Hope
-Kicsoda a hölgyemény?-kérdezte az agyontetovált tag.
-Hope Richardson.-nyújtottam a kezemet.
-Louis Tomlinson ,örvendek a szerencsének.-mosolygott rám kedvesen és kezet csókolt nekem.
Úgy tűnik Harrynek csak jóképű barátai vannak.Jennifer és Lina odáig lennének értük.Mondjuk Lina állítólag egyszer már randizott Liammel,de nem jött be a dolog kettőjüknek.
-Üljünk le.-csúsztatta a hátamra kezeit Harry.Érintésétől kissé megugrottam,de olyan melegséggel töltött el.Ha Dennis ér hozzám,sosem érzem ezt.Most vele kéne lennem valahol teljesen máshol.
Egy hátsó asztalhoz vonultunk.A hely minden négyzetcentimétere sötét faburkolat volt.A kilátás egyik oldala fenyős erdőre nyílott ,míg a másik az autóútra.Kifejezetten hozzám illet ez a hely.
Kényelmesen elhelyezkedtünk egymással szemben.
-Válassz bármit!Én állom.-kacsintott és hátra dőlt.
Egyből az étlapért nyúltam.
-Te nem eszel semmit?
-Majd,azt amit te.-rántotta meg a vállát.
Feszülten ült és nézte minden mozdulatom.Harrynek tudom,hogy van egy másik oldala is a feszültségen túl.Az amit mindenki elől rejteget és egy nap ,majd csak egy nagyon szerencsés ember ismerhet meg.
Pár perc múlva egy nagyon aranyos pincér lány jött oda és vette fel a rendelést.Mint kiderült ő és Harry már szintén régről ismerik egymást.A neve Freya.
-Kezdheted.-utalt Harry arra,hogy a kérdéseim sorozatait rázúdíthatom.Nem mintha eddig nem azt tettem volna.
-A fő kérdéseim elfogytak,de még akad egy kettő a tarsolyomban.-mosolyogtam.
-Rendben akkor most én kérdezek.-vette le vékony kabátját és elém tárult a tökéletes felső teste.Még így ingen keresztül is megtudtam állapítani.Ő is rengeteg tetoválással volt tarkítva.Kezét már láttam,de azt nem tudtam,hogy mit rejt a teste.Már tudtam a következő kérdésemet.
Mielőtt kérdezhetett volna bármit is a lélegzetem hirtelen megakadt és a tekintetem az ajtóra szegeződött.
Dennis lépett be rajta ,kézen fogva egy másik lánnyal.
Harry hirtelen odakapta a fejét és összehúzta a szemöldökét.
-Na ne.-túrtam idegesen a hajamba.
Den még nem vett észre.Azt sem tudtam,hogy mit tegyek.Elrejtőzzek vagy nekirontsak és rendezzek jelenetet.
Szép lassan elkezdtek befelé ballagni.A lány szőke volt és magas,és szép,és hajszálvékony.Teljesen félreismertem a fiút ,akivel állítólag szerettük egymást.Kitudja hány lánnyal csalt meg az évek során.
-Mondd,hogy ő nem a barátod.-kapcsolt egyből Harry.
-Hát már nem a barátom.-mosolyogtam keserűen,majd felálltam.
-Most hová mész?-fordult utánam a göndör fiú.
Bosszúsan odalopakodtam a pulthoz vigyázva,hogy meg ne lásson a gerle pár.
-Figyelj Louis.Kérhetnék egy szívességet?Tudom,hogy csak most ismertük meg egymást,de nézd...-mutattam az asztalra,ahol az ex barátom ült a lánnyal.-...szóval ő a barátom,vagy is már csak a volt barátom,mert egy másik lánnyal érkezett.Szerintem ez nagyon erősen azt jelenti,hogy megcsalt.Sőt két éven át csalt.-kezdtem nagyon kiborulni.
-Ne hadarj.-csitított.-Kidobjam őket?-csillantak fel szemei ,ami tele voltak huncutsággal.
-Nekem van egy jobb ötletem.Kérnék egy kötényt ,egy tálcát ,rajta egy pohár üdítővel.-kacsintottam.
Visszapillantottam Harryre ,aki még mindig értetlenül figyelt engem,majd felállt és felém közeledett.
-Mire készülsz Hope?Jól vagy?-kérdezte aggódva.
-Igen.-jött ki közben Louis és a kezembe adta a dolgokat,amiket kértem.Louis már kacagva figyelt.
Magamra vettem a kötényt és megfogtam a tálcát rajta a pohárral,ami csordultig volt vörös folyadékkal.
-Bírom a csajt,haver!-Veregette hátba Harryt,aki még mindig nem tudta,hogy mire is készülök.
Határozott lépésekkel a kiszemelteim asztalához mentem.
VOUS LISEZ
Kamu valóság-h.s./befejezett
FanfictionHope Richardson kételyek közt őrlődik és ,majd belepusztul ,hogy tudja az igazságot Harry Styles-ról,aki már az első alkalommal felkelti az érdeklődését,mikor belép a terem ajtaján. Harry nem tagad semmit,amit mondanak róla,amit pletykálnak az ember...