52.-Dühös tekintet

2.7K 166 1
                                    

Hope

-Meghívhatlak egy italra?-kérdezte a velem szemben álló fiú.Szőke kissé melírozott haja volt és édesen pislogott rám szemeivel.Ismerős volt a tekintete és nem hagyott nyugodni,hogy még is honnét ismerhetem.

Halványan bólintottam,majd kezeinket összekulcsolta és a pulthoz vezetett.

-Te vagy Hope,igaz?-akcentusa tisztán kivehető volt.

-Igen.-nyeltem és elvettem az kikért italomat tőle.

-Én Niall vagyok,találkoztunk a kávézóban egyszer.-kortyolt bele a sörébe.

-Oh hát persze.-kaptam a fejemhez idegesen.

Niall kedvesnek tűnt és egyáltalán nem volt tolakodó .Ami a legfeltűnőbb volt egy ilyen helyen,hogy nem volt részeg.

Erőt véve magamon hajtottam le az italomat.

-Harry is itt van?Ugye nem fog megharagudni amiért elraboltalak?-mosolygott kedvesen és tekintetével körül pásztázta a terepet.

-Nem.Harry nincs itt.-válaszoltam egyszerűen.

Türelmetlenül ,kissé behajolva a pulton néztem Maxra és kértem ki ismét egy erős italt.El kell,hogy lazuljak.

-Üdvözöltem volna.-rántotta meg a vállát.-Ti nem vagytok együtt vagy valami ilyesmi,ugye?-kissé elpirult és zavarba jött a kérdése miatt.

-Nem táncolunk tovább?-kontráztam és kitűrtem  egy izzadt hajtincset az arcomból.

-Persze,de!-csillant fel lelkesen a szeme és letéve a sörös poharat gyengéden kísért a tömegbe.

Megbotlottam,amin kuncogtam egyet,majd vigyorogva hátat fordítottam neki és táncolni kezdtem.

Egyre közelebb nyomódtam hozzá és bátrabban értem testéhez.Nem voltam már képes tisztán gondolkozni.Jen került a látókörömbe,aki izgatottan pillantott rám és vigyorogva emelte fel a hüvelyk ujját,mielőtt újból az ideiglenes párja szájával olvadt volna össze.

Niall szembe fordított magával és arcát közelebb helyezte a nyakamhoz,de ajkai nem érintették kissé izzadt bőröm.Megragadtam kezét,majd megfordultam a tengelyem körül.Nevetve néztem a szöszi fiúra,aki váratlan fordított vissza és már erősebben mélyedtek ujjai a bőrömbe.

Lehunytam a szemeimet egy pillanatra,majd kissé laposakat pislantva nyitottam ki újból.Előre meredtem és a bárpultnál megláttam egy ismerős alakot.Szemeim az ő zöld szempárjával kapcsolódott össze,aki dühösen ránk meredve nézett.Beleivott az italába és tisztán láttam,ahogy állkapcsa megfeszül. Valószínűleg ,ha kevesebbet ittam volna nem lettem volna ilyen ördögi vele szembe.

Elvigyorodtam,majd karomat felvezettem Niall hajába és beletúrtam.Kissé belecsípett fogaival a bőrömbe,ami miatt nevetni kezdtem,közben folyamatosan Harryt néztem.Fekete ing volt rajta,ami nem volt végig begombolva és haját felfogta egy copfba.Izmai megfeszültek és tudtam,hogy meg kell emberelnie magát,hogy ide ne jöjjön.

Niall szembefordított magával és hevesen a szám után kapott.Kissé felnyögtem meglepettségemre,amit ő biztatásnak vett és nyelve magabiztosan csúszott át a számba.Erős karok kaptak el hátulról és rántottak el a fiútól.Nem kellett megfordulnom,hogy tudjam ki is volt az.

-Harry?-kérdezte döbbenten Niall.

-Mit művelsz te a barátnőmmel?-lépett elém a göndör és kissé megbökte a szőke mellkasát.Illata megcsapott és úgy öntött el az érzelmek sorozata.

-Barátnőd?-kérdeztük egyszerre Niall-el aki zavartan nézett rám és Harryre.

-Nem vagyok a barátnőd!-mondtam hevesen.

-Én nem tudtam...vagy is én kérdeztem őt...de ő azt mondta...-Niall zavart volt és hangjából kiérezhető volt a félelem. Harry valóban ilyen félelmetes lenne?

Dühösen ,fújtatva fordultam meg és hagytam ott a két fiút.

***

Íme a várva várt rész.Ha tetszett csillagozzatok!

Kamu valóság-h.s./befejezettOù les histoires vivent. Découvrez maintenant