5.-Még több titok

3.9K 182 0
                                    


Hope

Az ébresztőm hangosan pittyegett a komódomon.Magamra húztam a takarót és annak ellenére,hogy én nem vagyok az a nagy alvós ,szívesen aludtam volna még ...kivételesen.

A tegnapi buli homályosan derengett az emlékezetemben.Miután legurítottunk még pár italt és táncoltunk Jenivel és Linával haza hozattuk magunkat taxival.Minden rendben ment és nem történt olyan dolog amit szégyelnem kéne.Szerencsére.

Harryvel nem beszéltem az est további részében.Sőt még össze sem futottam vele.

Basszus!Harry!Nem hiszem el,hogy meleg.Amíg meg nem győződöm róla,hogy tényleg homokos lenne,addig senki szavának nem hiszek.Utálom,mikor pletykálnak,mindent tönkre tud tenni.

-Hope!Az isten szerelmére!Kapcsold már ki azt a vackot.Nyüszögte a szobatársam.

Észbe kapva felültem,majd kinyomtam a telefonom beállított ébresztőt.

-11:30.Én leugrom kávéért és hozok ebédet.-jelentettem ki mellékesen.

Valami oké félét hümmögött Jeni.

Gyorsan magamra kaptam a fekete joga gatyám és a fekete puma pulcsim,majd egy kócos kontyba kötöttem a hajam és már slattyogtam is lefelé a lépcsőn.Hirtelen szörnyű fejfájás tört rám.A kevert italok tömény mennyiségű fogyasztásának hála egy kisebb agyi görcs jött rám,de még így is jobban bírom,mint Jeni vagy Lina!Te jó ég!Fel kell hívnom,hogy épségben bejutott-e a lakásba.

Harry

Idegesen csaptam be a lakásajtóm,majd a zsebembe nyúltam az autóm kulcsaiért,de rájöttem,hogy bent hagytam,így bosszankodva fordultam meg a tengelyem körül.

Mire visszaértem a kocsihoz belerúgtam két asztalba és egy stóc könyv kötegbe.Ilyen ha az ember feszült nap mint nap.Figyelmetlen és dühös.Engem lassan egy éve emészt fel a gyötrelmes düh.Ennek lecsillapítására találtam a boxolást,vagy a motorozást,mint levezetés.Egy picit eltereli a gondolataimat.

Ráléptem a gázra és a város egyik legjobb kávézójába igyekeztem ahol egy ügyvéddel volt megbeszélve a találkozóm.Tommal lassan már baráti viszonyban vagyunk.Ő segít nekem abban a bizonyos ügyben ami tönkre tette az életem.

Leparkoltam,majd kiszálltam a fekete kocsimból és a kávézóba rohantam a közelgő eső elől.Még jó,hogy van autóm.

-Szia Niall!-csúsztam be a boxba vele szemben.

-Szia!-eresztett egy oldal mosolyt,majd fáradtan felsóhajtott.-Érzem már,hogy a végén vagyunk.Azt hiszem tudok találni jogilag helyes kibúvót az ügyben.-simította ki a nyakkendőjét.

-Erre az egy kibaszott mondatodra várok már olyan rég!-dőltem hátra de nem mosolyodtam el.Megtanultam,hogy ne bízzuk el magunkat olyan hamar.

Beszélgetésünket egy pincér lány zavarta meg.

-Mit hozhatok?-mosolygott és elég észrevehetően méregetett a szemével,de én pofátlanul elővettem a telefonomat és nyomkodni kezdtem.

-Csak a szokásosat Liz!-adta le a rendelést Niall.

-Hallgatlak!-néztem ismét a velem szembe ülő szőkére,miután elment a felszolgáló.

-Nagyon egyszerű.Apámmal beszéltem,aki tudna egy új ,jól kereső állást adni Mr.Stylesnak,majd elmondod mindenkinek az igazat.

-Niall!Fogtam meg az orrom.Apám nem fog olyan könnyen lemondani erről az állásáról.Ez az élete és túlságosan szereti.

-Akkor egyszerűen mondd el neki mi történt egy évvel ezelőtt.Marcellt!A buliját!Mindent!-csapta be a jegyzeteit.

***

Sziasztok!

Nyár és ha nyár akkor én alkotásban kezdek,hisz időm és kedvem is van hozzá.

Lehet ,hogy most kicsit kuszák a dolgok,de ígérem hamarosan minden kitisztul.






Kamu valóság-h.s./befejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora