Hope
Játékosan befutottam Harry szobájába és elővettem a táskámból az alváshoz szükséges ruháimat,ami csak egy fekete trikóból és egy fekete, feszülős rövidnadrágból állt.
Harrynek ismét hűlt helye volt,így nyugodtan mehettem fürdeni.Beléptem a fürdőbe és megforgattam a szemeimet.
-Gondoltam beelőzlek.-mondta Harry a tükör előtti komódra támaszkodva.
-Remek,akkor most mehetsz is ki,mert fürödni szeretnék.-Összehúztam szemeimet és próbáltam szigorúan nézni.
Harry elindult ,és átnyúlva felettem ,becsukta az ajtót,majd lassan nekipréselt az ajtónak.Kezeim önként és dalolva csúsztak csupasz hátára,ami tűz forró volt.Kezeivel hajamba túrt és magához húzott.Ajkaimat rányomtam a mellkasának,puha bőrfelületére,pont oda ahol egy pillangó tetoválás nyugodott.Egyik hatalmas tenyerével megkereste a pólóm alját,míg a szabad kezével kirántotta a kezemből a behozott darabokat és félredobta.
Felnéztem rá és elállt a lélegzetem.
-Megint olyan sötétek a szemeid.-suttogtam.Nehezen vettem a levegőt Harry érintése miatt,ez volt az Ő hatása rám.
Kibújtatott a felsőmből és az eddigi sietős mozdulatai lelassultak.
-Mik vagyunk mi Hope?-fenekemnél fogva felemelt és megfordult,hogy a mosdó peremére ültethessen.Lassan,kínzóan csókolgatta a nyakam hajlatát,majd a fülem tövéhez érve kissé megszívta a bőrfelületet.
Nem tudtam választ adni neki,mert még én sem tudtam,hogy most pontosan mik vagyunk mi egymás számára.
-Mondd meg Hope!-könyörgött.
Kipattant a melltartóm csatja és halkan leesett a földre.Kezét végig húzta a nyakamon,majd a melleim között.
-Nem tudom.-markoltam bele a hajába és közelebb húztam.Ajkaink épp,hogy összeértek egymással,de a csók nem csattant el közöttünk.
-Fürödj le.-szállított le a mosdó széléről és elhagyta a fürdőszobát becsukva maga után az ajtót.
Mit várt?Hogy megválaszolom azt,amiről fogalmam sincs.
***
-Azt hittem sosem jössz ki a fürdőből.-morogta engemet nézve.
Harry az ágyon feküdt immáron melegítőalsóban és száraz hajjal.Kezeit feje alá támasztotta,így kissé megfeszült a hasizma.
A hold bevilágított szobájának ablakán és a távolba az ég már villámokat szórt.Hajamat kiengedtem a kontyból és kissé megráztam,miközben az ágyhoz lépegettem.
-Kissé elgondolkodtam a zuhany alatt.-másztam fel a sötétkék ágyneműre.Harry megmozdult és oldalára fordulva felkönyökölt.
-Miről?-kérdezte halkan.
-Minden féléről.-lassan lehajtottam a fejemet a párnára,aminek Harry illata volt és mélyen belefúrtam magamat.-Harry?
-Hmm?
-Hol van az anyukád?
Felemeli a kezét és lágyan cirógatni kezdi az oldalamat.
-Londonba a nővéremmel.-mosolyodott el.
-A tanulmányok miatt jöttél ide,igaz?-kérdeztem és kissé közelebb húzódtam hozzá.
Aprót bólintott a göndör és abban a pillanatban az ég dörgött egyet.Összerezdültem.
-Gyere ide Bébi.-mondta,de feleslegesnek bizonyult,mert ő húzott oda magához.
Egyik lábamat bedugtam az övéi közé és fejemet szorosan mellkasának nyomtam.Hallgattam nyugodt szívverését és behunytam szemeimet.
Éreztem,ahogy a paplan anyaga beterít minket és Harry keze elkalandozik a pólóm alatt.
***
Ha tetszett csillagozzatok és ne felejtsétek megosztani a véleményeteket!
Köszönöm,hogy egyre jobban aktívkodtok és egyre több visszajelzést kapok a történettel kapcsolatban!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kamu valóság-h.s./befejezett
FanficHope Richardson kételyek közt őrlődik és ,majd belepusztul ,hogy tudja az igazságot Harry Styles-ról,aki már az első alkalommal felkelti az érdeklődését,mikor belép a terem ajtaján. Harry nem tagad semmit,amit mondanak róla,amit pletykálnak az ember...