Medyada>>elif melek
Balokona çıkıp yıldızları seyretmeye başladım.Ayaz benden bi çocuk istiyordu ama ben ona vermiyorum.Artık zamanı geldi geçiyo bile çok bekledik çok.İçeri girip kendimi banyoya attım.E ben niye regl olmamışım.Takvime baktığımda nerdeyse tam 1 ay geciktiğimi anladım.Bu hayır ya olamaz.Ben korunuyodum.Ama kaç gündür sürekli uyuyorum ve ve miydem bulanıyor.Ece! Evet ona söyeleyim bana hemen bitane test bulsun.Elime telefonu alıp hemen Ece yi aradım.
"Alo ece senden bişey istiycem ama kimseye çaktırma."
"Noldu!?"
"Şey ece ben tam 1 ay gecikmişim de bana 5 tane test alırmısın ama kesin sonuç veren den olsun"
"Ne!ayyy tamam bekle hemen alıp geliyorum"
Deyip telefonu yüzüme kapattı.Sanki hamile ihtimali olan ben değilim.
"Ya hamileysem.1 ay nedir ya.Nasıl farkedemedim.Ama olmama ihitimalim de var sonuçta korunuyodum"
"Ne! Arya hamilemisin?"
Allah kahretsin ayaz ne ara girdi odaya.
"Ayaz! Şey ben...."
Diye tamamlayamadan ayaz beni kucağında döndürmeye başladı.
"Teşekkür ederim karıcım teşekkür ederim"
"A ayaz dur.Daha belli değil.Ece test almaya gitti."
"Ha şey olsun bak ben hissediyorum"
Hadi değilsem bu sefer ayaz yıkılır.Offff kapının pat diye açılmasıyla ecenin geldiğini anladım.Ece ye bişey demeden elindeki poşetleri alıp banyoya girdim.Kullanma talimatındaki gibi uygulayıp bekleymeye başladım.
"Arya iymisin"
Testleri alıp dışarı çıktım.
"15 dakka sonra belli olacak"
Deyip yatağa oturdum.Ayaz bi sağ bi sola gidip duruyodu.Off çatlıycam şimdi.
15 dakka geçmişti bile ama ben hâlâ testlere bakamadım.
"Hadi arya bak artık sonuca"
Dedi ece.Ayaz elimi tutup;
"Korkma hep yanında olacağım bu sefer kaybetmiycez"
Ayazın vardığı güvenle sonuçlara baktım.Beşide aynıydı.Ayaz cevap beklercesine gözüm bakıyodu.Evet hazırım.
"B ben hamileyim!"
Diye çığlık attım.
"Sonunda be"
Diye bağırtılar tabikide ayazdan geliyordu.Kapının açılmasıyla bizimkiler içeri doldu.
Aren;
"Noldu lan! Ne bağrıyonuz"
Ayaz;
"Arya hamile abi hamile!!"
Deyip aren in üstüne atladı.Erkekler sevimmelerini saçma bir şekilde yaşarken bende doğaya,eceye ve aren in sevgilisi olan ırmağa sarıldım.Doğa şaşkına konuşmaya başladı;
"Maviş sen korunuyodun"
"Evet safinaz nasıl oldu bilmiyorum ama iyiki oldu"
Herkes sakinleşince yatağın üstünde bize bakan elife döndü gözümüz.Dokunsak ağlıycak resmen.Hemen elifin yanına gidip kucağima aldım.
"Noldu prenses"
"Şij aytık beni sevmijekmisiniz"
Deyip ağlamaya başladı.
"Aa prenses o nasıl söz sen bizim canımızsın."
Deyip yanaklarını öptüm.Burak değşik bir yüz ifadesiyle yanımıza geldi.
"Kızım naptın sen.Şimdi sen ayazınkine böyle üzülüyosan annen sana kardeş yapmıycak. Of elif of gitti ikinci çocuk hayallerim!"
Diye yakındı biandanda elifi kucağıma alıp sarıldı.Hepimiz hallerine gülerken elif konuşmaya başladı;
"Baba ne kaydeşi ya ben yaha yok küçüm"
Doğa;
"Annesinin kızı"
Mert;
"Hadi bodruma geldik ama hiç gezmedik"
Arda;
"Bencede olum"
"Geç olmadımı"dedim
Ayaz;
"Yok bitanem bodrum bu satte daha güzel"
Ece;
"Tamam yarım saat sonra aşağıda buluşalım"
Herkes Ece yi onaylayınca odalarına dağıldı.Ayaz belimden tutup dudaklarıma buse kondurdu.
"Teşekkür ederim canım içi"
"Iyiki varsın ayaz"
Tam dudaklarıma yapışacakken geri çekildim.
"H hazırlanalım"
Ayaz pis pis gülüp kafasını salladı.Onu tınlamayıp daha yerleştirmediğim valizden üstüme siyah diz kapağımda bir elbise giydim.Elimi karnıma götürüp;
"Beni bırakma olurmu annecim"
Ayaz yanıma gelip;
"Hazırmısın?"
"Evet"
Ayaz elimi tutup beni dışarı yönlendirdi.
Aşağı indiğimizde herkes gelince kendimizi bodrumun sokaklarına attık.
"Ayaz pamuk şekeri!"
"Ya arya o yapışkan şekerin nesini seviyosun"
"Canım çekti ayaz"
"Dakka bir gol bir arya"
Deyip pamuk şekeri almaya gitti.
Elindeki şekeri iğrenerek bana uzattı.Mal bu adam ya.Erkekleri arkada bırakıp önden ilerlemeye başladık kızlarla.
Irmak;
"Ya arya şimdi aren nasıl biriydi hep böyle iyi birimiydi"
Ah ırmakçım aren benim arabamın frenlerini bozup kaza yapmamı sağladı,sonra bena tecevüzde bulundu,tehditlerde bulundu ama sonra birden değişti demeyi çok isterdim karşımdaki bana merakla bakan kıza ama diyemem.
"Evet ırmak aren hep böyle iyi biriydi"
dediğim anda doğa bana ani dönüş yaptı.
Doğa;
"Kızlar biz bi aryayla biyere gidcez"
Deyip kolumdan tutup götürdü.
"Arya!niye kıza doğruları söylemiyosun"
"Söyleyipte aralarını bozmaya ne gerek var doğa"
"Yani oda doğru"
"Elif nerde"
"Minnoşum kardeş gündemine dayanamadan uykuya daldı"
"Ahaha elif aynı sen doğa keşke biraz babasına çekseydi"
"Nesi varmış benim minnoş kızımın"
"Çocuk 2 yaşında ama senin gibi çenesi var"
"Bunları yarın elife söyliycem arya hanım vallaha oda ağlamaya hazır hemen başlar ağlamaya"
"Dokunma benim prensesime"
Ikimizde gülüşüp arkamızdakilerin yanına döndük.Ayaz yanıma gelip elimi tuttu.Yemek yedik,gezdik,eğlendik şimdide ben ayaz la ikimiz kumsalda yatmış yıldızları izliyoduk.
"Yarın doktora gidelim ayaz"
"Tamam"
"Ayaz ben çok yoruldum eve gidelim"
Ayaz kalkıp benide kaldırdı.Elini tutup yürümeye başladım.Bu adam niye hiç konuşmuyo.Otele gelince direk odaya attım kendimi. Pijamalarımı giyip tam yatcağım sırada miydemden gelen sıvıyla banyoya koştum.Ayaz ne ara geldide saçlarımı tutmaya başladı.Sifonu çekip dişlerimi fırçaladım.
"Yine başladık kusmaya"
"Yapacak bişey yok"
Banyodan çıkıp tekrar yatağa girdim.Oh be dünya varmış.Ah daha merte kız bulcam.Sabah üzerimdeki ağırlıkla kafamı kaldırdım.Ayaz yoktu.Karnıma baktığımda sarı saçlar vardı.Gülümseyip;
"Kimmiş bu sarı saçların sahibi?"
"Benim teyjoj"
Elifin söylediklerine tiz bir kahkaha attım.
"Teyjoj?"
"Efendim?"
"Şimdi buyda bebek mi vay?"
"Evet teyzoşum burda bebek var.Bugün onu görmeye gidcez istersen sende gel"
"Babam beni payka götüyecek ama"
"Tamam ozaman sende bidaha ki sefere gel"
Elif başını sallayıp karnımdan kalktı.Ayazın tarafına yatınca bende kalkıp üstümü giymeye başladım.Lacivert salaş bir gömlek ve altına kot şort.Parlak vans larımıda giydim.Saçımı tepeden topuz yapıp elifin yanına döndüm.Onu kucağıma alıp dışarı çıktım.Ah ben merte kız bulacaktım.
"Teyzoşum merte amcana kız bulmamız lazım"
"O jaten buymuyş"
"Nasıl yani ama bana bul dedi"
Elif bilmiyorum dercesine dudaklarını büzdü.Karşıdan bize doğru gelen doğa ve ece yi görünce el salladım. Doğa elifi kucağına alıp konuşmaya başladı;
"Kızım sen nerdesin ya.Satacam seni bu gidişle arya teyzene"
"Ya ayne ya"
Deyip ağlamaya başladı elif.
"Ağlama bebeğim şaka yaptım"
Ece elfin yanaklarını sıkıp;
"Elif bugün ece teyzenle alışveriş yapmak istermisin?"
"Eycoş üyjgünüm babam beni payka götüyecek"
Ben;
"Ece ne kadar çok alışveriş hastasısın.Arda ya acıyorum"
Ece;
"Ya sizde ha.Bi bakın aynaya alahı aşkına bi bakın"
Deyip bizi asansördeki aynaya çevirdim.Doğayla aynı anda;
"Bişeyimiz yok ki"
Ece;
"Nah yok! Arya dip boyan geldi senin.Doğa senin kahkül yakında saç olacak.Kıyafetleriniz zaten ayrı bişey allah ı aşkına amacınız ne?Kocalarızı kaptırmak mı?"
Şöyle kendimi süzünce eceye hak verdim.
Doğa;
"Ay vallaha çökmüşüm!"
Ben;
"Ya ben halime bak.Ecoş bugün hastaneden gelince hemen alışveriş yapalım"
Ece;
"Aferin kızlar"
Karşıda masada oturan kocamın yanına doğru yürüdüm.
Yanağına öpücük kondurup;
"Günaydın canım"
"Günaydın güzelim.Nasılsınız bakalım"
"İyiyiz"
Ayaz tabağıma yemekleri doldurunca ona kızgınca baktım.
"Ya ayaz kilo alcam. Sonra sen beni beğenmeyip başkasına yâr olacaksın"
"Arya bu hormonlar yinemi başladı"
"Ufffffff uff uf"
"Uflamayı bırakta ye şunları"
Tabağımı süzüp yemeye başladım.Hmm tadı da güzelmiş.Elimi karnıma koyup 'ah be annecim ama olmaz ki böyle kilo alcam'
Dedim içimden.Stresten ayazın elini daha çok sıktım.Şuan doğum uzmanın odasına doktoru bekliyoduk.Doktor içeri girince;
"Sizi şöyle alalım Arya hanım"kafamı sallayıp gösterdiği yere yattım.Doktorun verdiği jeli karnıma sürüp doktoru izlemeye başladım.
"Evet bebeğimiz burda.Tam 1 buçuk aylık hamilesiniz.Bebek gayet sağlıklı.Ama... Yada yok bişey.Siz 2. Ayınızda tekrar gelin bakalım"
"Bişey yok demi?"
"Hayır gayet sağlıklı"
"Şey biz buraya tatil için geldik aslında istanbula yaşıyoruz"
"Ozaman istanbul da güvendiğiniz bir doktorla görüşün"
Doktorun verdiği peçeteyle karnımı silip kalktım.
"Buda bebeğinizin ilk fotoğrafı"
"Teşekkür ederiz"
Ayaz benden önce davranıp fotoğrafı aldı.
"Arya nerde ben göremiyorum"
"Bitanem o daha çok küçük ileriki zamanda göreceğiz"
Ayaz kafasını sallayıp elimi tuttu.
"Ayaz canım kredi kartını alabilirmiyim"
Bekle beni alışveriş ben geliyorum senelerin acısını çıkartmaya.
Ayaz sabır çekip kartı verdi.Işte şimdi hiç bir şey bana engel olamaz......Mutluluk onlarıda buldu işte.Arya ve ayaz kaybettiği mutluluğu zaferle kazandı.Peki ya biz insanlar.Fazla umutsuzlar.İçinizde hep umut kırıntıları olsun ve mutluluk sizinle olsun.
"Zor diyorsun,Zor olacak ki imtihan olsun....."
-Hz. Mevlâna
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT AŞK
Teen Fiction"İnsan kaybettikçe küçük mutluluklar ile mutlu oluyor.En önemlisi kaybettiklerini bir gün unutmak zorunda kalıyor.Çünkü zayıf insanları gördükçe kaybettiklerinin kıymetini biliyor.Bu boktan hayat bunlarla dolu,arya.Ne her kız prenses ne da her erkek...