Hope
Hetfő. Ismét kelhettünk korán és készülhettünk az óráinkra.
Linát összeszedtük az egyetem aulájába és rohantunk a 112-es terembe.Izgatottan vártam az órát,de csak azért,hogy láthassam Harryt. Úgy érzem a tegnapi után tényleg barátok lettünk és közelebb kerültünk egymáshoz.
-Szóval akkor ez most egy meleg randi volt.-vihogott Lina.
Arcom elkomorodott.Még mindig,úgy gondolom,hogy Harryn semmilyen jel nem mutatkozik.Szörnyen diszkriminatív vagyok,tudom.Bár biztosan győzködni akarom magamat és talán többet képzelek a dologba.
-Mindegy is.A Dennis féle jelenetet megnéztem volna élőbe.-könyökölt a térdére a göndör hajú lány.-De amúgy sajnálom a dolgot.Olyan hihetetlen.
-Én csak azt mondom,hogy már az elejétől nem volt szimpatikus ez a srác.-dőlt hátra székébe Jennifer és elővette a jegyzeteit.
Épp szóra nyitottam a számat,amikor Harry belépett a terembe.Egyből a termet pásztázta,majd hosszú lábaival-amelyik ismét egy fekete farmerbe voltak bújtatva-megtette a felénk vezető távot.Lenézett rám,majd leült mellém kérdezés nélkül.
-Remélem szabad a hely.-villantott magabiztosan egy félmosolyt.
A lányok kuncogtak mellettem míg én felnéztem a plafonra.
-Mindig elolvadnak tőlem.-rázta meg fejét és göndörebb fürtjeit hátratűrte.Felhúztam a szemöldököm és azt hiszem jogosan gondolhatom,azt ,hogy Harrynek igazán tettszik a tény miszerint bejön a lányoknak.
-Ma nem vagy valami beszédes.-ráncolta össze a homlokát.
-Csak elgondolkoztam.
-Még pedig?
-Butaság az egész.-bámultam bele a jegyzeteimbe és úgy tettem mintha érdekesen tanulmányoznám az írásomat.
-Khmmm...-krákogott Jennifer mellettem.Odakaptam a fejemet.
-Te jó ég!Harry ők itt a barátnőim Lina és Jennifer.-mutattam be őket bár már találkozott velük.
-Áhh Jenni a hajfétises.-röhögött Harry.
Jennifernek kitágultak a szemei ,majd sértődötten rám pillantott.
-Ez csúnya dolog volt!-ingatta fejét barátnőm.
-Mindig is akartam egy meleg barátot.-vigyorgott Lina,Harryre.
A fiú mellettem egy pillanatra lefagyott.Szeme zöldje mintha átváltott volna szürkébe.Ráharapott hátsó fogaira,így arc éle megmutatkozott.
-Tök jó.-nyögte ki Harry ridegen,majd elővette a telefonját és ránk sem bagózva kezdett pötyögni valamit a készülékbe.
A lányok megrántották vállaikat,majd egymással kezdtek el csevegni.Komolyan csak én láttam a reakcióját?Talán zavarja ha nyíltan kimondják,rá hogy meleg.De ha nem lenne az tagadná.
Elkerülhetetlen lesz.Rá kell kérdeznem a dologra,bármilyen kellemetlen is lesz.
Harry
A göndör hajú lány szavai késként hatoltak a mellkasomba.Már -már megszoktam,hogy az emberek melegként kezelnek,de mióta Hope-ot ismerem elfelejtettem a szerepemet.
-Mi baj?-tette kis kezeit a karomra a vöröske.
Rákaptam a tekintetem ,majd levándorolt a kezeire,ahol megérintett. Hope gyorsan elrántotta,majd aggodalommal telt tekintettel vizslatott tovább.Láttam rajta,hogy nem ért sok mindent és mindenre magyarázatot vár.
Az óra hamar eltelt.Néha lopva néztem a mellettem ülő lányt,ahogy serényen jegyzetelt és,amikor nagyon koncentrált beharapta alsó ajkait.Akaratosan arra vágytam,hogy egyszer majd én harapdálhassam halovány rózsaszín ajkait.
A csengő félbeszakította gondolataimat.Gyorsan felpattantam,majd kirohantam a teremből.
-Harry várj!-rohant gyorsan utánam Hope.Amint utolért karomnál fogva rántott vissza.Hirtelen olyan közel kerültünk egymáshoz,hogy hallottam ,ahogy Hope egy pillanatra nem vesz levegőt.Ajkamra pillantott,majd én voltam az aki hátralépett.Lépteim ólom súlyúak lettek.-Végre.-szólalt meg.-Én gyors futó vagyok ,de téged lehetetlen utolérni.
-Mit szeretnél Hope?-kérdeztem halkan.
-Neked még is mi bajod van?-kérdezett kissé idegesen.
Bárcsak elmondhatnám.
***
Igaz ,az előző fejezetnél nem gyűlt össze a 6 komment ,de ha már be
akarom fejezni a történetet,akkor már magamért teszem és felteszem a kövi részt. A lényeg ,hogy jelenleg elégedett vagyok vele,mert tudom,hogy ebbe szívem,lelkem beleteszem...na meg persze az érzelmeimet.Szóval nem is mustrálom tovább magamat azért,mert kevés a visszajelzés,de legalább ami van ,azt nagyon szépen köszönöm! ❤️❤️❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kamu valóság-h.s./befejezett
FanficHope Richardson kételyek közt őrlődik és ,majd belepusztul ,hogy tudja az igazságot Harry Styles-ról,aki már az első alkalommal felkelti az érdeklődését,mikor belép a terem ajtaján. Harry nem tagad semmit,amit mondanak róla,amit pletykálnak az ember...