Hope
Lassan nyitottam ki szemeimet és meglepődve láttam,hogy nem a saját ágyamba fekszem.Sőt nem is ágyban,hanem egy csupasz testen.A spalettán keresztül beszűrődött a reggeli fény,ezzel megvilágítva a fehér falú szobát.
-Basszus.-ugrottam fel ezzel felébresztve az alattam fekvő embert.
-Mi az Bébi?-motyogta Harry álmos, reggeli hangján.Keze a fenekemen nyugodott végig ,majd lassan becsusszant az edzős pólóm alá.
-Mennyi az idő?-néztem körül a szobában,de keresésem sikertelen volt,mert nem láttam semmilyen órát a falon.Szemem Harry éjjeli szekrényére tévedt,ahol a telefonja pihent,majd a fiún átnyúlva nyomtam le a home gombot.Kivilágosodott a kijelző és döbbenetemre már 8 óra is elmúlott.
Hirtelen Harry fogait éreztem meg a nyakamon,mire felszisszentem és mérgesen a fiúra néztem.
-Miért haraptál meg?-mozdultam meg,bár még mindig szorosan tartott,így nem tudtam lemászni róla.-Amúgy is van háromnegyed órám,hogy az egyetemre érjek.Kérlek vigyél el.-kérleltem.
-Korán van még.-nyöszörögte.
-De óránk lesz Mr.Black-nél.-ültem fel rajta lovagló ülésbe.
-A háromnegyed óra még sok mindenre elég.-nyúlt be a melltartóm alá szemből.
-Nem vicces.-fogtam meg a csuklóját.
Elvigyorodott,ezzel megmutatva édes kis gödröcskéit szája mellett.
-Fürdenem is kell,meg átöltözni,összepakolni.-soroltam idegesen.
Felnyögött,majd velem együtt felült.
-Kérek egy reggeli csókot.-csücsörítette felém ajkait.
-Moss fogat!-másztam le róla,ha hagyta volna.
-Ugyan már.-vigyorgott.
Megforgattam szemeimet,majd egy puszit nyomtam ajkaira.Hirtelen felcsúsztak kezei a hajamba és kissé meghúzva azt elnyílt az ajkam a jóleső érzésre.Kihasználva az alkalmat,nyelveit becsúsztatta a számba és lassan kezdett el játszadozni az enyémmel.
Megfogta a pólóm alját és felhúzta,elvált ajkaimtól,majd levette rólam az anyagot.
Szóra nyitottam volna számat,de ő megelőzött.
-Itt is fürödhetsz és még időt is spórolnál.-suttogta,majd ismét ajkaimra adott egy utolsó csókot.
-Rendben.Gyors leszek.-pattantam fel és megfogtam a lehámozott felsőmet.
-Szemben van a fürdő cicus.
Megforgattam szemeimet a megszólításán,majd elindultam a fürdőbe.Csodálkozva néztem körül és tudatosult bennem,hogy Harry egy gyönyörű lakásban él.Modern,gyönyörűen csempézett fürdőszoba volt.Gyorsan megszabadultam ruháimtól,felcsavartam egy kontyba a hajamat,majd beálltam a zuhanyba.Elhúztam az üveg ajtaját a kabinnak,ami el volt homályosítva,de biztos vagyok benne,hogy kívülről látni a sziluettem.
Villámgyorsan lefürödtem Harry egyik tusfürdőjével és csak reménykedni tudtam,hogy az isteni illat ellenére, nekem nem lesz férfi illatom.Kiszálltam és már nyúltam volna a törölközőért,amikor rájöttem,hogy nem is hoztam.Körülnéztem,majd felfedeztem egy szekrényt.Kiléptem a zuhanyból és kitártam a bútor ajtaját.Megnyugodva konstatáltam,hogy a fehér ,puha törülközők ,tökéletes sorrendben feküdtek egymáson.Kivettem egyet és magamra tekertem.Megfordultam és a ruháimért mentem,de nem voltak ott ahova raktam ,mikor levettem.
-Francba!-ijedten néztem körbe a helységbe,de sehol sem fedeztem fel.Mérgesen téptem fel az ajtót.A ruháim nem szívódhattak fel csak ,úgy így nagyon gondolkodnom sem kellet,hogy kinél is van.
A hang irányába mentem.Harry a konyhában ült és vigyorogva nyomkodta a telefonját.Fel volt már öltözve,bár a haja még mindig rendezetlenül állt.
Felkapta a fejét jöttömre és mosolya még jobban kiszélesedett.
-Rohadék!Add vissza a ruhámat!-tettem csípőre a kezem.
Harry felállt,majd lassú léptekkel közelembe merészkedett.Még szorosabban fogtam a fehér anyagot magam körül.
-Keresel valamit Bébi?-kérdezte közel az ajkaimhoz.
-Ne szórakozz kérlek,csak most ne.El fogunk késni.-nyafogtam.
***
Nem szoktam ilyet csinalni,de egyszer mindennek eljön az ideje.
Ajánlom figyelmetekbe Delirium993 egyik fantasztikus fordítását,amit a napokban kezdtem el olvasni ,de sajnos már is az utolsó lefordított részhez érkezem.Ez a Beautiful War .
Csak ajánlani tudom,mert fantasztikus élményt nyújtott eddig,na meg persze az összes többi fordítást is.Megérdemli a sok-sok támogatást a csajszi.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kamu valóság-h.s./befejezett
Fiksi PenggemarHope Richardson kételyek közt őrlődik és ,majd belepusztul ,hogy tudja az igazságot Harry Styles-ról,aki már az első alkalommal felkelti az érdeklődését,mikor belép a terem ajtaján. Harry nem tagad semmit,amit mondanak róla,amit pletykálnak az ember...