Belalı Gün

34.3K 610 130
                                    

Sabah alarmın çalmasıyle yere yorganımla beraber düsmem bir oldu sırtim fena aciyodu ufff aslında sırtim düştüğumden değil babamın bana vurması yüzünden hemen kalkıp hazirlanmaliyim bugün tatilin son günü ve doğa ile birlikte eglencez. Hemen banyoya girip rutin işlerimi hallettim ve üstüme beyaz bir günlük elbise giydim altinada kahve rengi sandaletlrimi ve tabiki degüneş gözluklerimi evet hazırdım babamın yüzüne bile bakmadan dışarıya çıkıp hemen kırmızı mini copperıma (yanlış yazmış olabilirim arabalarla pek ilgilenmiyorum kusura bakmayin) binip direk herzamanki kafeye doğru yol aldım ve bianda araba durdu olamaz benzin bitmiş "lanet olsun yaa bu nasıl bir şans offff bari ali abiyi arayim benim işim bitene kadar o halletsin arabayı.

" alo ali abi benim arabam bozulduda sana zahmet bi halledermisin?"
"Tabikide arya hanim hemen geliyorum siz anahtarı ordaki bir markete bırakın ben hallederim."
"Saol ali abi bb"
"Rica ederim arya hanim bb"

Hadi bakalım arya ayakları çalıştır az kaldı zaten.Kaldırımda yürümeye başladım taki 5 tane oğlan sarhos bir şekilde bana gelene kadar onların aldırmadan yürumeye başladım ama beni yakaladılar ve canımı acitircasina bileklerimi tuttular
"Ya bırak canım aciyo"
"Ozaman sende kıpırdama güzelim
"Kız bırak diyor duymuyomusun"
"Sana Ne lan sen kimsin "
Gerçektendende bu kimdi ama bu aşırı yakışıklı.Pürüzsüz bir yüzü açık kumral dagnik bir saçı vardı off taş napiyorum ben yaa kendine gel arya birazdan bu piçler sana bişey yapacak kurtul hemen diye düşünürken o çocuk öbür oğlanları dövüyodu allahım sen bana yardım et.
Hemen gidip ayırmaya çalıştım ama bakın sadece çalıştım ve sonuç başarısız o iri kaslı kollarıyla beni ittirdi yere kapaklandim bağırmaya başladım ama kimse yoktu burda dizlerimi kendime çekip ağlamaya başladım hiçkirarak bikaç dakika sonra sesler kesildi ama ben hala kafamı kaldırmadan ağlamaya devam ettim.Birden kendimi onun kucağında buldum ilk başta çirpindim ama ne fayda onun için pes edip kendimi onun kollarina bıraktım ve boynumu boyun girintisine sokup o mis gibi kokusunu içime çektim insana bağımlılık yapıyordu bu koku.
Sonra bi siyah arabaya bindirdi beni.
"Nereye gidiyoruz benim kafeye gitmem lazım arkadaşım beni bekliyo."
"Bu kadar kısa giynirsen olacağı bu. Şu bileklerinin haline bak."
Bianda gözlerim bileklerimi buldu evet resmen morarmisti lanet olsun ya bu nasıl bir gün tekrar ona dönüp
"Tamam saol geri kalanını ben hallederim hadi durdur arabayı."
"Tamam bb kendin bilirsin"
Ne!!! İnsan bi ısrar eder ya bune ökuzluk hayvan nolacak hepiniz aynisiniz.Derken araba durdu ve indim ve o aptal arkasına bile bakmadan gitti.Tabi gidecek arya o senin neyinki seni kurtardı diye hemen hayallere kapılma.off tm be iç ses sus artık.
Kulakligimi takip yürümeye başladım ve sonunda kafedeydim doğa beni görür görmez hemen hayvan gibi sarıldı bende ona sarıldim gerçekten çok özlemistim onu.Akşama kadar eğlendik sohbet ettik daha sonra ayrıldık bende bi taksi çağırıp hemen eve gittim.Gerçekten çok yorgundum onun için direk yattim ama birden odamin kapısı açıldı ve bu babamdi lanet olsun çok yorgunum hiç uğraşamiycam onun için uyumaya devam ettim.Ama babam bas bas bagriyodu.
"Arya kalk dedim sana nerdeydin akşama kadar
Arya dedim cevap ver yoksa çok kötü olur.
"Nolur baba ha yoksa yine kemerle dovermisin yada başka turulu işkence mi yapacaksın ne yaparsan yap anladinmi artık senin vurduklarin canımı acitmiyo bende bedenimde senin işkencelerine alıştık anladinmi.

Dedikten sonra babam odayı terk etti iyi oldu be yeter artık bukadar eziyet fazla ah be annem niye bıraktın beni benide goturseydin keşke.Bu hayattan kurtulurdum en azından acı çekmezdim...

PSİKOPAT AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin