Multide aren var.
"Arya bak ben nasıl diyeceğimi bilmiyorum ama söylemek zorundayım.Arya ayrılalım benim sana olan duygularım gerçek değilmiş bunu anladım"
"A ay ayaz sen ne diyosun bana ilk aşık olan sendin şaka mı yapıyosun"
"Onların hepsi bir yalandı arya sadece sen hastayken yanında olmak istedim ve böyle bir yalan uydurdum"
Yalan arya yı gerçekten seviyorum ama diyemem dersem ona değer verdigimi görürse o piç kıza zarar verecek yalan devam etmeliyim.
"Bak ev bulana kadar burda kal sonra git"
"Senin yanında artık 1 saniye bile kalmam ben"
Ayazın dedikleriyle kalbim paramparça oldu sanki içim alev alıyo bu acı çok ağır ama bu evden gideceğim.
Eşyalarımı valize koyup hemen kendimi dışarı attım artık göz yaşlarima hakim olamıyorum.
Şimdi nereye gidcem ben offf eve gidersem o adam beni öldürecek ,doğa!evet ona gidebilirim.
Yola koyuldum bile ama yağmur başlamıştı ve çok şiddetliydi yürüme ye artık mecalim kalmamıştı kendimi boşluğa bıraktım.
*Arenden* (ayazın düşmanı)
İyiki o aptal kızı takip etmişim bayıldı onu kucağıma alıp arabaya yatırdım.Ona gerçek adımı söyleyim hem zaten hafızasını kaybetti hatırlamaz bile.Onu kendi evime getirmiştim kanepeye yatırıp uyanmasıni bekledim.
"Nerdeyim ben, nodu bana ,burası neresi,sende kimsin"
"Sakin ol ben aren burası benim evim yolda seni bayilmiş bir şekilde görünce buraya getirdim"
"Ah evet lanet olsun bayıldım ama şimdi iyiyim gidiyim ben"
"Gideceğin bir yer varmı peki"
"Şey aslında yok"
"Ozaman burda kalıyosun"
"Olmaz"
"Sorduğumu hatırlamıyorum"
"Offf "
"Hadi gelde yemek yapalım acıktım"
"Tamam ama önce arkadaşım doğa yı aramalıyım"
"Peki"
Çalıyo çalıyo ve açtı
"alo doğa"
"Arya noldu iymisin"
"Iyiyim ama birkaç gün yokum daha sonra geleceğim yalnız birsüre sizde kalmaliyim"
"Tabikide arya ama sen nerdesin"
"Şey ben aren diye bir adamın yanındayım kapatmam lazım bb"
"Tamam bb"
Telefonu kapattıktan sonra arenın yanına gittim.
" Ne yiycez"
"Makarna nasıl fikir "
"Ahahaha süper fikir"
"Hadi yapalim"
"Tamam"Yemek hazırdı sofrayı kurup areni çağırdım ve yemeğe başladım.
"Şey ben nerde yatcam"
"Yukarda bir oda var orda"
"Peki sana afiyet olsun ben biraz dinlencem"
"Tamam"
Yukarı çıkıp yatağa yattım ve işte o tuttuğum göz yaşlarim şuanda firar etmişlerdi artık kendimi durduramıyodum hıçkırarak ağlıyodum ayaz beni neden bıraktın neden?
*2 gün sonra*
"Aren ben gidiyorum"
"Nereye"
"Arkadaşıma bana yardım ettiğin için teşekkür ederim ama gitmeliyim"
Aren beni tuttuğu gibi kanepeye yatırdı ve üstüme çıktı.
"A ar aren napıyosun bırak beni"
"Öyle kolay gidemezsin bu evden seni becerdikten sonra gidersin"
"Ne ne diyosun sen"
Aren bianda üstünü çıkarıp üstüme çıktı.Artık agliyodum hemde hıçķırarak nekadar ittirsemde kalkmadı.
*ayazdan*
Artık dayanamadım kaç gündür aryadan haber anlamıyorum bu yüzden doğayı aradım ve dediği şeyle şok oldum aren piçinin yaşındaymış allah kahretsin o şerefsiz kiza bişey yapar hemen arenin evine gitmeye başladım çok uzaktı evi.
*arydan*
Areni ittiriyodum ama olmuyodu boynumu öpmeye başladı ve git gide aşağı indi her dokunduğu yer beni parçalıyodu.
"Şşşt güzelim sakin dur yoksa canin yanar."
"Nolur yapma yalvarırım ya yapma"
Aren dediklerimin tersini yapıyordu daha çok bastırıyordu dudaklarını vücuduma ve aşağı iniyodu artık gucum kalmamıştı lanet olsun.
"Dur"
"Duramam seni becerip ayazın önüne atacağim"
"Ne! Nolur yapma lütfen "
"Kapa çeneni "
Arenin her dokunduğu her yer canımı yaķıyordu , parcalıyordu sanki.
Git gide aşağı iniyodu ve bianda durdu ardında altımda ne varsa çıkardı hayır asla izin vermiycem.
"Ar aren lütfen dur yeter"
"Az kaldı güzelim dayan biraz sonra kirlenmiş olacaksın"
"Hayır "
Beni dinlemiyordu.
Ve o son hissettigim şeyle çığlığı bastım...İnşallah beğenirsiniz arkadaşlar.Bölümle ilgili fikirde bulunursanız sevinirim.ve yıldîzcağa dokunmayi unutmayin
Yeni bölümde görüşürüz 😊😊😙⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT AŞK
Teen Fiction"İnsan kaybettikçe küçük mutluluklar ile mutlu oluyor.En önemlisi kaybettiklerini bir gün unutmak zorunda kalıyor.Çünkü zayıf insanları gördükçe kaybettiklerinin kıymetini biliyor.Bu boktan hayat bunlarla dolu,arya.Ne her kız prenses ne da her erkek...