Mert;
"Hadi yenge vallah çatlıycam"
Herkes karşımda dizilmiş bebeklerimin cinsiyetini merakla bekliyorlardı.Bu anı ayaz la birlikte yaşamak istesemde kader işte...
"Tamam söylüyorum...Cinsiyetleriii k...."Çalan kapıyla lafım yarım kalmıştı.Kalkıp gideceğim sırada mert konuşmaya başladı;
"Ya arya boşver.Çalar Çalar gider..Hadi söyle"
"Saçmalama mert bekle iki dakka!"
Deyip ilerlemeye başladım.Kapının önüne gelince derin bir nefes alıp kapıyı açtım.
"Arya arkın kim?"
Karşımda gördüğüm postacıyla kaşlarımı çattım..Nerde çıkmıştı bu?
"Buyrun benim"
Adam elindeki kutuyu bana uzatıp;
"Bunlara size arya hanım...Şuraya bi imza atarmısın"
Kafamı sallayıp gösterdiği yere imzamı attım...Bu ne ki?
Doğa;
"O ne arya?"
"Bilmiyorum"
Deyip eski yerime oturdum..Kutunun üstündeki kurdaleyi çözmeye başladım...Allahım nolur kötü bir şey olmasın....Amaaa ne ağır açtın kızım sanki aksiyon filmindeyiz!
İç sesime göz devirip kutunun ağzını açtım.Bu?Bunlar nerden çıktı.Kutu ellerimin arasından kayıp yere düşerken ben hâlâ içindekileri anlamaya çalışyorum....Yere doğru eğilip toplayacağını sırada ırmak dur işareti yapıp kendi topladı.Ellerimin arasındaki küçük ayakkabılarla bakarken gözlerimden yaşlar süzülmeye başlamıştı bile.Kutudan 2 çift minik pembe ve mavi ayakkabı çıkmıştı...
Burak;
"Kim gönderdi lan bunları?"
Kimin gönderdiği belliydi.Ayaz göndermişti.Kutuya tekrar baktığımda 2 tane kağıt gördüm.Bir tanesinin üstünde herkese oku bir tanesinin üstünde ise sadece sen yazıyordu.Herkese okumam gereken notu alıp okumaya başladım....
"Bebeklerimizin cinsiyetini beraber söyleyeceğiz arya.Hadi benimle beraber söyle."Bizim bir tane prensesimiz ve bir tanede prensimiz oluyor"Seni çok seviyorum sevgili...Bebeklerime iyi bak olur mu.En kısa zamanda yanınızda olacağım...Mert şimdi istediğin kadar bağır ve sevin......"Şaşkınlıktan ağzım açılmıştı.Nerden öğrenmişti ve nasıl böyle denk getirebilmişti...Ayazın hep söylediği söz şimdi kulaklarımda yankı yapıyordu 'Ben ayaz arkınım güzelim herşeyi yaparım' ne zaman bir şey olsa hep bunu derdi ve bu sözü şimdi bu durumumuza tam oturuyor.....
"Allaaaaah"
Mertin bağırmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım....Elif bile uyanmıştı mertin sesine.
Doğa;
"Of mert ya ne bağırıyosun kızımı uyandirdin"
Mert;
"Uyan elifcik papucun dama atılacak arya teyzenin kızı oluyor?"
Salak ya bu çocuk! Ağlatacak kızı.
Burak;
"Si...... lan mert bak çocuğun yanında ağzımı bozdurma bana.Adam gibi konuşsana lan!"Ben;
"Ya elif sen bakma o amcana sen bizim canımızsın. Hem biz senin değil mert amcanın papucunu dama atacağız nede olsa artık evdeki bütün odalar dolu olacak"Dediklerime herkes kahkaha atareken mert aşk olsun yenge der gibi bakıyodu.2 yaşındaki çocukla kendini bir tutmaktan ne zaman vazgeçecek bu adam...Çocuklarıma şimdiden acıyorum...
Aren;
"Yeğenlerime gelmeden önce çikolatalı pasta aldık ırmakla hadi kesinde yiyelim"
Irmak;
"Sevgilim kendine mi aldın o pastayı yoksa ikizleremi....."
Aren;
"Huyum kurusun güzelim çikolata ya karşı gelemiyirum."
Irmak;
"Aren bune ya resmen benle değil ç ikolatayla evleneceksin"
Aren sevgilisini kendine çekip;
"Asla!Senin tadın daha güzel"Arenin söyledikleri ile ırmak mosmor olmuştu.Allahım kız kesin yerin dibine gitmek istiyodur.
Mert;
"Ya olum bizene ırmağın tadından ben pasta istiyorum!"Allah seni kahretsin mert.Vallaha öldürecek aren merti!
Aren ayağa kalkıp merte doğru yürümeye başladı;
"Lan sana ne benim sevgilimden!"
"A aren zaten bende öyle dedim seni burak!"
Burak ben karışmam gibi yapıp ellerini havaya kaldırdı.Aren tam elini yumruk yapıp merte vuracağı sırada mert bağırmaya başladı;
"Buraaak!Lan nolur kurtar beni.Bak yemin ederim bidaha elife takılmıycam...Lan arda bari sen yardım et"
Buraktan ses çıkmayınca arda ayağa kalkıp ikisini ayırdı.Bizde kızlarla kalkıp mutfağa geçtik..Herkes pastasını yeyip sohbet ederken yavaşça kalkıp odama geçtim.Titreyen ellerimle kağıdı açtım;
"Aryam....Güneşim sin sen benim...Sen yokken benim dünyam karanlık be kadın....Senin o mavi gözlerin yokken uyandığım her sabah bana acı....Canım çok açıyor sevgilim...Şimdi bana çok kızıyorsun biliyorum....Ama yapmak zorunadaydım...Eğer gitmeseydim belki biz yine evlat acısı çekecektik ve sen...Galiba ozaman sen artık olmazdın deniz gözlüm...Ve bende ayaz arkın olamazdım.Biz biterdik arya.Çünkü bir acı bile bizi yıkacak duruma geldik....Özür dilerim...Sadece hikeyimiz bitmesin diye gittim....Ama bilirsin hikayenin baş kahramanı olmadan hikaye biter...Onun için geleceğim arya....Hikayemizin PSİKOPAT AŞKIMIZIN ikinci baş rol oyuncusu geri gelecek....Bana güven olurmu arya.Sakın tükenmesin umutların....O ayakkabıları çocuklarımıza ikimiz giydirip yürüteceğiz....Sana herşeyi anlatma zamanı geldi sevgili....Melis...O hâlâ yaşıyor du....Bize en son yaptığı şeyden sonra yunanistana kaçmış.....Beni arayıp seninle,çocuklarımla tehdit etti arya...Ozaman öldüm ben...Ama ben ölürsem bu hikaye nasıl devam eder yada biz ölürsek bu hikaye nasıl devam eder sevgilim....Herşey hazırdı zaten seninle aramız bozuktu bende sana haber vermeden gittim yunanistana...O kadını bulup öldürmedim arya...Çünkü ayaz arkını ailesi ile tehdit eden hiç kimse ölümü haketmez....Ölüm ona hediye olurdu...O kadına düşünemeyeceğin işkenceler yaptım,her gün yalvardı bana arya ama benim artık kimseyi affetmek gibi düşüncem yoktu...Çünkü biz hep iyi niyetimizden kaybettik....Oğlumun acısı hala dinmedi....Allahın verdiği canı birtek allah alır ama benim bir kez daha kaybetmeye niyetim yoktu...O kadına değil bir bardak su bir gram ekmek bile vermedim...Oda domuzlar gibi kendi dışkısını yedi....Zaten bir domuzada bu yakışırdı.....Kendi kendine öldü arya...Öldü...Ne demiştin sen 'eğer intikam yolculuğuna çıkacaksan kendin içinde bir mezar kazacaksin' o benden intikam alacakken kendi kaybetti.....Belki bana kı zacaksın onun ölüm sebebi sensin diye ama herşeyin sebebi o,onlar beni kötü yapan onlar arya...Herşeyin sebebi onlar....Hakim hiç adeletli değil....Ben sadece birkaç şeyle adaleti sağladım sevgilim....Bizim hikayemizi mutsuz sonla bitirmelerine izin veremezdim....her kadın bir oğlu olsun ister gözleri sevdiği adama benzeyen.Bende hep bir kızım olsun isterdim gözleri sana benzeyen...Bir kızım olacakmış gözleri sana benzesin.Bir oğlum olacakmış senin gibi güçlü olsun.Sizi çok seviyorum......Yarın gözlerini benimle açacaksın sevgilim.Iyi geceler....."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT AŞK
Teen Fiction"İnsan kaybettikçe küçük mutluluklar ile mutlu oluyor.En önemlisi kaybettiklerini bir gün unutmak zorunda kalıyor.Çünkü zayıf insanları gördükçe kaybettiklerinin kıymetini biliyor.Bu boktan hayat bunlarla dolu,arya.Ne her kız prenses ne da her erkek...