**9**

5.6K 255 12
                                    

Arayanın hastalığı iyice ciddileşti nerdeyse hergün hastaneye gidiyoduk.Bugün hastanede kalacaktık çünkü arya yarın ameliyat olacaktı.
"Arya iymisin canım"
okadar halsizdiki sadece kafasını sallamakla yetinidi.
Sabah uyandığımda aryayi yanında göremedim hemen dışarı çıktım ameliyathaneye goturuyolardi hemen koşup yetiştim.
"Arya iyi olacakasın tamammı beni bırakmiycaksın tamammı"
deyip aryanin dudaklarını yapistim ve şunu dedim.
"Arya beni unutsan bile bu öpücüğü unutma tamammı"
Arya ameliyata gireli 3 saat oldu ama hala çıkmadı.Burak ve doğada burdaydı zaman sanki inadima yavasliyodu offff.
Aradan tam 5 saat geçti ve arya ameliyattan yoğun bakıma aldılar.
"Doktor aryanin durumu nasıl?"
"Arya hanımın durumu şuan da iyi ama heran her şey değişebilir bizim için şu 48 saat çok önemli"
"Bikerede felsefe yapmadan doğruca söyleyin be tamam anladım ben gidiyom şimdi eğer ona bişey olurda söylemessen yapacağım işkencenin iki katini uygularım." Deyip odadan çıktım 48 saat yuh ulan ben napcam arya 48 saat sensiz napcam ha.
Bekliyorum bekliyorum yok bu iş böyle olmuycak.
Hemşirenin verdiği kıyafetleri giyip aryanin odasına girdim yanına oturup eline avcumun içine aldım ve öptüm.
"Arya meleğim Ben geldim öküzün ben burdayım yanındayım hani sen demiştin ya sen yanimda olduğun sürece ben hep iyi olacağım demiştin hadi kalk iyi ol bak yanındayım nolur arya sen yokken ben kendimi eksik hissediyorum sanki bu hayat sen yokken boş nolur iyi ol arya.Yoksun yanimda arya sen yanimda ol bende iyi olacağım. Şimdi diyeceksin sen zaten ama iyi değilim arya canım yaniyor hemde ölesiye.Uyan bitanem hadi artık bekliycem seni değil 48 saat 100 saat olsun yinede bekliycem canım kendine iyi bak ne olur arya seni çok özledim uyan artık.
Aryayla konuştuktan sonra çok kötü oldum hemen hastanenin terasina çıktım hava almak için nefesim daraldı bu lanet olası hastalığım geçmişti ama benim.
Kendime gelince aşağı boş boş bakmaya başladım ve kendi kendime şunu dedim "Seninle geçirmem gereken yıllarım var arya uyan"
Aşağı tekrar indim doğa hala ağlıyor hadi ama bu kız çok sümuklu burak bu kızda ne bulmuş ne diyorum ben yaa kız burda arkadaşı için ağlıyor doğanın yanına gidip
"Doğa sakin ol bak arya güçlü ve inatçı biliyosun bu kadar fazla canini sıkma uyanacak o. hem ağlayinca sümüğün akiyor ve makyajın akiyor sonuç tam bir öcü gibi oluyon ayrıca burak seni böyle görürse vallaha ayrılır sana deyim"
Bunu dememle doğa kendini direk tuvalete attı.Vallaha beni güldurdun doğa allah ta seni guldursun ya.
Arayanın odasının önüne geçerek onu izlemeye devam ettim okadar masum du ki.
Arya 3 gündür uyanmamisti 48 saati geçti ama hâlâ uyuyo ya birazdan ölcem galiba allahım nolur onu bana bağışla vallaha imana gelcem arya uyansin şükür namazı kilcam nolur allahım.doktor ve hemşire aryanın odasına girdiler ve serumuna bi ilaç sıktılar.
15 dakka sonra arya gözlerini açmaya çalıştı okadar sanki canı acıyodu lan kıyamam ben sana. arya uyandı onun için şükür namazı kilacaksin unutma haa.
Doktor salagı kızı inceleyim diye her yerine dokunuyodu vay pis sapık sen benim kadınıma nasıl dokunursun diye içeri daldim.
"Lan doktor piçi kızın her yerini dokundun fırsattan istifa sikerim lan seni"
"Ayaz sakin ol doktor sadece kontrol ediyo"
Arya beni unutmamıs allahım sana sükürler olsun.
"A a arya sen beni şimdi hatirliyormusun yani"
"Beynimdekileri unuttum ama kalbimdekileri unutmam ayaz"
"-leri derken senin kalbinde bitek ben varım"
"Doğada olunca -leri oluyo canım"
"Haaa tm. Doktor çik dışarı"
"Arya seni çok özledim bikaç gün daha uyusaydin ben ölecektim vallaha biz ikimiz ayrı kalırsa iyi olamayız arya"deyip dudagina küçük bir buse kondurdum.
"Bende seni çok özledim ayaz sen her yanıma konuşmak için geldiğinde bütün acılarım diniyodu"
"Sen şimdi beni duydun nasıl yaa"
"Ayaz ben salakmiyim beynimi kaybetmedim hafızamı kaybettim"
"Haaa doğru. Video yu izletiyimmi"
"Ne video şu ayaz"
" ya sen tabi normal olarak unuttun. Sen bir video hazırladin onu izliyceksin."
"Tm"
Ve video yu başlattım karşıda arya ve ben ,işte arya konuşmaya başladı....

Önemli lütfen okuyun burayı

Canlarım biliyorum bikaç günüdür yazmıyorum çünkü moralim çok bozuk kitabıma yeni başladım yavaş yavaş okuyucu sayısı artıyor ama vote ve yorumlar çok az hemde çok lütfen vote ve yorum sayısını bol tutun aklinizdaki her şeyi yazın beğendiğiniz yada beğenmediğniz lütfen yazın bende ona göre yanlislarimi düzeltcem.
Altta ki yildizciğa dokunmayı unutmayı lütfen.Sizleri çok seviyorum yeni bölümde görüşürüz. 😘😘😘😘

PSİKOPAT AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin