Hope Richardson
-Nagyon kedves teremtés vagy!-döntötte el a fejét és szemeivel végig mért.
-Mondja ezt az aki...-mondatomat nem tudtam befejezni,mert megcsörrent a telefonom.
Harry összehúzta szemöldökét,majd a kezében tartott műanyag pohárba ivott.
Félre vonultam és megnyomtam a Fogad gombot.
-Szia Dennis!-szóltam a telefonba mogorván.
-Hope kérlek ne haragudj rám!
-Miért is haragudnék,biztosan sok dolog volt.-mondtam gunyorosan.
-Tudom,hogy nem vettem fel sokáig...
-Valahogy úgy,de ha most nem haragszol le kell tennem.
-Most miért csinálod ezt?
Dennis soha nem húzott fel,kisebb veszekedéseink voltak,de most úgy érzem borzalmasan dühös vagyok rá.Talán nem is rá vagyok dühös,csak kivetítem.
-Ne haragudj.-fújtam ki a levegőt egyenletesen.
-Valami baj van igaz?
-Nem,csak az időzítés a rossz.Marcel bulijában vagyok.
-Szóval bulizol?-csengett sokkal felszabadultabban a hangja.Olyan hamar túl teszi magát a dolgokon.
-Igen.
-Ha legközelebb mész szólj nekem,én is elugrom.
-Komolyan?-vigyorodtam el.
Az idő kellemes volt odakint.Már a házzal szembeni parkban sétáltam és arról ábrándoztam milyen lenne egy vad buli a barátommal.Nem,határozottan nem tudtam elképzelni Dennist.
-Igen!Jó lenne már találkozni.
Hangja vágyakozó volt és éreztem,hogy hiányzom neki.
-Hiányzol Dennis!-fordultam vissza a ház felé,majd újból elindultam.
-Nekem is,de most inkább élvezd az estét Jennivel.
-Már is!-nevettem.
-Szeretlek!
-Én is Den.
Kinyomtam a vonalat,majd határozott léptekkel a házba indultam. Kint valahogy kellemesebb idő van,mint odabent,ami érthető is,mert nem nyomódik hozzád 80 millió izzadt test és nem lehelnek rád pia szagot.Nem,én nem vagyok a bulizós típus.
Harry pont ott állt,ahol hagytam.Telefonját nyomkodta...megint.
-Te bele vagy betegedve a telefonodba,igaz?-mentem el mellette.
Harry Styles
-Te bele vagy betegedve a telefonodba,igaz?-ment el mellettem a lány,maga után húzva egy intenzív illat felhőt.Fogadjunk magára burította a parfümöt.
-Te meg csak fogadjunk mindenkinek az agyára mész.
Édesen rám pislantott,majd összehúzta a szemeit.
-Fogd be!-rohant be a házba,majd nevetve megindultam utána,de ahogy be értem elveszett a tömegben.
-Üdvözöllek Styles!Hova-hova?-állt elém egy nem éppen kellemes személy.
-Marcell.-fintorodtam el.
-Ki hívott ide téged?
-Ugyan kérlek,régen volt már köztünk a nézet eltérés.Felejtsük el.-improvizáltam.
-Lehet igazad van.-engedte el mellkasom ,aminél fogva, eddig fenyegetően tartott vissza.
-Igyunk egyet!Csimpaszkodott belénk Marcell egyik talpnyalója.
Hope Richardson
-Milyen egy kellemetlen személy ez a Harry!- puffogtam a semmibe.Telefonomhoz kaptam,majd írtam egy üzenetet Linának,hogy hol vannak.Nem kevesebb 30 másodpercen belül érkezett a válasz.
A konyhában.
Már is indultam a helységben és azonnal megpillantottam a lányt.Haja még mindig szög egyenes volt,így mosolyogva konstatáltam,hogy milyen jó munkát végeztem.
-Hol voltál?-csimpaszkodott belém.
-Dennissel telefonáltam.-nyúltam egy pohárért,amiben furcsa színű alkohol lötyögött.
-Ez mi?
-Csak idd!-kiabálta oda az egyik lány a társaságból.
Beleittam.Égetett és nagyon erős volt.Rohadt erős.Végig marta a gyomorszájamat.
-Ne fintorogj már.-nevetett Lina.
Az utóíze rendkívül kellemes volt,így fenékig hajtottam.
-Remélem nem állok be tőle.-nevettem.
-Nem hinném.Még én is jól vagyok.-nyugtatott meg Jenni,aki csak most csatlakozott.
-Ez jó jel.
Jenni még egy pohárhoz nyúlt.
-Nem finomkodsz.
-Nem és a kedvem sem a legjobb.-fogta meg a fejét,majd hátradöntötte azt.
-Wow lassan-lassan!-kacagtam.
A lány összehúzta orrát,majd megszólalt.
-Emlékszel a göndör srácra?
-Az óráról?-komorodtam el.
-Jaja!Harry Styles!
-Ne is mond.-forgattam meg szemeim.
-Látom nálad is mély benyomást keltett.Lemaradtam valamiről?
-Nem dehogy.-csóváltam meg a fejemet."Semmi érdekesről"
-Jó mindegy.-legyintett,majd megfogott még egy poharat és a kezembe nyomta.
-Idd!
-Miért?Kezdesz rám ijeszteni.-gurítottam le a torkomon az erős italt.
Jenni odahajolt a fülemhez.
-Harry meleg!-súgta bele.
Az italt félrenyeltem és köhögni kezdtem.
-Hogy mi?-tágultak ki szemeim.
-Tavaly összeverekedett Marcellel.Én sem tudtam,azt sem tudtam,hogy ők ismerik egymást.
-Jézusom.
Ledöbbentem.Kicsi csalódottság futott át rajtam.
***
Jézusom!Megírtam.El sem hiszem.
Bocsánatért esedezem a sok késés miatt!
Tetszett?Hogyan képzelitek a folytatást?Szerintetek miért verekedett össze Harry és Marcell a tavai bulin?
ESTÁS LEYENDO
Kamu valóság-h.s./befejezett
FanficHope Richardson kételyek közt őrlődik és ,majd belepusztul ,hogy tudja az igazságot Harry Styles-ról,aki már az első alkalommal felkelti az érdeklődését,mikor belép a terem ajtaján. Harry nem tagad semmit,amit mondanak róla,amit pletykálnak az ember...