38.-Élvezetek

3.3K 174 2
                                    

Harry

Hope nyüszögve  kérte,hogy ne játszadozzam vele,de nem bírtam ellenállni a vizes bőre látványának.Ajkaimat ismét rányomtam az övéire és immáron ismerősként mozogtak együtt.Kissé megharaptam alsó ajkát,mire hajamba túrt mind a két kezével.A fehér anyagot már csak a kezeim és a mellkasam tartotta.Megfogtam combjánál fogva és visszavittem a szobámba.Lefektettem az ágyra,majd fölé másztam, egy pillanatra sem szakítva meg csókunkat.

Nedves számat, nyakának ,csupasz bőrére nyomtam,míg kezem lecsúszott a lábai közé és belső combját kezdtem el cirógatni.

-Még van 10 percünk Bébi.-morogtam a fülébe és az egyik ujjammal megérintettem érzékeny pontját.

-Harry...-ejtette ki oly kecsesen a nevemet.

Ahogy fokoztam a dörzsölést,úgy kapaszkodott egyre erősebben az ingembe.Egyik kezemmel megtámaszkodtam feje mellett,majd ismét lehajoltam egy újabb csókért.Ekkor belevezettem egyik ujjamat és hangosan zihálni kezdett.

-Te jó ég!-nyögte és háta ívbe feszült a kellemes érzésre. Mellén egyre lejjebb csúszott a fehér anyag ,de nem törődtem vele.Azt akartam,hogy érezze jól magát,hogy élvezzen csak nekem és soha többet senki másnak.Annyira birtokolni akarom ezt a lányt és ebben a pillanatban csak még jobban fokozódtak az érzelmeim.

Lassan eltüntettem benne még egy ujjamat,mire a hajamat kezdte el tépni.

-Engedd el magad Hope.-suttogtam és éreztem ,ahogy megfeszül ujjaim körül.-Nagyon szűk és nedves.-ahogy kimondtam a mocskos szavakat egy kisebbet sikkantott és lehúzott magához.

Kihúztam ujjaimat,majd ajkam köré vettem és megízleltem.Hope pihegve figyelte a mozdulataimat.

***

Hope

Harry leparkolt a kampusz előtt,majd mind a ketten kiugrottunk a kocsiból és futó lépésben közelítettük,meg a termet.

Az ajtón beérve lettem figyelmes,hogy már mindenki ott van és csendben beszélgetnek egymással.Szerencsére még a tanár nem volt bent.

-Gyere.-fogta meg a kezemet Harry és felvezetett a sorokon.Páran ránk kapták a tekintetüket és sutyorogni kezdtek.Kissé erősebben kapaszkodtam Harrybe és tekintetemmel barátnőimet kerestem.

Linát fedeztem fel először.A lehetségesnél még idegesebb lettem és elengedtem Harry hatalmas kezét.Kérdőn nézett rám,de én szó nélkül mentem beültem Jennifer mellé.

Harry követte a példámat és helyet foglalt.

-Mi a baj?-kérdezte Harry suttogva.

-Ezt is elhoztad?-fröcsögte Lina ,Harryre célozva.

-Hol voltál?-kérdezett egyből Jeni és ördögien vigyorogni kezdett.Hirtelen akkora zűrzavar alakult ki,hogy legszívesebben kirohantam volna a teremből és hazáig meg sem álltam volna.

Senkihez nem szóltam egy szót sem,csak csendben előpakoltam és vártam ,hogy Mr.Black megérkezzen és belekezdjen az unalmas órájába,amit ezúttal nagyon is,hogy vártam.

Harry értetlenül és kissé sértődve odább húzódott és elővette a szerelmét,azaz a telefonját.A mellettem ülő barátnőmre pillantottam,aki felvonta a szemöldökét.

-Nála aludtam.-tátogtam.

Jennifer döbbenten figyelt engem,majd bólintott.Lina mérgesen rám meredt,mire megfogta a cuccait és odébb telepedett.

Nem érdekelt,amúgy is inkább Jen barátnője volt,mint az enyém.Fáradtan hátradőltem a székbe és próbáltam arra gondolni,hogy ne bánjam meg Harry kis cselekvését.


Kamu valóság-h.s./befejezettWhere stories live. Discover now