6.-Ki is vagy valójában?

3.6K 190 2
                                    




Hope

Felnéztem az égre,majd pont a homlokom közepére egy hatalmas esőcsepp csattant le.

-Fantasztikus.-töröltem le a vizet a homlokomról és kisebb futásba kezdtem mert egyre szaporábban és sűrűbben kezdett esni.Pulcsim már kezdett átnedvesedni és a hajam egyre nehezebb lett.

Beestem a kávézó ajtaján,majd egy lendülettel kieresztettem a kontyba lévő hajam és átszántottam rajta az ujjaimat.Sok ember nyüzsgött a helyen.Egy azért mert esett,kettő ,mert szerintem a város egyik legjobb kávéját lehet itt kapni.

A pulthoz sétáltam,majd kikértem 2 adag Latte macchiatot.

-Sajnos várni kell egy picit,mert a gépünknek természetesen most kellett bedöglenie.-szólt idegesen a kócos eladó lány,majd elrohanva próbált intézkedni.

-De én még szeretnék venni egy...

Tehetetlenül álltam az üzletbe,majd körbenézve,tekintetemmel kerestem egy üres helyet ahova addig letelepedhetek.

Ma egy csodálatos napot jelölhetett ki nekem az ördög.A sok fej és arc közül,pont ezt az egyet kellett kiszúrnom.

Harry

-Parancsoljatok!-tette le elénk a rendelést a lány.-Pont szerencsétek volt,mert pechünkre és a vendégek pechére...-nevetgélt.-...elromlott a kávé gép.Őrültek háza van.-vicsorgott,majd elrohant az asztalok között.Szememmel követtem az őrült alakját,majd összeakadt tekintetem egy váratlan személlyel.A pultnál támaszkodott kissé ázott ruhában és a hosszú fehér körmével kopogtatott a pulton.

Visszafordultam Niall-hez.

-Elmegyek cukorért.

-De még bele sem ittál.-nézett rám értetlenül a srác.

-Édesen szeretem.-rántottam meg a vállam,majd felálltam.Telefonomat a zsebembe csúsztattam és lassan ,kimért léptekkel közelítettem meg a lányt.

Látványosan elfordította a fejét,mire egy mosoly bukott ki ajkaim között.

-Bocsi.-Nyúltam át felette és kivettem egy cukrot a tartóból. Hitetlenkedve nézett rám hatalmas szemeivel.

-Ismerlek?-húztam tovább az agyát,mire lassan hátrálni kezdtem,mire végre megszólalt.

-Nem vagyok vicces kedvemben Harry.-csóválta a fejét.

Megálltam,majd letámaszkodtam mellé a pultra.

-Igen,látom.Nagyon nedves vagy.

Fapofával nézett engem,majd arcvonásai meglágyultak és az eddiginél sokkal mélyebben nézett a szemembe.Úgy éreztem mintha belém akarna látni.Kezdtem feszengeni az érzéstől.

-Kérdezhetek valamit?

Hope

Éreztem,ahogy Harry kissé megfeszül.Talán fél tőlem?Olyan titokzatos.

Vártam a göndör reakciójára ,majd hosszúnak tűnő másodpercek után halkan válaszolt egy "persze" félét.

-Ki az az öltönyös úriember akivel ott ülsz?

Lehet kissé személyeskedő voltam,de meg akartam tudni.Vágytam az igazságra.Én tudom,hogy Harry nem meleg.Féltem a válaszától,hogy esetleg olyat mondd,ami lehet csalódás lenne a számomra.

-Ő?-néztünk a szőke férfira aki csak pár évvel lehetett nálunk idősebb.-Nos...egy régi barátom.

-Értem.-bólintottam.Válasza nem volt egyenes.-Mikor hozzák már rendbe azt az idióta kávéfőzőt.-váltottam hirtelen témát.

-Hallottam,hogy elromlott.Amíg megcsinálják beülhetsz mellénk.

Kicsit meglepett a felajánlása,de aprót bólintva követni kezdtem magas alakját.

Előreengedett,így én becsusszantam a boxba ő pedig mellém.Kísértetiesen bekúszott orromba az illata és a szívem hevesen kalapált.Micsoda szituációkba tudok én keveredni.

-Szia.-mosolygott a szöszi srác.-Niall vagyok,Harold ügy...

-...ügyintézőm és barátom.-Fejezte be a fiú mondatát Harry.

Értetlenül bólintottam,majd kedvesen bemutatkoztam.

Éreztem,hogy itt nem stimmelnek a dolgok és egyre jobban kezdett érdekelni,hogy ki is valójában Harry.

Kamu valóság-h.s./befejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang