**48**

2.4K 89 4
                                    

"Anne!!"
Oydu o.Gözlerinden tanıdım ben onu o benim annemdi.Tam düşecekken ayaz beni tuttu.
"Arya!ne annesi noldu"
"A y a z a an ann annem"
Düşmemek için ayazdan destek alırken beni kucağına aldı.O ölmüştü benim annem ölmüştü.Peki ya o kadın.Kafamı ayaza gömüp kendimi düşüncelere attım.Oydu işte o.Ben tanırım onu.İnsan bilmez mi annesinin kokusunu.
Vücudum yumuşak yatakla buluşunca yatakta doğruldum.
"Arya noldu güzelim hadi bak anlat"
"Ayaz annem di o kadın.Tanıdım ben onu.Kokusundan gözlerinden tanıdım"
"Arya canım senin annen ölmedimi?"
"Evet ölmüştü ama ben onu gördüm ayaz oydu annemdi.Lütfen bana onu bul"
"Arya kendine gel annen öldü.Benzetmiş olabilirsin"
"Ayaz kafayımı yedim ben.Oydu ayaz"
"Tamam arya hadi dinlen bugün fazla yoruldun"
İnanmıyor ışte.Ama ayazda haklı ölmüştü o.Bence ben bugün fazla yoruldum.Benzettim evet evet kesinlikle benzettim.
**ayazdan**
Arya ne saçmalıyordu.onun annesi öldü.Arya uyuyunca doğanın yanına gitmeye karar verdim.Ha bide ece var. İlk olarak ecenin odasına gidiyim.
Ecenin kapısının önüne gelince kapıyı tıklatıp bekledim. Bir süre sonra kapı açılınca karşıma ece çıktı.
"Ayaz?"
"Girebilirmiyim"
"Tabi gel"
Içeri girince koltuklardan birine oturdum.Ecede karşıma gelince konuşmaya başladım.
"Ece aryanın annesi öldü demi"
"Evet enişte teyzem öldü.Nerden çıktı bu?"
"Ece arya bugün bi kadını gördü arkasından anne! Diye bağırdı.Işin garibi ise kadın aryayı görünce dona kaldı"
"Saçmalık bu.Kafayı mı yediniz siz.Öldü benim teyzem"
"Bende biliyorum ece.Ama işte hayatımız yalan insanlarla dolu olduğu için ölüden bile şüphe ediyoruz"
"Biliyorum ayaz.Ama emin ol teyzem öldu"
Eceye kafa sallayıp dışarı çıktım. Gerçekten çok yoruldum bugün en iyisi bende karımın yanına gidip yatıyim.
**aryadan**
Tatilden döneli tam iki hafta oldu ve bugün büyük gün.Ayazın doğum günü.Ayaza çok güzel bir hediyem var.Herşey hazır önce pasta üflenecek sonra yemekler yenip pasta yenilecek.Saolsun bizimkiler aşağıda evi süslüyor.Son kez kendime aynada bakıp egomu tavan yaptım.Üzerimdeki mavi elbise beni daha iddalı göstermişti.Hediye kutumu alıp aşağı indim.Her şey tamamdı.Mert,aren ve arda süslemeyi bitrmiş.Ece,doğa ve ırmak ise masayı hazırlamış burak ise elifle ilgileniyordu.
Doğa yanıma gelip;
"Hadi arya artık ara ayazı"
"Tamam doğa sakin ol"
Telefonumu alıp ayazı aradım;
"Efendim güzelim?"
En acıklı ses tonumu verip;
"Ayaz lütfen eve gel elektirikler gitti çok korkuyorum"
"Nasıl olur bu.Bizim evde jeneratör var"
Ne!Ben niye bilmiyorum.
"Ya ayaz ne biliyim gel hadi çok korkuyorum"
"Tamam güzelim geliyorum"
Telefonu kapatıp zaferle edasıyla dışarı çıktım adım gibi eminim ki ayaz korumaları arayacak.
"Beyler"
Dememle hepsi bana döndü.
Salih;
"Buyurun arya hanım"
"Salih abi bugün ayazın doğum günü ve ona eve gelmesi için elektirikler gitti dedim.Eğer sizi arayıp jeneratör falan derse bilmiyoz bozulmuş gelsen iyi olur falan deyin"
"Tamam arya hanım."
"Kolay gelsin"
Deyip içeri gittim. Saat 9 olduğu için hava çoktan kararmışti.
"Ayaz şimdi gelir hadi mutfağa geçin bende ışıkları kapatıp geliyorum"
Herkes dediğimi yapıp mutfağa geçerken ışıkları kapattım.Anında gelen çığlıkla geri açtım.Mutfağa koşup;
"Noldu?"
Elif babasına sıkıca sarılırken olayı anlamış oldum.
Burak;
"Kızım bak şimdi amcanın doğum günü onun için ışıkları kapatıp geri yakacağiz ama sen sessiz olacaksın"
Elif kafasını sallayıp babasına sıkıca yapıştı.
Ben;
"Irmak ben sana seslenince mumları yak"
"Tamam arya"
Tekrar eski yerime dönüp ışıkları kapattım.Kapının ağzına geçip ayazın kapıyı çalmasını bekledim.

Gördüğüm arabayla hemen ırmağa seslendim.Ayaz zile basınca saniyesine kapıyı açıp sarıldım.
"ayaz iyiki geldin"
"Iymisin güzelim"
"Iyiyim"
"Arya bu üstündeki elbise ne düğün falan mi var?"
Ayazı tınlamayıp elinden tuttum.
Ayaz onu götürürken birşeyler desede takmadim.Mutfağa geçince gerçekten bizimkileri alkışlamak istedim sessiz oldukları için.
"Arya nolduğunu söyleyecekmisin"
Ayaz karanlıkta görmese bile gülümseyip ışıkları açtım ve ardından gelen bizimkilerin sesi.
"İyiki doğdun ayaaaaz.İyiki doğdun ayaz!!"
Ayaz şaşkınlıkla etrafa bakarken ırmağın elinde tuttuğu pastayı alıp ayazın önüne geçtim;
"Iyiki doğdun bitanem.Iyiki hayatıma girip benim kocam oldum.İyiki bebeğimin babasısın. Doğum günün kutlu olsun"
Ayaz bana gülümseyip;
"Teşekkür ederim bitanem"
Mert;
"Abi hadi artık üfle"
Ayaz merte kafa sallayıp mumları üfledi. Ve ardından gelen alkış tufanı.Herkes sırayla hediyesini verince gözler bana döndü.Çünkü onlar bilmiyordu hediyeyi.Masanın üstündeki kutuyu ayaz verdim.Tek kaşını havaya kaldırıp açtı.İçinden çıkan doktorun verdiği siyah beyaz fotoğrafa bakıp;
"Bitanem bune"
"Ayaz ikizlerimiz oluyor"
"Ne yani sen şimdi bana bebeğimizin fotoğrafını verdin.Iyi de ben zat.......Ne ikizmi allaaaah.Bir vurdum iki oldu."
Ayazın jeton köşeli olduğu gibi tebiyesizde.Herkes şaşkınca bize bakarken ayaz çoktan dudaklarıma yapıştı.Demiştim terbiyesiz diye.Dudaklarımızı ayırıp;
"Evet ikiz babası oluyosun ama sakin ol"
Mert ayazı itip bana sarıldı;
" yengem benim be.Allahım çok mutluyum ikiz yeğenlerim olacak"
"Evet mert bende çok mutluyum"
Mertten sonra herkes birbirine sarılınca sofraya oturduk.Yemek mertin yeğenlerine olan hayalleriyle devam ederken bebek masasında oturan elif bunu böldü;
"Yetey amca ya paypuycumu heymen dama attın"
Kız haklıydı sabahtan beri hayal kurup duruyor.
Mert;
"Elifim.Sen benim ilk göz ağrımsın.Sana da saray yaptırıp içine prenses olarak seni koyacağım."
"Pyens kim?"
"Aşk olsun tabikide prens ben olacağım"
Aren;
"Elifi bilmem ama sen ülkeyi batırırsın mert"
Mert;
"Hahaha çok komik"
Aren;
"Gerizekalı zaten komik olduğu için gülüyoruz"
Deyin ce hepimiz kahkahayı salıverdik.Yemekler yendi,pasta yendi ve şimdi bizimkiler gidyor.Yazık be merte acıdım evde kaldı bu.
"Mert bugün bizde kalsana"
Ayaz bana gece için olan hayallerime ettin arya der gibi bakıyordu.
"Vallahımı"
"Evet kal.Demi ayaz"
"Hıı evet kal.Yalnız fatma teyzeye haber ver sonra kadın başına bişey geldi diye korkuyor"
"Lan doğru ben bi validemi arayım"
Deyip kalktı.Heresi savuşturunca bizi içerde bekleten mertin yanına gittik.
"Geniş ailem nerde kalıyorum"
Ayaz;
"Yerin dibinde kal"
Mert;
"Bişey mi dedin kardeşim"
Ben;
"Bişey demedi mert.Aşağıda misafir odası var onlardan birinde yat"
"Tamam yenge saol.Iyi geceler"
"Iyi geceler"
Mert gidince bizde ayazla odaya geçtik.
"Naptın arya.Benim bugün senle planlarım vardı"
"Bitanem mertle alakası yok istesende palanların gerçekleşemez."
"Niye!?"
"Çünkü ikizler beni çok yoruyor"
Ayaz elini karnıma koyup;
"Şimdi burda iki tanemi var"
"Ay ayaz sabahtan beri ne diyorum ben evet iki tane var"
"İnşallah sağlıklı olurlar"
"İnşallah"
Ayaz herzaman ki gibi beni kendine daha çok çekince gözlerimi kapattım.

Sabah sabah bu kapıyı kim çalıyorsa öldüreceğim onu.Sabahtan beri kapı çalıyordu ve ben açmadığım halde inatlaşıyor.Nerde ayaz nerde mert.Dahası kapıdaki salih abi nerde.Ben ayağa kalkınca kapının çalması durdu.Bu ne şimdi.

Üstümdeki pijamalarımı tınlamadan aşağı indim.Evet kapıdaki kişi kimse ona işkence yapacağım.Hatta ayazın deposunda.Derin nefes alıp kapıyı açtım.Ama bizim korumalardan başka kimse yoktu.Sinir iyice vücudumu sardı.
"Salih abi nerde sabahtan beri bu kapıyı çalan hödük."
"Arya hanım postacı geldi siz uyanmadiginiz halde ısrarla çaldı kapıyı.Zar zor dışarı attık"
"Eğer onu bidaha görürseniz sakın göndermeyin.Direk banan getirin benim ve bebeklerimin uykusunu böldüğü için işkence uygulamayı düşünüyorum."
"Peki arya hanım"
Korumalara kafa sallayıp içeri girceğim sırada salih abi beni durdurdu.
"Efendim salih abi?"
"Arya hanım postacı bunu buraktı"
Deyip bi kutu verdi.Kimden geldi ki?
"Tamam salih abi"
Deyip kutuyu aldım.Ayaz mı gönderdi diyeceğim neden göndersin.Kanepelerden birine oturup kutuyu açtım.Bu ne ya?
Bu fotoğraf taki benim.Yanımdaki kadın ise annem.!Hatırlıyorum ben bu fotoğrafı ben 3 yaşındayken çekilmiş bir fotoğraf.Fotoğrafı çevirdiğim de bi notla karşılaştım.
"Zamanı geldiğinde herşeyi öğreneceksin güzel kızım
Mavi gözlerin sahibi"

Da da dan. Allahım hayal gücüme hayranım.😎😎😎😎😎😎😎😎😎

PSİKOPAT AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin