Hope
-Bocs,hogy bunkó voltam.-állt nekem háttal Harry,ahogy kivette a szekrényből a vizespoharat.Izmai megfeszültek a mozdulatsorozatra és azon kaptam,magam,hogy még a nyálam is kicsordul a látványától.Jó talán ez nem teljesen igaz.
Nem válaszoltam neki.Odamentem mellé és elvettem a most már vízzel teli poharat és jólesően beleittam.
-Jó sokat futottál.-jegyezte meg.
-Futottam pár kilométert és észre sem vettem.-tettem le a poharat,majd a pultnak dőltem.
-A jó dolgokba hamar belefeledkezik az ember.-kezeivel kétoldalt megtámaszkodott Harry ,így közre fogva engem.
-Igen.-suttogtam,ahogy ajkai egyre közelebb értek az enyémhez.De ezúttal nem csókolt meg.Ellökte magát a pulttól és elindult az ellenkező irányba.
-Mit szólnál ha filmeznénk?-kérdezte és beértünk a nappali helységbe.
-Öhm,oké?-mondtam bizonytalanul.Harry olyan könnyen össze tud zavarni pillanatok alatt.-Csak egy film,mert még haza kell mennem és holnap korán kezdődnek az óráim.
-Haza viszlek.-kacsintott rám,miközben leült és az ölébe vette a laptopot,ami össze volt kötve a tv-vel.
-Rendben.Köszönöm.Viszont...én döntök,hogy mit nézzünk meg!-ültem le mellé,törökülésbe ,a szürke vászonfotelba.
-Legközelebb,akkor én.-adta át a Macbookját,amin meg volt nyitva a Netflix.
-Lesz legközelebb Harold?-kezdtem húzogatni a szemöldököm és bepötyögtem a film címét.
-Csúf szerelem?-fintorodott el Harry.-Nem lehetne valami kevésbé nyálasat.
Rácsaptam a kezére.
-Hé.-tátotta el a száját.
-Láttad már ezt a filmet?-tettem át egyik oldalamra a hajamat,így nem lógott bele a szemembe.
-Nem.
-És nem mondták még,hogy sose ítélj első látásra?-néztem szemébe.
-Nem bújt el benned véletlenül az anyám?-kérdezte röhögve és viccesen rázogatni kezdte a vállamat.
-Ez egy jó film.-mentem rá a lejátszás gombra és elindítottam azt.
Harry
Hope letette az öléből a gépem,majd hátradőlt és egyből a filmre összpontosított.
Nem igazán kötötte le a figyelmemet a film,inkább néztem a mellettem ülő lány minden rezdülését,reakcióját.
Eltelt az első fél óra,amikor Hope elfeküdt a kanapén,úgy ,hogy a feje a lehető legközelebb legyen hozzám.Mielőtt végig gondolhattam volna,mit is csinálok már a hajába volt a kezem.Aprót mosolygott tettemen.Felemelte a fejét,majd az ölembe rakta.
A percek órává váltak.A lány lassan hunyta le a szemét és a film végére már halkan szuszogott.Megnyugtatott a jelenléte és nem akartam haza vinni,hogy ismét egyedül legyek.Óvatosan kicsúsztattam a combomat a feje alól,majd megfogtam vékony testét és bevittem a szobámba.Belefektettem az ágyamba,majd betakartam.Kissé mocorgott,majd lassan felnyitotta pilláit.
-Nem aludhatok itt.-suttogta fáradtan.
-Én majd alszom a kanapén.
-Maradj.-fogta meg gyengéden a kezemet.
El sem hiszem,hogy azt mondtam,hogy a kanapén alszom.Mi van velem és hol van az a Harry, aki még az sem engedi,meg,hogy az ágyába aludjon valaki.
Lassan felemeltem a takarót és bebújtam mellé.Tehetetlenül feküdtem,majd egy kisebb mocorgás után Hope rajtam feküdt és ismét halkan szuszogni kezdett.
-Fontos vagy nekem Hope,ugye tudod?-suttogtam,majd lehunytam szemeimet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kamu valóság-h.s./befejezett
FanficHope Richardson kételyek közt őrlődik és ,majd belepusztul ,hogy tudja az igazságot Harry Styles-ról,aki már az első alkalommal felkelti az érdeklődését,mikor belép a terem ajtaján. Harry nem tagad semmit,amit mondanak róla,amit pletykálnak az ember...