**45**

2.3K 94 0
                                    

2 sene sonra....
Aryadan
Mutluluk belkide buydu.Evet evet kesinlikle buydu.Aradan geçen 2 senede okadar çok mutluydum ki.Artık bizi kimsenin üzmesine izin vermiyodum.Ece ve arda nişanlanmışlardı.Doğa ve burağın çok tatlı bir kızları olmuştu.Adını elif melek koydular.Mert halâ bekardı.Aren ise birine aşık olmuştu.Ve 1 sene boyunca kızın peşinden koştu kızda neyseki buna yüz verdi.Evet ayazla bana gelecek olursak.Her şey aynıydı.Sadece eskisinden daha fazla mutluyduk.Bazen umut aklıma geliyor.Mezarına gidip rahatlıyorum.Ayaz bebek istiyordu.Ben hazır olmadığım için korunuyodum hep.
Yan tarafıma baktığım da ayaz hâlâ  uyuyodu.
"Ayaaaz hadi uyan bak bugün tatile gidcez"
"Lan mert nerden çıkardın bu tatil işini"
"Ay kalk yaz günü evde oturacak halimiz yok ya!"
"offff offfff!"
Ayazı  tınlamayıp ayağa kalktım.Dolaptan üstüme kot şort ve beyaz salaş bir tişört alıp üstüme geçirdim.Saçlarımı topuz yaptıktan sonra ayaza seslendim.
"Ayaz eğer kalkıp bu valizleri aşağı indirmessen hepsini aşağı fıraltırım!"
Tehditimi yapıp aşağı indim.Off şimdi trabzanlardan kaymak vardı da neyse.

Masada her şey tamam bitek ayaz bey eksik.Hah oda geliyor.Ayaz üstüne kot bir şort ve beyaz tişört giymiş.Ayaza gülümseyip masada yerimi aldım.
"Ya arya biz tatilimizi evde yapsak?"
"Off ayaz ya.Bikerede mızıkçılık yapma"
"Tamam be.Nereye gidcekmişiz"
"Bodrum"
"Iyi"
"Bence gitmeyelim ayaz!"
"Tamam sakin şaka yaptım"
Ayaz ayağa kalkıp valizleri dışarı çıkarttı bende o sırada mutfağı eski haline çevirdim.Kol çantamı alıp evide kontrol edince çıktım.Arabada beni bekleyen kocamın yanına gittim.
"Arya hanım bodrum yolculuğna hazırmısınız?"
Dedi ayaz keyifle.
"Hazırım ayaz bey"
Ayaz gülümseyip arabayı çalıştırdı.Radyoyu açıp şarkı söylemeye başladım.
Kendi başına buyruk.Herkes peşimde kuyruk.Parmağımın ucuna doladıım her kesin ahını almışım ki! Bana bakışına,kul köle,her cümlem ezberinde,ne yediğni içtiğni bilmesem ne yapardım bilmeeeem!
Ne yapardım bilmeeem.
Seni bir gün görmesem
Sesini bile duymasam
Ne yapardım bilmem.
Ne yapardım bilmeeem,
Seni bir gün görmesem
Sesini bile duymasam
Ne yapardım bilmem!
Ayaz bana hayranlıkla bakıyodu.
"Karıcım bu şarkıyı bana mı söyledim?Çünkü çok uyuyorda"
Deyip güldü.Koluna vurup.
"Evet kocacım ama şımarma hemen.Hadi sıradaki şarkı yı bana şöyle"
"Tamam"
Ayaz söylemeye başladı.
Eriye tuz gibi
Yarama buz gibi bi sen lazım.
Yüzün cumartesi hergün bahar gibi umuuut lazım.
Ya o seher yeri uçursa kalbimi kalmam lazım.Gelip ruhumun en orta yerine konman lazıııım .
Tak edince oluyor
Isteyince oluyoooor
Havasından oluyoor
Hemde tam oluyoor.
Tatlıyla ballaaaa sen kes diye söz olurum.
Kırmızı şallaaa gelirsin diye yol olurum.
Tatlıyla ballaaa sen kes diye söz olurum.
Kırmızı şallaaa gelirsin diye yol olurum.
Beklesem buradaa ne az oluruum ne çok oluruuum.Ama hiç olurum.
Ayazın yanaklarına sulu bir öpücük kondurdum.
"Bu saymıyorum karıcım"
"Sen yola bak şimdi kaza yapcaz"
"Kaç bakalım!"
Ayaza kıkırdayıp gözlerimi kapattım. Bugünlerde fazla uyuyorum.
3 saat sonra;
"Ay ayaz burası çok güzel.Hemen yerleşip denize girelim"
Ayaz elindeki valizlerle kafa salladı.Resepsiyondan odamızı öğrenimi yukarı çıktık.Odaya valizleri getiren çocuğa ayaz bahşiş verip yolladı.
"Nerde bu piç mert ve diğerleri?"
"Off ayaz gelirler"
"Elifide çok özledim"
Ayaz burak ve doğanın kızı olan elife çok düşkün.Onunla bütün gün oyun oynayabilir o derece.
"Bende çok özledim"
"Hadi onlar gelene kadar hazırlanda denize gidelim"
Tam kafamı sallayıp gidecekken ayazın aması beni durdurdu.
"Ama?"
"Amaa düzgün bişey ler giy.Beni katil etme"
"Zaten katilsin"
Deyip banyoya girdim.Evet en kapalı bikini ancak bu.Üstüme siyah bikinimi giyip ardından çiçekli elbisemi giydim.Plaj çantamda hazır.Içeriden gelen teyzoş sesleiyle elifin geldiğini anladım.Dışarı çıkıp ona sarıldım.
"Teyzoşum benim seni çok özledim"
"Bende şeni yok özledim"
"Kız ben senin ağzını yerim"
Elif kıkırdayıp ayaz sarıldı.
"Ama en yok amcamı özledim"
Elif kelimeleri çeviremediği için çok tatlı oluyor.
"Bende seni çok özledim prenses"
Burak araya girip;
"E hadi denize gidelim"
Elif el çırpınıp babasına atladı.
"Baba beni dalgalaydan koyuyacaksın demi"
"Evet prensesim"
Hep beraber aşağı deniz kenarına indik.Doğa ve eceye sımsıkı sarılıp yerime oturdum.
"Ooo doğa hanım nasılsınız"
"Iyiyiz canım"
Elif annesinin yanına gelip konuşmaya başladı.
"Anne! Hadi hadi denije giyeyim"
"Ama önce yağlayım seni"
Doğa eline aldığı güneş kremini yavaşca elife sürdü.Onlara imrenerek baktım.Doğa anlamış olacak ki bana doğru dönüp
"Hadi annecim sen teyzenle gir ben sonra geleceğim"
Üstümdeki elbiseyi çıkartıp elifin elini tuttum.Denizin önüne gelince bianda başım döndü.Tam düşecekken iki adet güçlü kol beni tuttu.
"Arya! İymisin"
Ayaz bianda telaş yapmıştı.
"İ iyiyim hadi denize girelim"
Gelen dalgalar üzerine elif kaçıp ayaza yapıştı.
"Amcaaaa!"
Diye çığlık atmayıda unutmadı.
Ayaz elifi kucağına alıp.
"Amcam"
Dedi.
"Dalgalay var"
"Merak etme amcacım ben seni ve teyzeni korurum"
Burak denizden çıkıp elife doğru yaklaştı.
"Beni sattın elif aşk olsun"
"Babam beniiiim"
Deyip burağa geçiş yaptı.
Ayazla hallerine gülüp denize girdik. Ama başım hâlâ dönüyodu.Ayaz beni kucağına alıp suya fırlattı.
Sudan çıkıp ayazın yıkamıyacağım için üstüne şu fırlatmaya başladım.Ani bir şekilde gözümün önü karardı.Durup sakinleşmeye çalıştım.
"A arya iymisin"
"Beni sudan çıkartırmısın"
Ayaz beni kucağına alıp ilerlemeye başladı.
"Hastaneye girmemizi istermisin"
"Hayır sadece su biraz başımı döndürdü"
"Odaya götürüyüm ozman"
Kafamı sallayıp ayaza sarıldım.
Tenim yumuşak yatakla buluşunca gözlerimi açtım.
Kalkıp banyoda temizlendim. Üstüme şortlu pijamalarımı geçirip kendimi yatağa attım.Neden böyle oldu yaa.Zaten bende şans olsa tatilde hasta olmam.Ayaz elinde yemekle içeri girdi.
"Daha iyimisin"
Kafamı evet anlamında sallayıp yatakta doğruldum.Ayaz tepsiyi bana verip yanıma yattı.Yemeği bitirip bende onun yanına uzandım.
Ufff çok sıcak ya.Kapının tıklatılmasıyla ayaz ayağa kalkıp açtı.Burak ve kucağında elif içeri girdi.
"Ya arya kusura bakmayın elif sizi istedi"
"Gel bakalım bitanem"
Deyip elifi kucağıma aldım.Elif iki yaşında olsa bile 5 yaşında ki çocuklar gibi çenesi var.Tabikide bu özelliğini doğaya çekmiş.Ayaz burağı gönderip yanımıza geldi.
Ayaz elifin sarı saçlarını okşayarak;
"Prenses iymisin?"
Elif evet anlamında kafasını salladı.
"Hayırdır elif hanım siz konuşurdunuz noldu"
Dedim.
"Uyuyum vay"
"Hadi o zaman uyuyalım"
Üçümüzde gözümüzü kapatıp uykuya daldık....

Miydemden gelen sıvıyla hemen banyoya koştum.Kusarken ağlamak tan nefret ediyorum! Sifonu çekip dişlerimi fırçaladım.
Yatağa döndüğümde elif gözlerini açmış ayazın üstünde zıplıyodu.
"Ayay amcaaa hadi uyan aycıktım"
"elif bi dur"
Ayazla ikisinin haline gülüp üstüme birşeyler giydim.Elifi kucağıma alıp.Ayazı dürttüm.
"Ayaz hadi kalk biz aşağı yemek yemeğe iniyoruz"
"Hmm tamam"
"Hadi gel teyzecim ayaz aç kalsın"
Elif ellerini çırpıp boynuma sarıldı.Kapıyı açmamla bir adet doğayla karşılaştım.Elif annesini görür görmez ona geçiş yaptı.
"Ayneeeem"
"Kızım teyzoşunu üzdünmü"
Elif hayır anlamında kafasını sallayınca bende onu onayladim.
"E hadi herkes aşağıda bizi bekliyor gidelim maviş"
"Tamam safinaz"
Asansöre binip aşağı kata indik.Herkese afiyet olsun deyip sofraya geçtik.Mert yine bana yalvarmaya başladı.
"Ya yenge nolur artık bi kız bul"
"Ay mert ay.Yahu mert 2 sene geçti sen nasıl bi kız bulamadın halbuki yakışıklı çocuksun"
"Saol yenge.Ya bu devirde kimseye güven olmuyor.Yani hepsi yalancı çıkıyor"
"Haklısın mert.Ben sana bulcam"
Bize doğru gelen ayazı görünce merti yanımdan fırlattım.Ayaz boşalan yere oturup yanağıma öpücük kondurdum.
"Yuh yenge ölüyodum!"
"Sus be"
Yemek boyunca elif ve mertin didişmeleriyle kahkahalara boğulduk. Burak elifi kucağına alıp.
"Kızımı rahat bırak mert!"
"Hıh sanki bu cadıya kaldım"
"Ya baba yaaa"
"Lan!"dedi burak.
"Tamam tamam"dedi mert.
"Sen bakma kızın mert amcana yemek fazla geldi ona"
Elif burağın yanaklarını sulu bir şekilde öpüp;
"Babaaam"
Herkes gülerken ayaza baktığımda burağa imrenerek ve dolu gözlerle bakıyodu.Ben Ne yapacağım???

PSİKOPAT AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin