3.9

847 37 0
                                    

-Zayn akimis-

Sunkiai atsimerkiau. Jaučiau kaip skauda visa kūną. Kas nutiko ir kur aš? Lėtai apsidairiau. Na, atrodo čia ligoninė. Bet kaip aš čia patekau? Pastebėjau slaugę kažką darančią šalia manęs.
- Um.. Kaip aš čia atsiradau? - paklausiau prikimusiu balsu.
Seselė šoktelėjo vietoje tarsi išsigandusi.
- Jūs pabudote? - nustebo. - Jūs patekot į avariją. Kaip jaučiatės? - paklausė.
Avariją? Motociklų lenktynės, štai kas!
- Kodėl man viską skauda? - paklausiau.
- Na, pagal visą aprašymą jus buvo prispaudęs motociklas. Žinoma galėčiau suleisti nuskausminamųjų. - pasakė.
- Ačiū. - tariau linktelėdamas.
Seselė nusišypsojo, suleido vaistus ir išėjo iš palatos.
Stengiausi prisiminti viską, kas nutiko. Staiga toptelėjusi mintis visiškai viską sujaukė. Kur Mila? Ar jai viskas gerai? Privalau tuo įsitikinti.
Staiga į palatą įžengė Lara?
- O, tu pabudęs. - nustebo.
- Taip. - silpnai linktelėjau.
- Kaip jautiesi? - paklausė.
- Kaip galima jaustis po avarijos?
- Na taip, ne koks klausimas. Bet sakyk, kokio velnio tu iš vis ėjai į tas motociklų lenktynes?
- Dėl Milos.
- Ir vėl ji? Juk sakiau būti atsargiam su ja. Tikriausiai todėl dabar čia ir guli.
- Nepainiok čia jos. Ji dėl to nekalta. Aš pats kaltas, kad bandžiau ją sulaikyti ir nepastebėjau to prakeikto automobilio.
- Juk sakei, kad tai motociklų lenktynės.
- Žinau, todėl ir pats nesuprantu iš kur ten atsirado tas automobilis.
- Nepagalvojai, kad kažkas norėjo tave patraukti iš kelio?
- Ne, visai net nekilo tokia mintis. - susimąsčiau.
- Nemanai, kad tai Ian darbas? Juk šiame rajone tik jis tavo priešas.
- Ir Ewan. - pridūriau.
- Na taip, bet jis išvien su Ian.
- Žinai, būtų gerai jei padėtum man tai išsiaiškinti. Skolingas neliksiu.
- Gerai, padėsiu tau. - šyptelėjo.

-Po trijų mėnesių-

Prieš du mėnesius mane išleido iš ligoninės. Ir Laros dėka sužinojau, kad mane norėjo pašalinti Ewan ir tai buvo Ian užsakymas. Milos nemačiau nuo avarijos. Ir keista tai, kad prisimenu jos pasakytus žodžius kai gulėjau aikštelėje, kraujo klane prieš netenkant sąmonės. Ji sakė 'aš myliu tave, Zayn', bet ar tikrai ji taip sakė? Gal tai tebuvo mano vaizduotė? Ne, aš esu įsitikinęs, kad ji tai pasakė. Bet tada kodėl jos nemačiau tiek laiko? Kur ji dabar? Norėčiau ją pamatyti ir viską pagaliau išsiaiškinti..

-Milos akimis-

Praėjo trys mėnesiai kai nemačiau Zayn. Trys mėnesiai per kuriuos Ian vis bandė mane nusitempti į lovą, bet Harry arba Emma sugebėdavo kažkaip mane nuo to išgelbėti. Turiu pripažinti, kad iš pat pradžių man nepatiko ta mintis, kad Emma į visa tai įsivėlė, bet ji pati sakė nenori manęs palikti vienos. Juk mes kaip seserys. Todėl dabar džiaugiuosi, kad ji šalia. Jei ne Emma jau daug kartų būčiau susimovusi.
Ėjau koridorium kai išgirdau kažkieno pokalbį. Įdėmiau pažvelgusi supratau, kad tai Ty ir kažkokia tamsiaplaukė.
- Lara, tu bent įsivaizduoji kaip tu elgiesi? - paklausė Ty.
Lara? Čia toji Lara, kuri buvo Ian ir kažkada permiegojo su Zayn?
- Koks skirtumas, Ty.
- Bent įsivaizduoji kas bus jei Ian sužinos, kad tu vėl mylėjais su Zayn?
Ką? Mano kūnas staiga tarsi aptirpo dėl šių žodžių. Kaip? Kaip Zayn galėjo šitaip pasielgti? Juk jis negalėjo su ja vėl permiegoti.
- Jis nesužinos.
- Lara, tu turėtum būti atsargesnė. Ian tave priėmė atgal tik todėl, kad tu teiktum jam informaciją apie Zayn, o ne tam, kad vėl su juo miegotum. - kalbėjo Ty.
- Bla bla bla, žinau tai, bet Zayn man buvo skolingas.
- Ir nėra kito būdo grąžinti skolą kaip tik seksas?
- Na, seksas visada geriausias, ypač su Zayn.
- Lara, kartais man atrodo, kad tau tik tai ir terūpi.
- Ne. Man rūpi ir kiti dalykai.
- Tiek to, tai beprasmiška. - tarė ir nuėjo.
- Ei, palauk! - šūktelėjo Lara ir nubėgo paskui Ty.
Nejau Zayn tikrai pasimylėjo su Lara? O aš maniau, kad jam rūpiu. Atrodo aš klydau. Zayn visada buvo melagis ir šiukšlė. Jis nevertas, kad dėl jo kentėčiau. Tai jis turėtų kentėti. Jau maniau atsisakysiu keršto, bet po šito.. Zayn tikrai jo sulauks.
Nuėjau į Ian kabinetą ir radau Ian jame. Jis pakėlė akis į mane.
- Mila? - nustebo. - Kažko reikia?
- Turiu informacijos. - pasakiau užtikrintai.
Dar niekada gyvenime manyje nevirė tiek pykčio ir pasitikėjimo savimi.
- Sakyk, aš klausau. - žiūrėjo į mane.
- Neklausk iš kur sužinojau, bet žinau, kad Lara vėl miegojo su Zayn. - išrėžiau.
Mačiau kaip pyktis šmėžtelėjo Ian akyse.
- Viskas. Man užteks. - tarė pakildamas iš vietos.
Jis nuėjo prie mini baro ir įsipylė brendžio. Greitai išgėrė stiklinės turinį ir susinervinęs metė stiklinę į sieną. Tai privertė mane krūptelėti. Ian atsisuko į mane ir priėjo prie manęs.
- Turiu tau darbo, Mila. - pasakė.
- Kokio? - su susidomėjimu žvelgiau į jį.
- Atsikratyk Laros. - tarė be emocijų.
- Ką? - sutrikau.
- Sumokėsiu, bet pašalink ją. - pasakė.
Ką man daryti? Juk nesu žudikė, bet Mila tokia buvo. Prisiminus Laros pokalbį su Ty pyktis manyje vėl sukilo.
- Gerai, aš sutinku. - tariau.
- Puiku. O dabar galėtum padaryti dar vieną paslaugą? Manau jau pakankamai laiko praėjo.
- Um.. Kokią?
- Nesipriešink. - tarė ir pabučiavo mane.
Man tai nepatiko kaip ir visus kitus kartus, bet Harry sakė, kad kažkada tai turės įvykti. Ir turbūt jau laikas.
Stengiausi save nuraminti ir neprisiminti su kuo esu. Nežinau kodėl, bet prieš akis iškilo visi vaizdai kai mylėjausi su Zayn. Jis buvo vienintelis su kuriuo mylėjausi, bet jam aš nebuvau vienintelė. Todėl kerštas prasideda..
Ian apsuko mus ratu ir aš atsidūriau prie stalo, jis paguldė mane ant jo ir toliau bučiavo. Aš nustūmiau jį nuo savęs ir atsistojus prirėmiau jį prie sienos, pati įsisiurbiau jam į lūpas.
Aš buvau apakinta pykčio ir galėjau padaryti bet ką.
Ian rankos slydo mano liemeniu, o lūpos vis nepaliko manųjų. Atsitraukėm giliai kvėpuodami. Jis ėmė glamonėti mano kaklą. Užsimerkiau ir prieš akis vėl išvydau Zayn. Kas su manimi negerai? Kodėl negaliu jo išmesti iš galvos?
Atsitraukiau nuo Ian.
- Žadi tai daryti čia? - paklausiau apsidairydama.
Jis taip pat apsidairė.
- Ne. Einam. - paėmė mano ranką ir išsivedė iš kabineto.
Ėjom per klubą ir mačiau, kad yra nemažai klientų, vis dėl to jau vakaras. Ian atsivedė mane prie durų su užrašytu '320' numeriu. Įėjom vidun ir tik tada supratau jog čia viskas ir įvyks. Ian uždarė ir užrakino duris, kad niekas netrukdytų, o tada atsisuko į mane ir stumtelėjo ant lovos. Aš kritau į ją, o Ian ant manęs, vėl ėmė glamonėti mano kūną..

Maybe I'll Get You <Book 3> (Z.M.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora