3.-Már megint te?

5.4K 224 10
                                    

Facebook állapot

Hope Richardson valóban nem létezik 100%?Akkor a beadandómra miért írták ezt a számot?

-Mit veszel fel a bulira?-kérdezi Jenni egyből,ahogy mellém csúszik a padban.

-Fogalmam sincs.Én inkább most Dennis miatt aggódnék.Elérhetetlen.

-Ugyan!Biztos éppen Sejtelemzés óráján ül.

-Nem.Tegnap nem vette fel a telefont.Se reggel,se az esti órákban.

-Nem halsz bele.-forgatta meg szemeit és ezzel egy időben belépett a tanár és kezdetét vette A modern alkotmánytörténetbe épülő jogtörténeti örökség órája.Milyen csábítóan hangzik,nem de?!

Az óra végeztével rohantunk is a rövidke szünetre,amit én egy ruha kutatásával töltöttem el.Az 5.boltban rá is találtam egy visszafogott,sötétkék ruhára,de inkább tűnt elegánsnak mint 'helló,bulizni jöttem' ruhának. Természetesen elhoztam 'későbbre tartogatva' elv alapján.Úgy döntöttem egy magasított fazonú fekete farmer és egy szürke feszes póló megteszi.

Harry Styles

5:03 és Marcell bulija 6-kor kezdődik.Mit tegyek?Elmenjek és kerüljem a srácot,akinek tavaly azért húztam be ,mert leleplezett engem,hogy meleg vagyok,vagy ne menjek el és üljek itthon?Egyértelműen az első lehetőség kecsegtetően hangzott és kihívásokkal teli éjszakának tűnt.

Marcell elcseszte az egész életemet ez tény.Sokat hallgattam másokat,hogy tagadásban éltem 19 évet és ez milyen borzalmas.Elfordultak tőlem sokan,de jöttek helyette újak.Nos mi az én saját véleményem?Még most sem tudom pontosan mi tévő legyek.Borzalmas az igazság.Ugyan is azt csak én és Marcell tudja.

Hope Richardson

-Aú!Ez fáj.-nyafogott Lina,ahogy fésültem és vasaltam egyszerre bongyor haját,ami már nem is tűnt olyan bongyornak.

-Ne vinnyogj.Gyönyörű leszel.Nem mintha most nem lennél az!

-Oké értem én,de már egy órája kínzol.Megér ennyit?

-Tőlem így is elmehetsz.-néztünk egyszerre a tükörbe.Loboncának a fele már ki volt vasalva.

-Inkább essünk túl ezen az egész frizura dolgon.Egyébként ott lesz szerinted Harry?

-A göndör,magas akivel tegnap a folyosón beszélgettem?

-Mi?-rántotta felém a fejét ezzel meghúzva a haját.

-Ne mozogj!

-Kénytelen vagyok,ha te előbb tárgyalsz életem szerelmével mint én,ráadásul neked van pasid.

-Kösz!

Jennifer belépett a szobába és sietősen kinyitotta a szekrényét.

-Bocs.-lihegett.-Csak galiba volt a kávézóba,de már is itt vagyok.

-A munkahelyeden mindig galiba van.Keress valami más helyet.-vetette fel ötletét Lina.

-Nem lehet.Tök jól fizetnek.

-De szenvedsz.

-Nem igaz!-duzzogott és kihúzott a ruhatorony közepéből egy pólót.Sem stratégiailag ,sem fizikailag nem volt tökéletes manőver,mert a torony rádőlt.

***

-Sietned kéne.-húzta el száját Lina,immáron egyenes hajjal.

-Utolsó igazítás.-repkedett a szobába Jenni.

-Ez már a 10. utolsó igazítás.Nem ártana sietni.A kocsinál leszek.-Indultam le kedvetlenül.A pasim nem veszi fel a telefont és nem is keres.Miért kéne,hogy nyugodt legyek?

Az autóba szálltam és beindítottam.Kissé hűvös volt már az idő,hisz szeptemberi hónapot írtunk.Elmélázásomból két őrült lány szakított ki.
-Party time!-kiabálta lelkesen Lina.
-Az és én hülye magamra vállaltam,hogy nem iszom és leszek a sofőr.-nyomtam le a gázpedált és már úton is voltunk az éjszakába.
Még be sem léptünk a szövetségi házba,de Jennifer ordítva felémfordult.
-Ma szexuális napot tartok,tudod!?
-Miért?-kérdeztem kissé megrökönyödve.
-Mert ma baszok mindenre!-ezzel elvonult és aznap este sem őt,sem az egyenes hajú Linát nem láttam.
Tétlenül álltam az ajtóban és néztem magam elé,idelye csinalni magamnak egy kis szórakozást.
-Szia Hope!-lépett elém Liam,akivel egy folyosón lakunk.
-Régen láttalak öreg fiú!
-Hey.Mivel borostám van ,nem kell öregnek hívnod.
-Ahogy gondolod.
-Tán nem tetszik?-dörzsölte meg az állát.
-De.Nagyon szexis.-nevettem.
-Ha ezt most a barátod meghallaná.
Ismét idegesség vette uralma alá testemet.
-Bocsi Liam,de el kell intéznem egy telefont!Mindjárt jövök.-mentegetőztem és kimentem a ház elé.
-Hülye telefon!-szidalmaztam az eszközt,mert félrenyomtam egy gombot.Fejem egy kemény testnek ütközött.
-Nem tudnál jobban figyelni?!-ripakodott rám egy rekettes hang.
Felkaptam a fejemet.
-Már megint te?-néztem rá összeráncolt szemöldökkel.
***
Szavazni,követni ér!Olvassátok a másik történetem is.Szép hetet minden kedves olvasómnak.All the love.x

Kamu valóság-h.s./befejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora