24.-Figyelem elterelés

3.2K 166 3
                                    

Hope

-Sajnálom!Nem tudtam,hogy jön.-mentegetőzött Liam miközben a kocsija felé tartottunk.

-Semmi baj.

Liam tudta szavak nélkül is,hogy most nincs rendbe a Harryvel való kapcsolatom.Vagy bármi ami volt köztünk.

-Tudod,hogy azt hiszi most,hogy elárultam és randizunk?-pásztázta szemével a forgalmat.

-Jennifer is ezt hiszi és sajnálom,hogy ekkora galibát okoztam.

-Biztos vagyok benne,hogy hamar elrendeződik köztünk és remélem,hogy köztetek is.

-Nem hiszem Liam.Világosan megmondta,hogy jobb ha nem találkozunk többet.

Harry magas alakja még mindig előttem van.Ha csak rágondolok összeszorul a torkom.

-Tudod ugye?Tudod...hogy...

-Te tudtad?-hökkentem meg egy pillanatra,mert nagyon is jól tudtam,hogy mit akar mondani.-Tudtad,hogy nem meleg?Hát persze.A barátja vagy!-temettem arcomat a tenyerembe.-Olyan naiv vagyok Liam!Az elejétől fogva láttam rajta.

-Sajnálom!-nyugtatott és egyik keze megfogta a vállam,majd finoman megszorította azt.-Nem vagy naiv!Igen is okos vagy és gyönyörű.Harry nem mondott rólad semmi különöset,de én tudom,én látom rajta,hogy kedvel téged.Nem tudom pontosan mi történt köztetek a bulin,de minden rendeződni fog.

Emésztgettem Liam szavait és úgy éreztem tényleg jól döntöttem,hogy eljöttem vele.

-Nem egyszerű Hazz élete és majd biztos elmond mindent,ez nem az én dolgom,ezért is kell,majd beszélnetek.Már csak azért sem mert én nem fogom hagyni,hogy csak így faképnél hagyjon.-állította le a motort ,mikor az étteremhez értünk.

-Hazz?-elmosolyodtam.

-Ez a beceneve.Na bemegyünk?-kérdezte.

-Köszönöm Liam!Tényleg sokat számít,hogy egy ilyen ember van mellettem mint te.Tudod milyen Jennifer!Neki nem tudnám ezeket elmondani és...

-Nyugalom Hope!Nem kell semmit sem köszönni.Barátok vagyunk és a barátoknak ez a dolguk.

-Salátát eszem.-mondtam hirtelen és elnevettük magunkat.

Harry

Lina szája be sem állt egész út alatt.Elmentünk egy bárba meginni valamit,de mivel én vezettem nem ihattam alkoholt.Délután 2 óra volt.Régóta nem mutatkoztam lánnyal,így be kellett pótolnom mindent.A göndör hajú lány szája csaj járt és járt.

-Mit szólnál ha ne fecsegnél tovább és elmennénk hozzám.-futtattam végig a kezemet a karján és lágyan cirógatni kezdtem.

-Tudod Harry,sokkal jobb,hogy hetero vagy.-kuncogott.

Magamra erőltettem egy mosolyt,majd megfogtam a kezét és türelmetlenül magammal húztam.Fizettem,majd távozás hímes mezejére léptünk.

Lina keze a kocsiban folyton a combomra tévedt,majd feljebb,de megállítottam kezét.

-Nincs szükség előjátékokra.-morogtam.

Sürgetve kiszálltunk a kocsiból,megragadtam kezét és behúztam magam után a házba.Egyből szájának estem.Keményen csókoltam és próbáltam mindent elfelejteni.

-Azóta ezt akarom,amióta megláttalak.-nyögte mikor rámarkoltam melleire.

Egyből kabátomért nyúlt ,amit lefeszegetett rólam,majd a pólóm következett.Felkaptam és a szobámba lépkedtem vele.

Ledöntöttem az ágyra,majd végig néztem rajta.Ismét ajkainak estem miközben kibújtattam a pólójából.

-Értem már mit eszik rajtad Hope.-nevetett.

Azonnal elváltam ajkaitól és karjaimmal feje mellé támaszkodtam.

-Ezt hogy érted?-kérdeztem dühösen.

-Sok időt töltesz Hope-val.Ő mindig is biztos volt benne,hogy te nem vagy meleg.Talán ,amikor Dennissel szakított ,ezért nem viselte meg annyira,mert te ott voltál és lefoglaltad.Olyan aranyos tőled.-markolt a hajamba,majd próbált lehúzni magához.

-Bocs ez nekem nem megy.-szálltam le róla és levetett pólóját odadobtam neki.

-Ne butáskodj!-mosolygott.

-Más dolgom van.-hagytam ott a szobámba.

-Hope miatt van ugye?-kérdezte hangosan.Nem válaszoltam.

Kimentem a konyhára és elővettem egy üveg Jack Daniel's-t a hűtőből.

-Köszi Harry!Tényleg.-fogta meg dühösen a cuccait.

-Csak,hogy tudd,Hope nagyon jó barátnőd és elég udvariatlan dolog kikezdeni a barátjával.-húztam meg az üveget.

-Gusztustalan vagy és ha annyira nagy barátja vagy ,akkor ez neked is előbb az eszedbe juthatott volna!-tépte ki az ajtót,majd kilépett rajta és bevágta.

***

Üdvözlet!

Jó hírekkel szolgálok,hisz a másik történetem (Dark Side) hatalmas olvasottságnak örvend,ami büszkeséggel tölt el (annak ellenére,hogy ezt a történetemet jobban kedvelem).Ismét újabb történet ötlet született meg a fejembe (több is),aminek majd mindenképp neki akarok állni.Nyári időszakban írok,hisz akkor van időm,akkor összeszedett a gondolatom,szóval ha előbb nem is,de jövő nyáron találkozunk ismét egy új történettel.

Addig is olvassátok ezt és ha tetszett nyomjatok rá csillagot!





Kamu valóság-h.s./befejezettМесто, где живут истории. Откройте их для себя