3.11

824 37 0
                                    

-Milos akimis-

Jaučiau jo rankas po savo palaidine, kaip supratau jis nemėgsta ilgai laukti, tai man priminė mano aistringiausią seksą, kokį tik turėjau ir jis buvo su tuo gyvuliu Zayn.
- Auč! - sucypiau kai Ian įkando į mano kaklo odą norėdamas mano dėmesio.
- Mažute, kur skrajoji? Nejau pamiršai kaip mėgstu tavo gilų kvėpavimą. - sukikeno vis bučiuodamas mano kaklo odą.
- Priversk mane tai patirti ir vėl, tu neįsivaizduoji kaip aš to pasiilgau, Ian. - sumurmėjau net pati nesuvokdama ką sakau.
Kas man darosi? Nejau mano atmintis grįžta Milos gyvenimu? Ar tai išvis įmanoma?
- Su malonumu. Ilgai laukiau kada prisiminsi. - sumurmėjo.
Aš užguliau jį ir nuplėšiau jo marškinius. Jis žiūrėjo nustebęs, bet aš tik įsisiurbiau į jo lūpas. Nesijaučiau šlykščiai, bet vis prieš akis matydavau Zayn, o ypač tada kai Ian glamonėjo mano klubus. Atsimerkusi supratau, kad buvau po Ian ir jis jau po truputį plėšė mano palaidinę nuo manęs. Po kelių sekundžių jaučiau tik godžius jo bučinius ant savo nuogų krūtų, kas privertė mano lūpas išleisti malonumo aimana. Jaučiau kaip jo ranka lenda po mano sijonu prie kelnaičiu, pasidaviau tam ir po gerokų pastangų abu buvome nuogi. Ian ranka slinko mano pilvuku kai pajutau jį įeinant be jokių perspėjimų, nugara iš karto išsirietė, o lūpos išleido gilią dejonę. Ian balsas buvo kiek silpnesnis, bet su kiekvienu judesiu vis stiprėdavo. Pajaučiau jo ranką ant užpakaliuko. Jis truputį kilstelėjo jį į viršų, kad galėtų įeiti giliau, aš jam padėjau ir tai man vėl priminė seksą su Zayn, Dieve kaip norėčiau, kad Zy tai matytų ir žinotų, kad jis man jau nebe vienintelis. Mano mintis nutraukė Ian įkandimas į mano apatinę lūpą, jis pradėjo greitėti, mūsų balsai taip pat. Jaučiau, kad tuoj išeisiu iš proto, nes to jau nejaučiau ilgą laiką. Suleidau nagus į Ian nugarą ir tai man sukėlė malonumą, nes jis kiek suaimanavo iš skausmo. Po dar gerų 20 minučių greitėjančių judesių, pajutau malonią šilumą viduje ir didžiulį malonumą. Mudu gulėjome vienas kito glėbyje.
- O tu daug geresnė nei anksčiau. - sukikeno.
- Man atrodo, kad tu daug prastesnis. Pasenai, mažuti. - nusijuokiau ir atsistojusi apsivilkau likusius sveikus rūbus, išėjau iš kambario ir palikau jį gulėti.
Nuėjus į kitą kambarį greitai persirengiau į šokėjom skirtus rūbus. Prieš išeidama iš kambario dar išgėriau stiklinę brendžio. Iš tikrųjų jaučiausi kažkiek nusilpusi, bet esu priversta dirbti šį sumautą darbą. Ne tik žudikė, bet dar ir šokėja. O, vos nepamiršau svarbiausio, esu ir Ian'o žaisliukas.
Išėjau iš kambario ir užsidėjau kaukę. Tai vienintelis privalumas, nes bent jau niekas neatpažins tavęs gatvėje.
Ėjau koridorium kai į kažką atsitrenkiau. Pakėlus akis supratau, kad tai Harry.
- Mila? - nustebo jis. - Ką tu veiki šitoje klubo dalyje?
Aš tylėjau. Aš nežinojau ką jam atsakyti. Na taip, aš neturėčiau būti šitoj klubo daly, nebent būčiau su klientu..
Harry veidas persikreipė.
- Tik nesakyk, kad tu su kažkuo miegojai? - pratarė jis.
- Koks skirtumas, Harry. Praleisk mane. - bandžiau praeiti, bet jis manęs nepraleido.
- Kaip tai koks? Mila, tu negali miegoti su kažkokiais tipais. - jis atrodė susirūpinęs.
- Kodėl? Ar dėl Zayn? Žinai, man ant jo nusispjaut! - išrėžiau.
- Kas tau pasidarė? Tu niekada tokia nebuvai.
- Žmonės keičiasi, Harry. O dabar praleisk. - vėl bandžiau praeiti.
- Ne, tu niekur neisi. - jis sučiupo mane už rankos ir prirėmė prie sienos. - Su kuo tu miegojai?
Nusijuokiau.
- Nebūk juokingas, Harry. Nejau tu rimtai pradėsi aiškinti kaip man gyventi? - tariau.
- Aš pažadėjau tave saugoti.
- Niekas to neprašė. - atkirtau.
- Rimtai, Mila, kas tau užėjo? - jis patraukė savo rankas nuo manęs.
- Aš jaučiuosi puikiai. Ir palik mane ramybėje, Harry. - pasakiau norėdama nueiti.
Spėkit ar man pavyko?
- Palauk. - jis vėl timptelėjo mane už rankos ir šįkart rankom atsirėmė į sieną, kad nepabėgčiau.
- Kas dar? - pavarčiau akis.
- Su kuo tu buvai? - lėtai ištarė stebėdamas mano akis.
- Jei manai, kad kažką tau pasakysiu, tai tu labai klysti, Harry. - pasakiau.
Kaip tik po šių mano žodžių atsidarė netoliese esančios kambario durys. Abu pasukome galvas į tą pusę ir išvydome Ian. Jo žvilgsnis užkliuvo už mūsų. Jis priėjo arčiau mūsų.
- Ar viskas gerai, mažute? - paklausė manęs.
Linktelėjau.
- Mes tik kalbamės. - atsakiau.
- Na, bet vistiek, Styles, būk toks malonus ir atsitrauk nuo jos. - rimtai tarė stebėdamas Harry.
Harry tuoj pat atsitraukė.
- Puiku. Nepamiršk, meilute, kad tuoj tavo pasirodymas. - tarė nueidamas.
Aš tik linktelėjau, o tada susikaupiau ties Harry. Jo veido išraiška buvo neįskaitoma.
- Tu miegojai su Ian? - staiga jis paklausė.
- Ką? Tai yra.. Iš kur.. - sutrikau.
- Tai matosi. Kaip galėjai taip pasielgti? - jis atrodė susirūpinęs.
- O Zayn buvo galimas seksas su ta kale Lara?! - neiškenčiau.
- Tai tu žinai.. - nutilo.
- Taip, žinau, Harry. Ir žinai ką? Man nerūpi. Tegul Zayn daro ko tik užsigeidžia. Man nebeįdomu. - atrodė tarsi būčiau įsiutusi.
- Tu negali taip elgtis.
- Kas man neleis?
- Tu nesupranti, taip? Tu skaudini pati save. Ką tik pažeminai save, Mila. Tu neturėjai permiegoti su Ian. Aš žinau, kad tai darei užvaldyta pykčio ir keršto troškimo, jau puikiai tave pažįstu, Mila.
- Tu nei pusės nieko nežinai apie mane! - susierzinau.
Jis tylėjo. Aš tiesiog pastūmiau jį į šoną ir nuėjau pas kitas šokėjas. Po kelių minučių turėsiu pasirodyti. Stengiausi susikaupti, bet sunkiai sekėsi. Atrodo Harry žodžiai mane kažkiek paveikė. O ir tas seksas su Ian mane išsekino..

Maybe I'll Get You <Book 3> (Z.M.)Where stories live. Discover now