**24**

3.3K 107 8
                                    

Medyada>>ayaz
2 gün sonra ayazdan;
Aryanın doktoruyla özel olarak konuştum.Doktor kafasındakileri bir şekilde dağıtması lazım dedi.Bence bi tatil ikimizede iyi gelir.Tenefüste aryayı arayıp haber veriyim.Ben okula geliyorum ama o gelemiyo aslında gelmek istiyo ama ben için vermiyorum sonuçta düşük tehlikesi var yani.Sonunda zil çaldı be anasını satıyım 45 dakka sanki 1 saat gibi geliyor.

"Alo arya iymisin"
"Hayır değilim ayaz sen okula git ben evde göt büyütüyüm!"
"Arya ses tonuna dikkat et ben senin ve bebeğimizin iyiliği için kapıyı üstünden kitleyip gidiyom"
"Hadi bana bişey olsa ayaz sancım tutsa nolacak"
"50 tane koruma yı boşuna mı koydum oraya zaten sen bi bağırsan burdan ben bile duyarım"
"Uffff ayaz ufff ne için aradın"
"Hazırlan yarın tatile gidiyoruz"
"Vallahamı sen bitanesin canım kocacım"
"Biliyorum karıcım"
"peki nereye gidcez psikopat kocacım"
"Süpriz deli karıcım"
"Tamam kapat daha mayo falan alcam"
"Deneme bile arya mayo giyersen orda bidaha asla tatile gitmeyiz adı bile geçmez evde"
"Dert ettiģin şeye bak canım çıplak girerim."
"Arya şu siktiğimin telefonunu kapat çabuk"
Arya cevap vermeden telefonu kapattı ya sabır ya gel beni döv diyo kız.
Burak koşa koşa bana doğru geliyodu noldu acaba;

"Ayaz kardeşim duydunmu matematik sınavı varmış"
"Hasiktir burak niye haberi şimdi veriyosun"
"Kardeşim napıyım banada mert dedi"
"Nerde o mert malı"
"Burdayım dostum"
"Lan piç niye sınav olduğunu şimdi diyon"
"Hadi dedim diyelim çalışcanmı ayaz"
"Yok la çalışmam da aryayı okula getirirdim kopya çekerdim"
"İnsanın sevgilisi olunca işte böyle oluyo ben sapım hâlâ "
"Unuttunmu mert o benim karım her neyse bi şekilde halletcem bu işi zaten arya hamile"
"Yuh ayaz ne ara yaptınız ya"
"Haha sen otur mert burak da evlenecek demi burak"
"O işler karışık ayaz her gün kavga ediyoz aman boşver hadi sınıfa girelim"
"Tamam"
Üçümüzde sınıfa girdik arya yanımda olmadığı için mert yanıma oturdu.Merti takmadan yerimi iyice ayarladım evet sınavda ki soruları arya ya atcam allahım ben fazla mı zekiyim ne.Ne zekisi ayaz sen bir malsın resmen madem zekisin kendin yap soruları.
Küfür edecek havamda değilim iç ses onun için sus.
Mal hoca da sınıfa sonunda girdi.Sınav kağıdı önüme geldiği zaman biraz inceledim.Ulan manyak karı bu soruları nerden bulmuş.
"Lan ayaz sorulara bak nerden bulmuş bu kadın bu kadar zor soruları"
"Uzaydan kardeşim bence türkiyede daha doğrusu dünyada böyle soruların kopyasını bulamayız"
"Haklısın"
İlk soruyu güzel ce çekip aryaya attım baya zor lan soruda sayıdan çok x ve y vardı.Aryadan cevap geldi bile.
"Nah cevap veririm ayaz kendin yap"
"Kendim yaparsam sınıfta kalırım ve işe gidemem çocuğumuz aç kalır"
5 dakka sonra aryadan cevap geldi cevabı atmış nihahaha.
"Arya bekle 9 soru kaldı"
"Ufff tamam"
Arya dan bütün soruların cevabını aldım sonunda.
"Ayaaaaz"
"ha"
"Banada ver cevapları yoksa hocaya derim"
"Vay piç mert al lan cevap ları ve sus"
"Okey"
Mal nasıl gördüyse cevapları piç herif ben sana biliyom.
**********
Ayazdan telefonu alıp cevapların hepsini yazdım benim adım da mertse kendime zeki bir sevgili bulcam.Aha arya yengeden mesaj geldi bakalım ve diyo.
"Ayaz canım gelirken bana çikolatalı pasta al canım çok çekti"
Okadar çok gülüyordum ki gözüm den yaş geldi.
"Ne güluyon lan"
"Ayaz karın sana mesaj atmış"
"Niye okuyon ver telefonu"
******
Mert malından telefonu alınca mesajı okudum arya yine aşermiş eee bu mert niye gülüyo.
"Olum malmisin niye gülüyon hamile kadın için normal bir mesaj atmış "
"Garipsedim dostum "
Eşyalarımı toplayıp kağıdı hocaya verdim ve dışarı çıktım.
Arabaya binip eve doğru yol aldım ve bi pastaneden pasta aldım.
Kapıyı anahtarla açıp içeri girdim ama ortada arya yoktu.
"Aryaaaa"
Yine ses yok bütün odaları gezdim ama yok nerde bu kız ya acaba başına bişey mi geldi.Bahçe belki orda dır.
Dışarı çıktığımda arya hamakta uyuyordu oh be.Üstünde sadece ince bir örtü vardı salak karım benim hasta olacak.Sonbahardayız ama hava yinde biraz sıcak.Arya kucağıma alıp üşümüs minik bedenini kendime sardım ve odaya çıkardım.Üstüne örtüyü örtüp düşa girdim.
Havluyu belime dolayıp odaya girdim tam 3 tane dev valizlerle karşılaştım bu kız ne ara hazırladı bunları ya.Kesin 2 tanesi aryanın 1 tanesi benim.
Üstümü giyip aşağı valizleri taşıdım.Miydemden sesler gelmeye başlayınca mutfağa gittim ama gördüğüm şeyle şok oldum.Arya mükemmel bir sofra hazırlamış.Anlaşılan çok yorulmuş benim minik karım sonrada uyuyo kalmış bitanem.Bi yardımcı tutmanın zamanı geldi bile.
Aryanın yanına gidip onu kendime çekip gözlerimi kapattım...
*aryadan*
Gözlerimi yavaşça araladığımda kendimi sıcak yatakta ve o güven veren kollarda.Anlaşılan ayaz beni buraya getirdi saat akşam 7 ydi.
"Ayaz sevgilim hadi uyan"
Cevap yok ufff.Yavaşça ayaz a yaklaşıp yanağına o sevmediği sulu öpücüklerden kondurdum.Ve sinirli gözler açıldı.
"Günaydın manyak kocacım"
"Iyyyy arya bidaha beni böyle öpme ve sanada günaydın diycem ama akşam uyandıgımız için günkarardın"
"Iyyy espiri yapma lütfen hadi kalk yemek yiyelim biz çok acıktik"
"Tamam sen in ben geliyorum"
Ayaza kafa sallayıp aşağı indim.O gelene kadar yaptığım yemekleri soğuduğu için mikrodalga da ıssıttım.
Benim bu mayo işini ayazla konuşmam lazım yani neyle yüzcem hem sonbaharda ne tatili ya.
"Açlıktan bayılcam aryaaa"
"Anırmada gel hadi hazır herşey"
"Bu yemek ne için karıcım"
"Hiiiiç kocama yemek hazırlayamayazmıyım"
"Neyse hadi yiyelim elinde sonunda çıkar ortaya"
Ayaza cevap vermeden yemekleri servis ettim.
Ve son olarak tatl.Evet konuyu açailirim artık.
"Ayaz?"
"Efendöm"
"Boğulacaksın yavaş ye ve sana bişey diycem "
"Buyur"
"Ben mayo giymek istiyorum yani neyle gircem denize"
"Tamam al"
"Vallahamı bak şaka falan yapmıyon demi"
"Hayır al"
"Bitanem benim teşekkür ederim"
Ayaz cevap vermeden sinsice güldü ne oldu şimdi.
*******************
Biraz kısa oldu ama gerçekten kafamı son günlerde toparlayamıyorum kusura bakmayın.Lütfen vote ve yorum da bulunun arkadaşlar.

PSİKOPAT AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin