45.-Vágjunk bele az éjszakába

3.1K 162 3
                                    

Hope

-Köszönöm,hogy hazahoztál és,hogy nálad aludhattam.-néztem Harryre,de ő nem érte be ennyivel.

-Kérek egy méltó búcsúzást.-hajolt át az én térfelemre.

-Végül is.Ennyi jár a testőrömnek,aki az éjjeli vihartól óv meg.-mosolyogtam kedvesen és egy rövid csókkal elbúcsúztam Harrytől,majd kiszálltam a kocsiból és elgondolkoztam az eltelt napról.

Reggel időben felkeltem,de már üres volt mellettem az ágy.Harry a konyhában serénykedett és  mint a rövid ott tartózkodásom alatt kiderült, egy konyhatündér.Akarom mondani konyhai mester.

Elkészültünk és most gördülékenyebben ,mint múltkor.Időben ott voltunk az órán és minden annyira normálisan és könnyen ment.

De,mint mindig ez csak a látszat volt.Egy kis vihar előtti csend.

***

-Nem érzem magam túl jól ebben a ruhában.-ültem le az ágyra tehetetlenül.

-Ne hisztizz!Mindjárt mennünk kell,inkább fejezd be a félben hagyott sminked!-szólt rám Jennifer,miközben őrültek módjára futkorászott körbe a szobába.

-Ez a kész sminkem!-förmedtem rá.

Barátnőm elhúzta a száját,majd elém dobott egy fekete szemhéjpúdert és egy tust.

-Ehhez a ruhához,kicsit vadabb tekintet dukál.Emeld ki még jobban a hatalmas szemeidet.-rohant vissza a fürdőszobába.

Nehezemre esett felállni és feltenni egy újabb réteg sminket.

-Amúgy is.Akinek rengeteg önbizalma kell,hogy legyen az te vagy.Bombázó vagy Hope!-nézett ki egy pillanatra a fürdőből.-Harry el lesz ájulva.

Harry.Egy -két üzenetet váltottunk,de elmondása szerint dolga volt,így nem igazán találkoztam vele.Őszintén?Hiányzott.Minden egyes pillanatban abban reménykedtem,hogy váratlanul betoppan és megmenti az unalmas napjaimat,de ez nem történt meg.Szokásosnál is hosszabban telt el ez a két nap,de legalább már egy picit tudtam koncentrálni Mr.Black beadandójára.

A végleges sminkembe álltam az ajtó előtt és vártam Jen-t ,hogy felvegye hatalmas sarkú cipőjét.

-Rajtam sincs egy igazán kényelmes és kis sarkú cipő.De a tiéd!Minden elismerésem,hogy megtudsz benne maradni 5 percnél tovább.-nevettem,ahogy kulcsra zártam az ajtót.

Végig haladtunk a folyosón,majd bekopogtam Liam-hez.

A mai buli kissé elegánsabb hírében állt és nem volt elég egy converse cipő famerral.Szerettem kiöltözni.Persze nem ennyire.

-Wow!-kiáltotta el magát Liam,ahogy végig mért mogyoróbarna szemeivel.-Te aztán kitettél magadért csajszi.-nyomott le két puszit az arcomra köszönéskép.

-Én mondtam!-jegyezte meg Jennifer.

-Nem tudom srácok.Nem szeretek feltűnő lenni.

Az út kevesebb,mint 10 perc volt taxival.Az egyik hatalmas szövetségi házban tartották a ma esti bulit és mindenki hivatalos volt rá.Állítom az év legnagyobb partiját sikeredett összehozni.

Összeszaladt a szemöldököm,mikor Marcellt pillantottam meg,aki vigyorogva jött oda hozzánk.Kisebbet füttyentett és nem túl diszkréten legeltette szemeit a dekoltázsomon.

-Hope!-csapta össze a kezét.

Nem álltunk olyan közeli barátságban,hogy tudja a nevemet,de állítom nem Jennifertől hallotta és jegyezte is meg azt a 4 betűt.Mióta Harry elmondta ,mit tett vele ez a segg arc,undorodom a nevétől nem,hogy a látványától.Pedig összességében nem volt rossz pasi és a lányok imádtak körülötte lebzselni.

-Hányingerem lett.-jegyezte meg hangosan Liam,aki közvetlen mögöttem foglalt helyet.

Táskámba,ami a vállamon lógott,rezegni kezdett a telefonom.Előkaptam és a kijelzőre pislantottam.

"Mindjárt ott vagyok Bébi.-H"

Elmosolyodtam,de rögtön le is hervadt,amint eszembe jutott,hogy itt van Marcell.Kétségbeesetten fogtam meg Liam karját.

-Nos.Szomjas lettem,mi elvegyülünk.-mondtam a többieknek.Jennifer bólintott és tovább csevegett az ismerőseivel,míg én Liam-et félreinvitáltam.

-Liam,úgy aggódom.Teljesen megfeledkeztem,hogy ...nos.Harry meg Marcell.-nem voltam biztos benne,hogy beszélhetek nyíltan erről Liamnek,de egy kis részem még is azt súgta,hogy tud róla.Tudja,hogy mit tett Ruby és a féreg testvére.

A fiú bólintott és végig simított a karomon.

-Nem lesz semmi baj.Itt leszel Harryvel és, amúgy is neked van a legnagyobb befolyásod rá.Ne is aggódj amiatt,hogy balhé lenne az éjjel.Lazulj el.Én is figyelek rátok.-mosolyodott el.

-Köszönöm.-hálálkodtam.

-Most viszont keressünk valami italt.-kacsintott.Nem is értem,hogy nem lehet még barátnője ennek a fiúnak.Csupa jóság és kedvesség.

***

Ha tetszett csillagozzatok és a véleményeteket is szívesen olvasom!




Kamu valóság-h.s./befejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora