3.55

917 72 8
                                    

-Po devynių mėnesių-

-Emmos akimis-

- Atrodai nuostabiai. - pagyrė mane Melanie.
- Ačiū, bet žinai, aš taip jaudinuosi. - nusišypsojau jai.
- Nesijaudink, Niall tave tikrai myli. - šyptelėjo Eleanor.
- Žinau.
Šiandien tikriausiai svarbiausia diena mano gyvenime. Esame meilės mieste - Paryžiuje. Čia pagaliau tapsiu Niall žmona.
Kalbant apie vaikelius, jie gimė prieš mėnesį. Berniuką pavadinom Leo, o mergaitę Sarah Darcy. Leo mano mylimas vardas, Sarah's vardas patiko Niall'ui, o Darcy dėl Harry. Žinau, kad širdyje visada liks prisiminimai apie tai ką patyrėme, o jei grįžtant prie vestuvių, tai džiaugiuosi, kad ir mažyliai galės jas matyti, nors tikriausiai kiek paaugę jie to net neprisimins, juk jie dar tokie mažučiai.
Pasitaisiau suknelę ir dar kartą žvilgtelėjau į veidrodį. Nusišypsojau, atrodžiau nuostabiai.
- Jau laikas. - tarė Danielle.
Taip, prieš porą mėnesių ji ir Liam grįžo iš Los Andželo. Abu nudžiugo galėdami dalyvauti mano vestuvėse, bet negalėjo patikėti, kad pagaliau viskas susitvarkė ir galėsime gyventi ramiai.
Linktelėjau taip atsakydama Dani. Giliai įkvėpiau ir iškvėpiau.
Po minutėlės jau stovėjau šalia Niall, kuris dėvėjo juodą kostiumą.
Tiesą sakant, visi pabroliai dėvėjo juodus kostiumus, o pamergės melsvas sukneles. Melanie buvo pirmoji mano pamergė, o Zayn vyriausiasis pabrolys. Tuomet Mia ir Harry, El ir Boo, Dani ir Liam, Cara ir Luke bei visi kiti. Taip, čia buvo netgi Eric ir Anna, Dean su Hale, Ty ir Tina, bei nepatikėsite, bet Mario ir Megan, Amber ir Logan taip pat kartu. Žodžiu, keista, bet čia buvo visi su poromis. Taip, tai reiškia tikras poras, jie visi tiesiog pamilo vieni kitus. Aš dėl to buvau laiminga. Beje, čia taip pat buvo Mel ir Mios seserys - Zoe ir Sarah. Vieninteliai žmonės, kurių čia nebuvo tai Milos dėdė ir Nick, jie abu Australijoje. Nick, kad stebėtų Milos dėdę, o pats dėdė darbo reikalais. Na, bet grįžkime prie mano vestuvių.
- Emma Owis, ar sutinkate tekėti už Niall Horan?
- Taip. - su džiaugsmu ištariau.
- Niall Horan, ar sutinkate imti į žmonas Emma Owis?
- Taip. - su šypsena tarė mano blondinukas.
- Tuomet jei niekas neprieštarauja, skelbiu jus vyru ir žmona. Galite pabučiuoti nuotaką.
Niall ir aš atsisukome vienas į kitą ir mus sujungė bučinys.
Po ceremonijos visi vykom į išnuomotą vilą, kurioje buvo ir baseinas. Ten prasidėjo visa šventė. Žinoma, aš persirengiau į patogesnę suknelę. Tuomet buvo užleista muzika ir ėmėm šokti, gerti, ir daryti visokias nesamones.

-Harry akimis-

Po ceremonijos susiradau Mia.
- Kodėl man nesakei, kad esi Mel sesuo? - paklausiau svarbiausio.
- Nemaniau, kad tai būtina. Juolabiau tuomet dar nesusitikinėjom. - atsakė.
- Man rūpi kiekviena smulkmena susijusi su tavimi, mažute. - apkabinau ją per liemenį ir pakštelėjau į lūpas.
- Liaukis, Harry, čia per daug žmonių. - sukikeno.
- Nejau mano mažutė bijo viešumos? - tariau.
- Ne, bet tai nejauku. - nusijuokė.
- Na, bet tau teks prie to priprasti. - šyptelėjau ir pabučiavau ją.

-Melanie akimis-

Praėjo tiek daug laiko po visų įvykių. Zayn taip ir nesuprato kaip aš tada išsigelbėjau kai pastūmiau Ewan, bet juk niekas nepastebėjo, kad kaip tik tuo metu kai kritau žemyn, aš spėjau įsikibti į prieplaukos kraštą. Juk vis dėl to buvau ištreniruota kaip samdoma žudikė, todėl turėjau mokėti kažkokių gudrybių.
Stovėjau pačioje Eifelio bokšto viršūnėje. Kodėl nebuvau su visais kitais? Na, tiesiog užsinorėjau atsipūsti nuo garsios muzikos juolab, kad vila netoli nuo bokšto. Šypsojausi žvelgdama į žvaigždėtą dangų. Taip, jau buvo gerokai sutemę.
Pajaučiau šiltas rankas apsivejant mano liemenį ir tvirtą kūną, kuris prisiglaudė prie manęs iš nugaros. Jis pabučiavo mano kaklą ir padėjo galvą ant mano peties.
- Kodėl esi čia viena? - pasigirdo Zayn kimus balsas.
Šyptelėjau.
- Norėjau šiek tiek ramybės nuo garsios muzikos. - atsakiau.
- Ar aš tau trukdau? - paklausė atsukdamas mane į save.
- Ne.
Jo veide pasirodė šypsena, tuomet jis prikando savo lūpą ir savo rudomis akimis pažvelgė į mano žalias akis.
- Lėlytė. - sušnabždėjo sukikenęs.
- Liaukis. - kumštelėjau jį nusijuokusi.
- Myliu tave, Melanie. - tarė rimtai žiūrėdamas į mano akis.
- O aš myliu tave, Zayn. - atsakiau nenutraukdama akių kontakto.
Tačiau Zayn žvilgsnis nukrypo link mano lūpų. Jaučiau kaip patankėjo mano kvėpavimas ir padažnėjo širdies ritmas. Visai kaip tada kai pirmą kartą pasibučiavome. Užsimerkiau ir jo lūpos palietė mano lūpas, jo rankos prisitraukė mano kūną arčiau jo kūno. Mes bučiavomės kaip pirmąjį kartą kai negalėjome vienas nuo kito atsitraukti. Tik šįkart lėtai atsitraukėme vienas nuo kito, nes mums jau pritrūko oro. Abu šypsojomės, tuomet aš vėl atsisukau į žvaigždėtą dangų, o Zayn apkabino mane iš nugaros.
- Mel? - po minutėlės tylos pasigirdo jo balsas.
- Ką? - tariau susidomėjusi tuo ką jis pasakys.
- Jei atvirai, aš visada žinojau, kad galbūt aš tave gausiu..

THE END.

Maybe I'll Get You <Book 3> (Z.M.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang