Medyada>>Ece (aryanın kuzeni)
Medyada>>Arda (ayazın kuzeni)
Sizce arda çok tatlı değilmi yaa ufff yerim ya.Yeni oyuncular hakkında yorumlarinızı bekliyorum..* Aryadan*
Sabah üzerimdeki ağırlık uyanmama sebeb oldu neydi bu?.Kafamı kaldırıp üzerimdeki ağırlığa baktığımda 1 adet ayaz görmemle şoklar yaşadım ve kan yanaklarıma hücum etti.Arya sen bu çocukla yattın şimdi niye utanıyosun yeni?Hemen atla zaten iç ses hem bikere biz ozaman sarhoştuk ve ben hiçbirşey hatırlamıyorum oda hatırlamayınca sorun olmuyo ama şuan ufff napacam ben.Bebek! Bebeğim gitti kesin ezildi ya ufff.
"Ayaaaaaz uyan bebeğim öldü ya!"
"Ne! Noldu arya iymisin"
"Ayaz bebeğim ezildi"
"Ne! Ne diyosun sen arya saçmalama"
"Ya hayvan gibi üstüme yatmışsın karnımda bebek var ayaz o kaslı vücudunla ezdin çocuğumu"
"Lan varya bende bişey oldu sandım hem bebek ezilseydi sen böyle rahat olmazdın ve kanaman olurdu"
"Ayyy doğru"
"Eyyy döğrü"
Köpek ağzımı ökeliyo bide mal,manda,öküz,oranindan.
Birden gelen kusma isteği ile banyoya koştum ayazda arkamdan gelip saçlarımı topladı ah benim nazik sevgilim..
Ağzımı çalkaladıktan sonra ayaza döndüm yüz ifadesi değşikti.
"Noldu ayaz"
"Sen hep böyle kusacakmısın"
"Igreniyosan ben kusarken yanıma gelme ayaz arkın!!"
"Saçmalama arya o anlamda değil seni böyle görünce üzülüyorum acı çekiyosun ondan dolayı"
"Haa aşkım kusura bakma ya hormonlar biliyosun canım"
"He biliyom arya ama banada yazık o hormonlar bana şimdi 9 ay eziyet mi edecek"
"Eh biraz yani. Hadi ben acıktım yemek yiyelim"
"Arya bu hamilelik sana yaradı varya"
"Niye"
"Niye mi? Ulan sen doğru düzgün yemek bile yemiyodun oğlum sayesinde yiyeceksin aferin benim koçuma"
"Aa ayaz oğlum dedin"
"Ananı doğru heralde allah söyleti"
Ayaza kıkırdayıp "Tamam hadi inelim"
"Tamam"
Ayazla beraber aşağı indik.Dolabı açıp şöyle bi baktım ve üşendim.
"Ayaz canım pastaneden poğoça ve simit alırmısın?"
"Niye evde yemek yokmu?"
"Ufffff var ayaz hem de çok var ama benim canım onları çekti benden çok bebeğin"Yalan üşendim demiyonda canım çekti diyon.sus be iç ses.
"Tamam gidiyom arya"
"Ayaz dur"
"Ne var"
"Simit sarı olsun yoksa yemem"
"Ne alaka"
"La git al nediyosam"
"La?"
"Kim dedi onu sana vallaha ben demedim hadi canım el gel"
"Şimdilik atlattın arya hanım ben gidiyom"
"Baaaaaaay"
"Beeeeeeey
Gerizekalı ağzımı ökeliyo yine mal.
Kapı çaldı allah allah kim acaba kesin ayazdir çocuk acıkınca napacanı bilmiyor.
Gidip kapıyı açtım ama geri kapattım.
Ne nasıl yanı bu kız 1 ay sonra gelecekti ya.Kapıyı geri açtım ve ece direk ciyakladı yanındaki ultra taş,meteor,fırtına gibi çocuk şaşkınca onu dinledi.
"Aryaaaa aşkım niye kapıyı pat diye kapatıyosun ha güzelim mallık yapma günündemisin yoksa canım"
Allahım sen bana yardim et ben bu kıza nasıl dayancam.
"Napiyim ece pat diye karşımda görünce şaşırdım bian . bu taş kim yoksa sevgilin falan mı?"
"Ne!! Iyyy bunlamı sevgili allah korusun saçmalama hem tanımıyorum bu bu bu malı"
"Hey düzgün konuş benle.Kulaklarım resmen öldü ya o nasıl bi bağırma"
"Ufff sus be gerizekalı"
"Ece ve sen susun geçin içeri!!"
İkisi aynı anda tamam dedi ve evime girdiler.Ayaz da gelince kahvaltımızı yaptık.Ha buarada o çocuk ayazın kuzeniymiş ve adı ardaymış."Ayaaaz biz eceyle gelinlik bakmaya gidcez"
"Hayır arya gidemezsin hâlâ anlamadınmı bebeğin düşme riski çok yüksek."
"Yaaa ben ne giycem peki kendi düğünümde"
"Ben ayarladım buraya gelecek gelinlikler, ayakkabılar ve çiçekler onun için otur evde ben gelene kadar."
Ayaz cevap vermeden mutfağı toplamaya başladım.Ama karnıma sancı girmeye başladı uffff sakin ol arya sakin.Hayır böyle olmuyo aaah.
"Ayaaaaaz aaah"
"Noldu arya nevar"
"Ayaz karnım aaah çabuk gel"
"Ne!noldu iymisin"
"A ayaz karnıma sancı girdi çok kötü "
"Ne hemen hastaneye gidelim"
"Hayır istemiyorum lütfen"
"Tamam gel odaya çıkarıyım seni"
Ayaz beni kucağına alıp çıkarmaya başladı.Oda girince beni yatağa yatırıp yanıma uzandı.Elini karnıma üstüne koyup gezdirmeye başladı ve sancım azaldı.Anlaşılan ufaklık babasına çok düşkün.
"Hâlâ ağrıyomu"
"Hayır sen karnımı oğunca geçti bence sana çok düşkün olacak bu çocuk"
Ayaz samimi bi gülümsemeyle bana baktı ama çok derin bakıyodu bunun sonu kötü konu bul araya konu.
"Hmm ayaz sence adı ne olsun"
"Erkek olursa eğer uraz olsun."
"Bencede çok güzel "
"Peki ya kız olursa?"
"Masal olsun"
"Seninkide çok güzelmiş hadi iyisen kalkta gelinlik seç"
"Tamam"
Aşağı inip beklemeye başladım gelinlikçiyi ama bu ece ve arda başımı ağrıtmıştı sabahtan beri didişiyolar bune ya bizdeki de beyin.
"Yeteeeeer"
"Ya arya şu çirkin ördeğe bişey söyle"
"Hayır yenge asıl şu cingana bişey de bune ya allah bi çene vermış maşallah"
Çocuk haklı kuzenim ama çok çenesi var.
"İkinizde kesin"arkadaki 4. Ses ayaza aitti ah benim öküzüm beni nasıl da düşünüyo.
"Arda kalk burak bizi bekliyo alışverişe gidcez arya çıkamaz"
"Ufff tamam"dedi arda ve çıktılar sonunda.Ve en eğlenceli an gelinlik seçeceğim.
______________________
Seviliyosunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT AŞK
Fiksi Remaja"İnsan kaybettikçe küçük mutluluklar ile mutlu oluyor.En önemlisi kaybettiklerini bir gün unutmak zorunda kalıyor.Çünkü zayıf insanları gördükçe kaybettiklerinin kıymetini biliyor.Bu boktan hayat bunlarla dolu,arya.Ne her kız prenses ne da her erkek...