Harry
Ahogy leparkoltam a kocsimmal a házam előtt, a mellettem lévő,most már üres ülés felé pillantottam.Egy karkötő hevert az anyagon.Nem tudom miért indítottam be egyből a motort most már sokadjára a mai nap,de kötelességem volt visszajuttatni hozzá.Nagyon jól tudtam hol van a szobájuk,így csak oda kellett nekem vinnem.
Csak odaadom neki és már jövök is vissza.
-Ráérhetett volna.-mondtam halkan,majd bekopogtam.Villámgyorsan csapódott ki az ajtó és Hope szobatársa állt előttem.Meglepettség suhant át arcán,míg én egyből a karkötő gazdájára néztem.
-Bocsi a zavarásért.Ezt a kocsimba hagytad.-emeltem fel az említett tárgyat.
-A kocsijába?-kérdezte a másik lány.Úgy látszik Hope még nem igazán számolt be a találkozásunkról.
-Köszi Harry,ez igazán nagyon figyelmes,hogy elhoztad.-Kivette a kezemből és csak egy pillanatra simult össze bőrünk.Ez olyan jó érzéssel töltött el.Látszik,hogy túl régen voltam már lánnyal.
-Hát akkor én mennék is.-köszörültem meg a torkom és kissé zavart a légköri feszültség.
-Majd beszélünk.-mondta halkan és a hajába túrt,mind ezt olyan szexisen tette,hogy ha nem lett volna ott a szobatársa lehetséges,hogy nem türtőztettem volna tovább magamat.Idejét láttam a távozásomnak,így gyorsan elköszöntem és elindultam a folyosón.Liam ajtójáig meg sem álltam.
Idegesen bekopogtattam .Niall-en kívül még Liam tud a kis összetűzésemről Marcellel.
***
-Túl régóta titkolózom.-meséltem az új helyzetet barátomnak,miközben egy sört fogyasztottunk el egy várostól távolibb bárban.
-Tudom haver.
-Holnap beszélek apámmal.-néztem rá.
-Sok sikert kívánok és azt hiszem jól cselekszel,bár már rég ezt kellett volna tenned.-ivott bele a habzó alkoholba.
Liam nem értheti ezt,senki nem értheti rajtam kívül.Apám befolyásos ember.Nem annyira mint Marcell családja,de megközelítőleg annyira.Már csak egy kicsi választja el a saját cége alapításától.Még egy kicsit ki kell bírnom.
Hope
-Te tényleg nem vagy ma a csúcson Jen.-jegyezte meg barátom miközben küszködött a nagy forgalomban autójával.
-Ha csak cseszegettek talán tényleg rossz ötlet volt eljönnöm veletek mozizni.-puffogott hátul barátnőm.
Dennis keze combomra csúszott és megszorította azt.
Elmosolyodtam tette miatt,majd kitekintettem az ablakon és az elsuhanó házakat és fákat bámultam.Ahogy közeledtünk a mozihoz,úgy lett egyre ritkább a zöld növényzet is.
-Talán el kéne menni kirándulni a hegyekbe és kiszabadulni picit a friss levegőre.-vetettem fel az ötletet.
-Nos ez egy jó terv,de értesíts időben és akkor előre eltervezem.-bólogatott Den.
-Ez egy spontán terv.Menjünk holnap.Úgy is vasárnap és nincs dolgom.-csillantak fel szemeim.
-Sajnálom,de nekem készülnöm kell órára.Nevek jelentéséről írok egy fontos dokumentációt.Tudtátok,hogy a Den becenevem visszavezethető egy régi óegyiptomi uralkodóra?-terelte el kissé a fő témát.
Barátom tovább folytatta a fontos adatok és történetek mesélését nevéről,míg én hátra pillantottam Jennire,aki nemlegesen bólogatott fejével.Megrántottam a vállam és újból az utat kezdtem el figyelni.
Nem is emlékszem mikor voltunk utoljára együtt Dennissel.Mióta egyetemisták vagyunk talán háromszor max négyszer feküdtünk le és az elég kevés alkalom.Nagyon kevés.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kamu valóság-h.s./befejezett
Fiksi PenggemarHope Richardson kételyek közt őrlődik és ,majd belepusztul ,hogy tudja az igazságot Harry Styles-ról,aki már az első alkalommal felkelti az érdeklődését,mikor belép a terem ajtaján. Harry nem tagad semmit,amit mondanak róla,amit pletykálnak az ember...