-Milos akimis-
Aš tikra kvaiša, kad atsidaviau Zayn. Jis pagaliau gavo ko norėjo. Kaip galėjau būti tokia kvaila? O tada tas Logan.. Aš negaliu šitaip.. Negaliu atleisti Zayn. Jis privalo kentėti taip, kaip kentėjau ir aš..
Na, iš tiesų tai galėtų būti nebloga pradžia kerštui. Dabar jam atsidaviau, bet daugiau to nebus, o gal.. Žaidimas yra žaidimas. Kaip Zayn žaidė su manimi, taip aš žaisiu su juo. Zayn dar nežino kas jo laukia..
Grįžau į klubą, vos pravėrus duris sustingau vietoje.
- Emma? - vos sugebėjau pratarti.
Emma buvo vienintelė, kuri galėjo mane sulaikyti nuo bet ko, o dabar aš žinau, kad ji bus pikta, nes Harry jai viską papasakojo.
- Mums reikia pasikalbėti. Dabar. - ji rimtai žiūrėjo į mane.
Šiuo metu mano galvoje sukosi mintys kaip galėčiau viską paaiškinti. Bet jokio sprendimo nebuvo.
Nusekiau paskui Emmą į nuošalesnę vietą. Tada ji atsisuko į mane ir stebėjo mane.
- Kaip tu galėjai permiegoti su Ian? - pradėjo ji.
Žiojausi kalbėti, bet ji neleido to padaryti.
- Net nebandyk dabar teisintis. - pasakė. - Juk tu nesupranti ką darai, kaip tavo jausmai Zayn? Juk tu jį myli, aš tai žinau.
- Nustok, Emma. Zayn man nerūpi. Jis žaidė su manimi.
- Kaip gali taip sakyti? Tai, kad jis miegojo su Lara, nieko nekeičia. Jis miegojo su ja, nes tu jam neatsakai tuo pačiu. Ar tu supranti, kad kankini ne tik jį, bet ir save?
- Melas, Emma. Jei tu būtum teisi, viso to nebūtų įvykę.
- Apie ką tu?
- Manai aš rūpiu Zayn? Ne! Jam terūpi tik sumautas seksas! Reikia įrodymų? Na, galiu pasakyti, kad jam pagaliau pavyko nusitempti mane į lovą. Dabar supranti apie ką aš kalbu?
- Tu buvai su Zayn?
- Man pakartoti?
- Neabejoju, kad tu ir pati to norėjai, Mila. Prisimink visus savo jausmus jam dar prieš avariją. Jūs buvot laimingi.
- Taip, buvom, Emma.
- Kodėl tu matai tik tai kas blogai? Kiek tau reikės kartoti, kad Zayn tave myli.
- Jis tik žaidžia, Emma.
- O tu ne? Pirma miegojai su Ian, o tada jau su Zayn. - ji iš karto ranka užsidengė burną supratusi ką pasakė. - Aš ne tai norėjau pasakyti. - ėmė teisintis.
- Aš puikiai girdėjau, Emma. Tu ką tik pasakei, kad aš esu kekšė. Ačiū, tau labai už tai. - tariau be emocijų.
- Atsiprašau, Mila, man išsprūdo.
- Nesiteisink, gerai? Man visko jau gana. - tariau ir palikau ją vieną.
Negaliu patikėti, kad Emma taip pasakė. Atrodo net ji Zayn pusėje.
Ėjau link kambarių, radusi savo nuėjau persirengti.
Dabar pradėsim veikti pagal planą.. Greitai persirengusi išėjau iš kambario, pasukau išėjimo link. Prieš išeidama dar pastebėjau liūdną Emmos žvilgsnį, bet šiuo metu aš turėjau kitų planų. Išėjusi laukan pastebėjau, kad jau gana tamsu, puikus metas planui vykdyti. Nuėjau prie savo juodo automobilio. Įsėdau į jį ir išvažiavau reikiama kryptimi..
Po kelių minučių privažiavau pastatą. Puikiai žinojau kas tai ir žinojau tai, kad greitai jo čia nebeliks..
Apsidairiau įsitikindama, kad aplinkui nieko nėra, tada iš bagažinės ištraukiau porą butelių pripildytų degaus skysčio. Visą skystį išpilsčiau aplink pastatą ir pro bet kokius plyšius į pastato vidų. Tuščius butelius sumečiau atgal į bagažinę. Iš kišenės išsitraukiau degtukų, uždegiau porą jų ir mečiau tiesiai į pastatą..
Pasitraukiau toliau ir stebėjau kaip ugnis pamažu ryja pastatą.
- Kerštas prasideda, mažuti. - pasakiau ir grįžau į automobilį.
Dar kartelį žvilgtelėjusi į ugnį, užvedžiau automobilį ir išvažiavau iš tos vietos, kad netyčia kam nekiltų įtarimų.
Vėl grįžau į klubą. Dabar Emmos jau nesimatė. Klube buvo gausu klientų, kurių deja, bet nenorėjau matyti nei vieno. Nuėjau į savo kambarėlį ir po minutėlės kažkas pasibeldė į duris. Atsidusau.
- Užeikit. - tariau.
Pro duris įžengė Lara.
- O tau ko čia?
- Girdėjau miegojai su Zayn.
- Kas tau pasakė?
- Vadinasi tiesa. Ir koks jausmas būti jo?
- Žinai, gal geriau tu išeik. - atsisukau į ją.
- Nagi, Mila, juk visi žino koks geras yra Zayn.
- Gerai manęs paklausyk, tu kalė, o aš ne, tik kalės kalba apie tai kokia nuostabi buvo jos naktis, supratai? O dabar čiuožk iš mano kambario. - parodžiau į duris.
- Sakai ne kalė? O kaip tas faktas, kad miegojai su Ian, o tada su Zayn?
- Dink, dabar pat. - suurzgiau.
- Tau nepatinka kai tave vadina kale? Bet tu tokia ir esi, Mila. Visada tokia buvai, beje, kaip ir toji Emma. - apsisuko eiti.
- Viskas, man gana. Apie mane sakyk ką nori, bet mano draugų neliesk. - priėjau prie durų ir ranka pastūmiau jas ir uždariau prieš Larai galint išeiti.
- Ir ką tu man padarysi? Manai aš bijau tokios kaip tu? - su panieka nužvelgė mane.
- Tu dar nežinai ką aš galiu.. - pačiupau už jos plaukų.
Trinktelėjau jos galvą į duris, tada spyriau į pilvą ir ji nukrito ant grindų. Ji ėmė kosėti krauju.
- Dar bent žodį pasakysi apie mano draugus, tai taip ir žinokis. - atidariau duris taip dar ir užkliudydama ją. - Oi, atsiprašau, nepastebėjau tavęs. - nusivaipiau ir palikau ją raitytis ant grindų.
Eidama koridoriumi susidūriau su Ty.
- Ar viskas gerai? - jis paklausė.
- Taip. - paprastai atsakiau.
- Tu kažkokia išsiblaškiusi.
- Tikrai? Na, aš šiek tiek pavargusi, manau turėčiau numigti. - apsisukau eiti.
- Bet juk tu ką tik iš ten grįžai. - sutriko.
- Um.. Taip? Na ir kas? - tariau ir grįžau prie kambarių.
Koridoriuje pamačiau Ewan, o taip, tik jo man ir tetrūko..
- Kur skubi, gražuole? - jis staiga prirėmė mane prie sienos.
- Pasitrauk. - bandžiau jį nustumti.
- Ne, lėlyte.
- Užsikišk.
- Na ir kodėl tokia nedraugiška?
- Um.. Gal todėl, kad tavo snukis baisus? - atkirtau.
- Geriau jau prikąsk liežuvį, kale.
- Oi, kaip man tai nusibodo.. - staiga spyriau jam į gerą vietelę.
Jis suinkštė iš skausmo, o aš pasinaudojau proga ir pabėgau. Išbėgau į šokių aikštelės vidurį. Tada pastebėjau Harry prie baro. Nuėjau prie jo.
- Labas. - šyptelėjau.
Jis keistai pažvelgė į mane.
- Gera nuotaika? - nusijuokė.
- Aha. - linktelėjau ir pačiupus jos gėrimą, greitai išgėriau.
- Ei! - nusiskundė Hazza.
- Nepyk gi, man to reikėjo. - nusijuokiau.
Tada jis tik sukikeno. Aš pasisukau į šokių aikštelę ir vaizdas, kurį pamačiau mane šokiravo..