30.-Egyszer fent,máskor lent

3.1K 199 1
                                    

Harry

Ellépett.Túl korai lett volna megcsókolnom?

Ütöttem a boxzsákot ,ahogy csak bírtam és nem vettem róla tudomást,nincs a fejembe és annak bármely négyzetcentiméterében.

"Ezt is elcseszted Styles!Nem bízik benned!" 

Kezeim már sajogtak és éreztem,ahogy csúszik fel a fásli.Ha így folytatom,megint véresek lesznek az ökleim,de most ez az egy ami nem érdekelt.

-Harry!-mondta halkan a nevemet.-Kérlek állj le ,mert meg fogsz sérülni!-szólt kétségbeesetten.

Lassítottam mozdulataimon,majd kimerülve fordultam meg.Kikerültem a lányt és felvettem a vizes palackomat a  földről.Miközben beleittam a hűsítőmbe Hope-ot néztem.Tehetetlenül állt előttem pár méterrel.

-Lefürdök és hazaviszlek.-mondtam kissé ridegen.

Hope

Bólintottam Harry kijelentésére és megvártam még bemegy az öltözőbe.

Kezemet az arcomba temettem,mikor már nem volt jelen.Mindig ez van.Egyszer minden jó, és szuperül megy ,aztán egyszer csak minden elromlik egy aprócska mozdulat miatt.

Hirtelen halk zenére lettem figyelmes.A hang irányába fordultam és megállapodott tekintetem Harry telefonján,ami most a földön hevert.Odasétáltam a készülékhez és felvettem.A kijelzőn Ruby név szerepelt.Gyors léptekkel mentem be a férfi öltözőbe,hogy odaadjam a telefont tulajdonosának.Víz csobogás hallatszódott távolabbról  ,így egyből elindultam a fürdő felé.

-Harry csörög a telefonod!-kiáltottam az ajtón túlról.Elzáródott a csap,majd kis idő után,ahogy abba maradt a telefon csörgés kilépett a fürdőből .Derekán egy fehér törölköző volt mindössze,ami kissé lecsúszott léptei miatt.Tökéletes teste elém tárult akár egy térkép.-Én csak...csörgött a telefonod...és ...én csak gondoltam.-kezdtem hadoválni zavaromba és a hajamba túrtam ,majd a mobilt Harry felé nyújtottam.

-Köszi Bébi!-vette el cseppet sem zavartatva magát.

Hogy tud a hangulata ilyen gyorsan megváltozni?

Összeráncolta szemöldökét,ahogy a képernyőre pillantott.

-A picsába.-sziszegte.

-Baj van?-kérdeztem egyből.

Felnézett telefonjából.

-Tudni szeretnéd miért hazudtam?-szegezte nekem a kérdését.Meglepődve bámultam rá és nem tudtam hová kapcsolni a helyzetet.

-Nem igazán tudom,most miről van szó.-tettem keresztbe a karomat.

-Mindegy.Még sem haza megyünk,előtte elintézünk valamit.-ment a szekrényéhez,majd egyszerűen ledobta magáról a törölközőt és felvett egy boxert.

-És még a nőkön nem lehet kiigazodni.-morogtam az orrom alatt.

-Hallok ám.-kapta fel magára a gatyáját.

-Kint megvárlak.-sétáltam el mellette,de elkapta a csuklómat.

-Elérem,hogy bízz bennem Bébi!-suttogta.

***

Csendben ültem az autóban és kifele bámultam.Lassan delet ütött az óra és én kezdtem éhes lenni.

-Nem tudom még mindig,hogy hova megyünk és nem is akarok kellemetlenkedni,de nem ugranánk be valami kajáért?-húztam el a számat.

-Az igazság az,hogy nem ártana pár dolgot megbeszélni még mielőtt Rubyhoz mennénk,szóval ehetnénk.-bólintott egyet értően.

-Ruby a lány,aki hívott?

Aprót bólintott,majd nemsokára lefékezett egy gyorsétteremnél.

-Nem eszem mindig ilyen egészségtelenül,de mostanában csak ilyenekre van időm.-nézett rám mielőtt kiszálltunk volna az autóból.

-Egy percig sem hittem,hogy ilyeneken élsz,hisz nézz csak magadra.-haraptam bele a számba.

-Kezdem úgy érezni magam,hogy te többet bókolsz ,mint én .-nevetett.

-Ez nem bók volt Styles!-ugrottam ki a kocsiból remélve,hogy elkerülhetem a kellemetlen beszélgetést.

***

Ha tetszett,akkor csillagozz!

Szép napot!



Kamu valóság-h.s./befejezettOù les histoires vivent. Découvrez maintenant