**20**

3.8K 141 5
                                    


Medyada>>Aryanın geliniği.

Doğa ve ecenin yardımıyla bir sürü gelinlik denedim ama hayalimdeki gelinliği bir türlü bulamadım.
Yardımcı olan kadın bıkkın bir şekilde konuşmaya başladı;
"Arya hanım siz nasıl bir gelinlik istiyosunuz allahı aşkına"
"Ya sibel hanım nasıl anlatsam ki böyle uzun değil diz kapagimın az üstünde,fazla abartılı oluymuycak şekilde taşlı olsun."
"Tam dediğin gibi bir gelinlik var aryacım getiriyorum"
Sibel hanımın getirdiği gelinliği alıp yukarı çıktım ve giymeye başladım giydikten sonrada ayakkabılarımı halledip aşağıya indim.
Ayazda gelmişti beni görünce ağzı kocaman açıldı.
"A ar arya ç çok güzel olmuşsun"
"Teşekkür ederim "
Sibel hanım konuşmaya başladı;
"Aryacım çiçeğin nasıl olsun"
"Gerçek papatya olsun saçıma taktırcam bide ona göre ayarlayın"
"Peki ben gidiyorum yarın sabah gelir herşeyini tamamlarım"
"Teşekkür ederim sibel hanım"
"Görüşürüz aryacım"
Kadına içten bir tebessüm edip uğurladım.

Sabah alarmın sesiyle yine yere yapıştım bune ya.Ayazı uyandırıp duşa girdim.Allah allah ayaz ilk defa
mızmızlanmadan kalktı götünüzü kaşıyın nazar değmesin.Uff ayaz yüzünden ünüversitemi dondurdum neymiş bebek düşermiş.Salakmıyım ben bi bebeği karnımda tutamıycak kadar.Evet salaksın arya kızım malmisin hatırlatıyım az kalsın bebeğini kaybediyodun ve ayaz bugün erken kalkma sebebi ortada.
Ay doğru az kalsın bebeğimi kaybediyodum allah korudu.Hem neymiş ayazın erkenden kalkma sebebi sevgili bilmiş iç ses?
Akşam olacaklar diyorum hani sapık şeyler.
Iyyyyy git asla hem biz onu önceden yaptık ve sonuç hamileyim onun için olmaz hem o şey tüfek gibi iç ses.
Ahahaha allah seni napsın arya hadi iki saattir banyodasın çık artık.
Sana ne iç ses ha su fatursını senmi ödüyon yoooo sus ozaman.
Aptal arya birazdan kuaför gelecek ya kızım sen harbi malsın gerçekten.
ayyy uf doğru hemen çıkıyom.Banyoda üstümü giyip dışarı çıktım ve ayaz üzüntü ve şaşkınlıkla bana baktı.
"Noldu ayaz öcümü gördün"
"Arya ya iki sattir seni odada bekliyorum ve sen üstünü giymiş bir şekilde çıkıyosun"
"Sapık!"
"Sapık öylemi sen akşam görürsün arya hanım ben şimdi gidiyorum işlerimiz halledilmeden önce bahçe hazır olacak haberin olsun"
"Tamam öptüm baybay"
"Bence öpücüğünü akşama sakla"
"Yaa ayaz ben istemiyorum olmaz"
"Ne! Nedemek olmaz saçmalama"
"Gayet normal hazır değilim"
"Lan biz senle zaten birlikte olduk sen şimdi olmaz diyon"
"Hemmm şey hadi baybay"
"Baybay arya hanım"
Aaaaaaaah bune ya çok sapık bu ayaz yeter ama sınırları zorluyo bu çocuk.

Gelinliği giydikten sonra sibel hanım gelip saçımı yapmaya başladı.
"Nasıl olacak tatlım"
"Sibel abla böyle ince bozulmuş dağnık dalgalar yap sonrada saçımın arkasını papatyalarla tuttur."
"Güzel fikir canım başlaıyorum"
Sibel abla saçını yaparken bende makyajıma başladım sade bir makyaj gayet iyi olmuştu.Saçımda bitince kendime aynadan baktım gerçekten çok güzel olmuştum.Gözlerim dolmaya başlayınca sibel abla hemen atladı.
"Hayır arya sakın ağlama "
"Keşke annemde olsaydı"
"Canını sıkma güzelim birazdan ayaz gelir ben aşağı inip kontrol edicem"
"Ya arya aç artık şu kapıyı vallaha çatlıycaz"ece ve doğa aynı anda bağırdılar biraz daha içeri almassam eğer gerçekten çatlıycaklar.
"Tamam kızlar gelin"
Sibel abla kapıyı açıp çıkacağı sırada ikiside yere yapıştı.Gülmekten gözlerin yaşlanmaya başladı ay ama çok komikler.
"Arya çok güzel olmuşsun yaa"
"Teşekkür ederim kızlar"
Onlar bana ben aynaya bakarken kapı çaldı ay ayaz geldi kesin napacam ben.
"Gir"
Ayaz bütün yakışıklılığı ile karşımda bana hayran bir şekilde bakıyordu.
Ayazın takım elbisesi;

"Biz çıkalım"deyip kızlar çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Biz çıkalım"deyip kızlar çıktı.Ve ayaz bana doğru gelip önüme diz çöktü napıyodu bu.
"Arya ben seni ilk gördüğümde hiç hisetmediğim duyguları yaşadım.Seninle aynı sınıfta olduğumuzu öğrenince sana aşık olmamak için elimden gelen herşeyi yaptım çünkü sen çok masumsun arya ben sana zarar verebilirdim.Ama olmadı arya benim kalbim senin oldu senin kalbin benim vücudunun her zerresi bana ait arya bunun böyle kalmasını istermisin"
Şuan ağzım açık ayazı izliyodum elindeki yüzüğü bana doğrultarak gözlerimin içine baktı.
"Vücudumun herzerresinin sana ait olmasını istiyorum ayaz arkın"
Dedikten sonra ayaz mutululukla yüzüğü takıp ayağa kalktı ve koluma girip yürümeye başladık.
Bahçe tam istediğim gibi olmuştu nekadar sonbaharda olsakta tam bir kır havası vardı.
Ayaz öküzlüğünü bugünlük içine gömüp sandalyemi çekti.Ve nikah memuru kouşmya başladı;
"SİZ MURAT KIZI ARYA DELEN AYAZ ARKINI EŞ OLARAK KABUL EDİYOMUSUNUZ?"
"AYAZ ARKINI AÇ GÖZLÜ KIZLARA KAPTIRMAYA NIYETİM YOK EVET"
Bir alkış tufanı kopmuştu ama aç gözlü kızlar alkışlamamıştı.
"SİZ ERCAN OĞLU AYAZ ARKIN ARYA DELENİ EŞ OLARAK KABUL EDİYOMUSUNUZ? "
"ARYA DELENİN ARKIN OLMASINI KABUL EDİYORUM"
Egoya bak sen ya insan düzgün bişey söyler dimi yani.Alkış eşliğinde dansa kalkıp dans ettik pasta falan kesildi.Herkes yavaş yavaş dağılmaya başladı.En son ece,arda,doğa ve burak kaldı.Onlarda tebrik ettikten sonra gittiler.Eyvah yalnız kaldık benim bu geceyi yaşamaya hiç niyetim yok ayaz bey sen görürsün.
Ayaz birden beni kucağına aldı ve yukarı çıkartmaya başladı plana gerek kalmadı çünkü uyku gözlerimi ve bedenini esir aldı.
*ayazdan*
Arya yı yukarı çıkarttığımda uyumuştu bile ufff arya benim hayallerim vardı ama ya.Unut sen o hayalleri ayaz kız uyudu.
Sikitir git başımdan iç ses bari bende uyuyum , arya hayallerimin içine o masum uykunla ettin.
》》》》》》》》》
Canlarım seviliyosunuz inşallah beğenirsiniz.

PSİKOPAT AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin