-Milos akimis-
Aš pasisukau į šokių aikštelę ir vaizdas, kurį pamačiau mane šokiravo..
Pro klubo duris įžengė Zayn ir jis buvo ne vienas, o su pora savo parankinių. Bet aš maniau, kad jis niekada nesugalvos eiti į Ian klubą. Ir po velnių, ką jis čia veikia?!
Jis atrodė velniškai piktas ir dairėsi aplink tarsi kažko ieškodamas. Aš privalėjau dingti iš čia kol jis manęs nepastebėjo..
Staiga pasisukau į Harry. Jis sutrikęs žiūrėjo į mane.
- Kas nutiko? - paklausė.
- Ten Zayn.. - sušnabždėjau.
Harry tuoj pat apsidairė.
- Velnias, jis neturėtų čia būti! - nusikeikė.
- Manai nežinau? Aš turiu dingti iš čia. - pasakiau.
- Gerai, eik prie kambarių, pasistengsiu, kad jis išeitų ir nesusidurtų su kitais. - mirktelėjo man.
Linktelėjau ir lyg niekur nieko nuėjau prie kambarių. Iš karto pasidarė lengviau kai supratau, kad iki čia Zayn neprieis.
Neįsivaizduoju kas bus kai jis pagaliau viską supras.. Kas nutiks tada kai jis sužinos jog dirbu Ian?
Staiga pajutau rankas ant savo liemens, tai privertė mane šoktelėti.
- Kas nors negerai? Tu tokia įsitempusi, Mila. - tai buvo Ian.
- Ne, viskas gerai. - atsakiau.
- Tikrai? Na, tuomet ruoškis.
- Kam?
- Juk po kelių minučių tavo pasirodymas.
Ne, tik ne tai.. Tik ne dabar kai čia yra Zayn! Nežinojau ką galėčiau pasakyti, kad būčiau atleista nuo pasirodymo. Juk Ian niekas nerūpi apart pinigų ir malonumo.
- Manau šiandien bus klientų ir pas tave. Vienas ypač svarbus.. - nutęsė.
- Apie ką tu kalbi?
- Reikės, kad išgautum iš jo informacijos.
- Kokios?
- Apie sekančią siuntą.
- Kodėl būtent aš?
- Nes tu geriausia toje srityje, mieloji.
- Kas tai per asmuo?
- Malik, negirdėta pavardė?
Mano kūnu perėjo šiurpas. Juk jis juokauja, tiesa? Aš turėsiu vėl miegoti su Zayn ir tada išduoti jį Ian'ui?
- Galėjai sugalvoti kažką paprastesnio. - buvau nepatenkinta.
- Nagi, Mila, tavim vienintele galiu pasitikėti. Beje, kaip dėl Laros? Kiek mačiau ji dar gyva.
- Pasirūpinsiu ja per ateinančias dienas, gerai? Juk dar niekada tavęs nenuvyliau, tiesa?
- Tiesa. O dabar eik ruoštis, darbas turi būti atliktas nepriekaištingai. - tarė ir nuėjo į savo kabinetą.
Dar akimirką stovėjau vietoje, o tada nuėjau į kambarį. Neturiu kito pasirinkimo, kaip tik rizikuoti. Apsirengiau šokėjoms skirtus rūbus ir užsidėjau kaukę. Tai vienintelė pagalba, kad galbūt Zayn manęs neatpažintų. Sutvarkiau kambarį prieš išeidama iš jo. Giliai įkvėpiau ir iškvėpiau kai atėjau prie pakylos. Nuo visų mane skyrė tik uždanga. Šįkart žinojau savo tikslą.. Zayn.
Vos užgrojus muzikai išėjau iš uždangos. Iš karto akimis ieškojau Zayn. Ranka perbraukiau per savo plaukus ir įsikibau į stulpą. Ėmiau lėtai judėti kai mano akys susitiko su Zayn akimis. Kūnu nuėjo šiurpuliukai. Apsisukau aplink stulpą ir nuslydau juo žemyn. Zayn stebėjo tik mane ir į nieką kitą nekreipė dėmesio..-Zayn akimis-
Nežinau kodėl, bet vos pamačiau merginą besisukančią prie stulpo, negalėjau atitraukti akių nuo jos. Ji taip pat vis žvilgtelėdavo į mane. Jaučiau kažkokį troškimą.. Norą turėti ją.. Akimis tarsi rijau jos kūną. Ji žavėjo mane kiekvienu savo judesiu.
- Kas ta mergina? - paklausiau Harry.
Taip, prieš porą valandų viską išsiaiškinom su juo ir su Emma. Pasirodo jiedu čia įsidarbino norėdami padėti man ir taip pat jau žino apie Ty. Liepiau jiems išeiti iš čia, bet jie sakė net nebandyti jų perkalbėti, nes tai nepadės. Tiek Emma, tiek Harry sakė padėsiantys man. Neturėjau iš ko daugiau rinktis tad sutikau, bet sakiau, kad nepaliksiu jų vienų ir jei kils pavojus tuoj pat pasitraukti.
Dabar Harry pažvelgė į merginą ir jo veidas persimainė.
- Zayn, manau tu turėtum jau eiti. Geriau aplankyk draugus ligoninėje. - tarė jis.
- Ne, Harry, draugais bus pasirūpinta, bet ta lėlytė bus mano. - sukikenau.
- Tu juokauji, taip?
- Ne. Aš tiesiog jos noriu.
- Ji Ian'o.
- Dar geriau. - prikandau lūpą vis dar stebėdamas merginą.
- Zayn, tai ne žaidimas. Jei supykdysi Ian, jis tave nudės. Ir iš viso, tu neturėtum čia būti.
- Atsipalaiduok, Harry. Aš tik pasilinksminsiu.
- Tu turi išeiti. Dabar.
- Argi? - tariau kai mergina baigė pasirodymą.
- Taip.
- Na, aš nenoriu. - priėjau prie baro. - Vieną tekilos. - pasakiau barmenei.
- Zayn, tu labai rizikuoji.
- Toks mano gyvenimo būdas Harry. Beje, tu nežinai kur Mila?
- Mila? - pakartojo.
- Taip, kur ji?
- Nežinau..
- Gerai, tiek to, surasiu ją vėliau.
- O kam tau ji?
- Na, man atrodo, kad tai ji padegė mano klubą.
- Tu gal išprotėjai? Mila padegė klubą? Nejuokauk.
- Iš jos galima tikėtis visko. Juolab kai mes susipykom..
- Judu ką? Ką šįkart padarei?
- Aš nekaltas dėl to, gerai? Tai buvo Logan. Jis leptelėjo nesamonę, o Milai tai nepatiko.
- Tiek to, bet nemanau, kad ji galėtų padegti tavo klubą. Ji ne tokia.
- Mes daug ko apie ją nežinom, Harry. Daug ko..
Pasiėmiau savo tekilą ir nuėjau prie staliuko, Harry paskui mane. Prisėdom, aš greitai išgėriau tekilą. Jaučiau kaip šiek tiek deginantis skystis nuslysta žemyn mano gerkle. Po minutėlės mano veide atsirado kvaila šypsena, nes pamačiau tą pačią šokėją, bet nebe ant pakylos, o prie visų klientų.