu nori pasakyti, kad ką tik įvėlei Emmą į šitą mėšlą? - tariau.
- Mila, suprask, nebuvo kitos išeities, o ir Emma pati pasiūlė.
- Bet tu galėjai nesutikti.
- Negalėjau. Ji privertė mane, nes sakė kitaip pati nueis pas Ian. Aš neturėjau iš ko rinktis.
- Gerai, tiek to, bet ką darysim dabar?
- Viskas priklauso nuo to ar Ian priims Emmą. Jei taip tada vykdysim planą.
- O jei ne? Kas tada?
- Tada nežinau kas bus. Žinau tik tai, kad bet kokiu atveju saugosiu tiek tave, tiek Emmą.
- Gerai, bet mes kiek supratau nepažįstami, taip?
- Taip. Su Emma tas pats, bet praeis keletas dienų ir jau būsim kažkiek susipažinę.
Linktelėjau.
- Bet kaip tu čia atsiradai? - staiga paklausė.
- Um.. Mane pagrobė prie ligoninės, bet Ian pamatęs mane įsakė paleist.
- Aišku, suprantama. Bet palauk, tai vis dėl to tu buvai pas Zayn?
- Buvau. - atsidusau.
- Vis dar žadi jam keršyti?
- Aš nebežinau, Harry. Dabar mano mintyse tik planas kaip atkeršyti už Zayn, o ne jam.
- Už Zayn? Kaip suprasti?
- Na, lenktynėse buvo ir Ewan. Todėl manau, kad tai jo darbas.
- Hm.. Gali būti. Ewan nekenčia Zayn ne ką mažiau nei Ian'as.
- Bet kodėl jie jo nekenčia? Ką Zayn tokio jau padarė, kad reikia jo taip nekęsti?
- Supranti, Mila, tai verslas bei merginos.
- Merginos?
- Taip. Yra tokia Lara, kuri priklausė Ian, bet tada atsirado Zayn ir Lara juo susidomėjo. Kai Ian sužinojo, kad Lara permiegojo su Zayn, jis pasiuto, o Lara pabėgo, nes Ian norėjo ją nudėti kaip ir Zayn. Tada atsirado Mila. Ir kaip sakant ji ištrynė Larą iš Ian gyvenimo. Tad jei Ian sužinotų, kad tu buvai su Zayn.. Na, geriau jau to nebūtų.
- O Ewan? Kodėl jis nekenčia Zayn?
- Čia yra kita problema. Jų tiesiog charakteriai nesutampa. Ir Ewan yra kaip ir dešiniojo Ian ranka, todėl daro viską kas liepta. Todėl visai nenustebčiau jei Ian būtų liepęs atsikratyt Zayn.
- Gerai, o tada kodėl jis anksčiau neatsikratė Zayn?
- Negalėjo. Viskas dėl verslo. Matai siuntos pačios nekeliauja. - nusijuokė.
- Aišku. Bet kaip į visa tai įsipainiojai tu?
- Aš? Na, man reikėjo kažkaip ištraukti Zayn iš viso to, bet kai sužinojau dėl ko tu mirei, tada užsinorėjau keršto.
- Bet vis dėl to aš gyva, ar ne taip?
- Taip, todėl dabar bandysiu padėti Zayn.
Linktelėjau.
- Kažin Emma ten ilgai su juo bus? - paklausiau.
- Nemanau. Jei ją priėmė tai ji turėtų kažką pasirašyti ir viskas.
- Aišku, bet sakyk, o kaip man elgtis su Ian? Ta prasme, aš ne Mila.
- Žinau, bet dėl šito aš negaliu nieko padaryti. Tu turėsi būti kaip Mila. Aš pažadu, kad stengsiuosi tave saugoti, bet tu privalėsi su juo būti. - žiūrėjo į mane su gailesčio pilnom akim.
- Gerai, pasistengsiu tai iškęsti. - tariau su neviltim.
- Štai ir Emma. - pasakė.
- Kaip sekėsi? - paklausiau atsisukdama į ją.
- Puikiai. Mane priėmė. - šyptelėjo.
- Planas veikia. - pergalingai tarė Harry.

Maybe I'll Get You <Book 3> (Z.M.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang