"Evet ayaz ben sana değer vermiyorum çünkü ben sen sevgiyi ve değeri haketmiyosun.sen insanlara zorla bişeyler yaptiran aciz birisin anladinmi."
Aryanin dedikleri kalbimi paramparça etmişti oysa ben ona değer veriyodum. Ben gerçekten sevgiyi hak etmiyormuyum.
"Ayaz iymisin kardeşim arya uyandimi"
"Burak ben ben arya ya değer verdigimi söyledim ama o bana ne dedi biliyormusun. Ben sevgiyi ve değeri haketmiyomusum ben aciz bir insan misin burak ben gerçekten sevgiyi haketmiyomuyomuyum.
"Sakin ol kardesim sen tabikide hakediyosun arya ne dediğini bilmiyor galiba ben geliyorum."
*burak ın ağzından *
Arya ne demiş öyle ayaza bunu ona göstereceğim.
"Sen kendini ne saniyosun arya nedemek ayaz sevgiyi hak etmiyor o çocuk kaç gündür yemek yemiyor ve senin için ayaz bizim ayaz göz yası döküyor asıl aciz olan sensin asıl sevgiyi haketmeyen sensin."
"(Burakin dedikleriyle öylece kaldım ne diye bilirdim ki )ama burda suçlu ben değilim eğer ayaz bana böyle davranmasaydi bende ona değer verirdim burak"
"Arya ayaz sana napti seni korudu hasta olduğunu öğrenince nasıl üzüldü varya o hep yanında oldu baban değil arya ayaz senin yanında oldu anladinmi"
"Burak haklı arya sen nasıl böyle düşünür sün ayaz sana bakarken gözleri parlıyor."dedi doğa hemen atla zaten.
"Siz ayazı ne kadar taniyosunuzda böyle konuşuyonuz."
"10 senedir arya tam 10 senedir onun her şeyini biliyorum acisinida sevgisini de benle paylaştı anladinmi ama sen kaybettin arya.
"Ben ben ne diyeceğimi bilmiyorum gerçekten ben kötü birimiyim burak."
"Evet sen kötü birisin arya hemde çok kötü ama şunu bilki ayaz sevdiğini öyle kolay kolay bırakmaz."
Buragin dedikleri canımı acitmisti ben ayazı üzmek istemedim.
****
Polis içeri girdi galiba kazanın nedenini bulmuşlardı. Ve ayaz herşeye rağmen yanimdaydi. Ben galiba ona öyle demekle hatağ yaptım.
"Arya hanim kazanın nedenini bulduk frenleriniz bozulmuş daha doğrusu birileri bozmuş."
"Ne nasıl yani peki kim"
"Adı aren baya sabıkası var zaten"
Ayaz bianda ayağa kalktı ve polisleri gönderdi.
"Noluyo ayaz"
"Allah kahretsin biliyodum ya sana zarar vereceğini biliyodum bundan sonra benim le kaliyosun arya itiraz istemiyorum o sana zarar verebilir"
"Ne saçmaliyosun sen ayaz kim o adam ve ben neden senin evinde kalıyorum."
"O adam benim baş düşmanım arya ve sevdiğim herekese zarar verdi sana da verecek onun için seni korumam lazım."
Ayazın dediklerinden sonra öylece kaldım cevap vermedim.
Ayaz çıkış işlemlerini hallettikten sonra eve gittik onun evine yani. Aslında pismandim ayaza dediklerimden sonra keşke ona öyle şeyler demek yerine şans verseydim offfff.
Ayaz yanima oturdu ona doğru dönüp gözlerinin içine bakarak konuşmaya başladım.
"Ayaz ben çok sıkıldım bu hayattan."
" ne yapmak istiyorsun"
Ayaza sımsıkı sarıldim ve şunu dedim
"Sana sarılıp kokunu içime çekmek istiyorum mesela"Inşallah beğenmiş sinizdir bölümü. Yildizcaga dokunmayi unutmayin.
⭐🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT AŞK
Ficção Adolescente"İnsan kaybettikçe küçük mutluluklar ile mutlu oluyor.En önemlisi kaybettiklerini bir gün unutmak zorunda kalıyor.Çünkü zayıf insanları gördükçe kaybettiklerinin kıymetini biliyor.Bu boktan hayat bunlarla dolu,arya.Ne her kız prenses ne da her erkek...