27.-Fuvar

3.1K 191 5
                                    

Hope

Freya,aki immáron Louis menyasszonya,boldogan bújt karjaiba.Szeme csillogott,ahogy a fiúval egymásra néztek.Csak arra tudtam gondolni,hogy egyszer vajon én is leszek-e ilyen boldog és talán fiatalon fogok hozzá menni egy olyan férfihez,akit mindennél jobban szeretek.

Egy pillanatra ,a tőlem távolabb álló Harryre pillantottam,aki engem nézett.Arca apró mosolyra rándult,ezzel kissé megjelentek kis gödröcskéi,amit már többször is megfigyeltem.Annyira tökéletes volt,akár egy kifutó modell.Látványától ezer,meg ezer lány olvad el,de ő szinte soha,egyiknek sem veszi észre a reakcióját,csak ha azt nem akarja.

Harry elém lépkedett hosszú lábaival,míg egyik kezével lassan beletúrt a hajába.Mintha tudta volna,hogy ezzel engem oly annyira lenyűgöz.Illata megcsapott,ahogy odaért hozzám,majd megszólalt.

-Lenne egy kis gubanc.-húzta el a száját.

-Mi lenne az?-mosolyogtam rá.

-Mit szólnál ha viszonoznád a múltkori fuvaromat és ma te vinnél haza?

-Mit szólnál ha nemet mondanék?-húzogattam játékosan a szemöldököm.

Fülemhez hajolt és belesuttogott.

-Nagyon megbánnád.

Arca súrolta a hajamat.

-Akkor jobb lenne,ha már most elindulnánk.-léptem el mellöle idegesen.Nem hagyhatom,hogy minden egyes alkalommal eldobjam az agyamat,ha csak megérint.Eszemnél kell lennem mielőtt beletekeredek az ördögi körbe.Még csak most lett vége egy hosszú kapcsolatomnak,pihentetni kell a szervezetemet.

A göndör fiú megfordult,majd elbúcsúzott mindenkitől.

-Olyan korán van még!-nyafogott Zayn.

-Az lehet,de nekem dolgom van holnap.

-Hopenak is?-vigyorgott Freya.

-Ami azt illeti nekem ne...-kezdtem bele mondandómba sikertelenül.

-Igen neki is.-nézett rám mosolyogva Harry.

Mindenkinek az arcára egy sokat sejtető 'ó' ült ki.

-Valóban Harold?

-Amit mondok,az úgy is van.Na menjünk.-nyúlt egyből a kezemért.Még nem szoktam meg határozottságát és erős jellemét.Úgy érzem kezd önmaga lenni.

-A főnök úr már parancsolgat is!Ne hagyd magad!-kiáltott utánam Louis.

-Sziasztok!-nevettem,ahogy Harry kivezetett az üzletből.

Harry

-Hová megyünk holnap korán reggel?-kérdezte Hope miközben édesen koncentrált vezetés közben.

-Edzőterembe.Boxolni.-vigyorogtam.

-Én nem hiszem,hogy...szóval...hogy van ott keresni valóm.

-Van,velem.Láthatsz a legveszélyesebb állapotomban.-mondtam komoly hangszínnel.

Hope rám kapta a tekintetét egy pillanatra és elmosolyodott.

-Rendben!-bólintott határozottan beleegyezésül.

Meglepődtem határozottságán és már tudom,hogy mennyire meg akar ismerni.

-Szóval akkor nem randiztál Vele?-szólaltam meg kis csend után.

A lány arca kissé eltorzult.

-Nem.-mondta csendbe.-Segített nekem.

Tudtam mire gondol.Biztos voltam benne,hogy Liammel sok mindent megbeszélt főleg rólam.

Állam megfeszült.

-Én...nos.Ő ott van mellettem,tudod?De nincs miért aggódnod.

-Nem,értem!Ez így rendben van.

Ha Hopenak szüksége van Liamre és a társaságára megértem.Általában mellettem, mindig ott voltak a barátaim ,akikkel megoszthattam dolgokat.

-Jenniferrel nem vagy jóba?-kérdeztem és arra gondoltam,hogy vele nem-e oszt meg dolgokat.Jó,hogy Hope burkolt kérdéseimből is megért.

-Jennifer nem biztos,hogy megértene.A barátnőm,nagyon szeretem,de nem tudom...nehéz.-fújta ki a levegőt.

Egy percre ismét elgondolkoztam.

-Harry?Kérdezhetek valamit?-pillantott rám.

-Persze bébi!Bármit!-vigyorogtam és megszólításomra elpirult.Kuncogott egyet,majd szóra nyitotta gyönyörű ajkait.

-Mit jelentenek a tetoválásaid?Egyáltalán mennyi van és...és nem fájt?Azt mondják,olyan mint az epilálás.Én is szeretnék,majd egyszer,ha majd eszembe jut valami...valami fontos.-hadart.

Mosolyogva hallgattam beszéd áradatát,majd mikor elhallgatott sorban megválaszoltam neki mindent.

-Nos pontosan nem is tudom mennyi van.Talán 40-45 körül és csak néhány jelent valamit,ami fontos a számomra.Az elején nem volt kellemes,de aztán meg lehet szokni.Még sosem epiláltam,szóval nem tudom,hogy pontosan olyan érzés-e.Tudok ajánlani egy jó tetováló művészt,akár el is kísérlek ha ihletre találsz.-nevettem.-Bár jobban örülnék,ha a gyönyörű bőröd tiszta maradna.

Hope másodjára pirul el és imádom,hogy zavarba tudom hozni.

***

Hamarosan 3700 megtekintés!

Köszönöm a pozitív visszajelzéseket.Ha tetszett csillagozzatok és továbbra is maradjatok aktívak!


Kamu valóság-h.s./befejezettDove le storie prendono vita. Scoprilo ora