**28**

2.9K 111 4
                                    

Medyada>>mert
Sizi bi bilgi vereceğim burda oynattığım arda ve ece gerçek hayatta sevgililer haberiniz olsun ama hikayede durumları karışık.Ve yeni kitap kapağımız nasıl?Yorumlarınızı bekliyorum..

*Aryadan*
Tatil Ne kadar çabuk geçti anlayamadım gerçekten melis hariç tatil çok güzel di sonunda mutluluk denen duyguyu doya doya yaşadım be.
Eveet valizler hazır üstümü giyim hemen.Aynanın karşısına geçip kendime baktığımda karnım da sanki bi top var gibi duruyodu zaten goğüslerim büyümeye başladı bile yanaklarim desem tombullaşmaya başlamış hafiften.Uff ben bu değilim hamilelik bana yaramadı gerçekten. Gözümden süzülen yaşla agladığımı farkettim yatağa oturup daha çok ağladım bu hormanlar gerçekten kafayı yedi.
Içeri giren ayaz bana mal mal bakıyodu.
"Arya noldu neden ağliyosun yoksa biyerin falan mı acıyo"
Kafamı hayır anlamında salladim.
"Noldu peki güzelim"
"Ayaz şu halime bak karnım top gibi yanaklarim tombullaşmaya başladı göğüslerim zaten büyüdü mal gibiyim"
"Hiç alakası yok arya saçmalama bu halin çok güzel annelik sana yakışıyor"
Ayazin dediklerinden sonra ona sarıldım.
"Ama kimse beğenmez beni böyle"
Ne dedim ben yürek yedim heralde sabah sabah.Ayazın gözlerinden ateş fışkırıyor du resmen bittin sen arya.
"Ben.seni.beğeniyosam.ve.sen.benim. karımsan.tabikide.kimse.seni. beğenemiycek."
Hah boku yedin arya.Direk ayazın dudaklarına yapıştım bu onu sakinleştirecek tir eminim.
Nefessiz kalınca geri çekildim ayaz bana sırıtarak bakıyodu.
Ayaza elimle valizleri gösterim dışarı çıktım.Haha ayazın hazin sonu.Ayaz 3 tane adam ve valizlerle aşağıda benim yanıma geliyodu vay köpek adamlara taşıtmış. Yanıma sırıtarak gelen ayaza sinirle baktım.
"Sen o kasları boşuna mı yaptın"
"Hayvanmıyım ben arya okadar valizi tek taşıyacak kadar"
Ayazin koluna girince yürümeye başladık.Gelen arabaya binip hava alanına gittik.
Uçağın önünde durup uzun süre bakıştık.
"Hatun gel bak korkma bişey olmaz hem miyden bulanirsa söyle"
"Ayaz ya ufff bak miydem bulanırsa senin suçun"
Ayaz 'allahım neydi gunahim'der gibi iç çekti.Ayazla birlikte uçakta yerimizi aldık.Hadi bismillah.
"Annecim bak 2-3 saat miydemi bulandırma ve karnımda dans etme lütfen onun için uyu sen hadi bebeğim"
Ayaz bana malmısın arya der gibi bakıyodu.
"Dön önüne ayaz bana öyle bakma"
"Nasıl bakmayım"
Sinir tam bir sinir allahım sen bana ya.
"Malmışım gibi"
"Gibi fazla karıcım"
"Doğru konuş benle ayaz mal sensin şimdi git yanımdan"
"Arya şaka yaptım"
"Şaka demek sen görürsün"
Deyim yan tarafta yanı boş olan bi erkeğin yanına oturdum.Ayaz sinir saçan gözleriyle bana bakıyodu.Aha ayağa kalktı geliyo gelme ayaz.
"Kalk lan ordan yanıma oturacaksın duydun mu"

Herkes bize bakıyodu eğer hayır dersem beni öldürür vallaha.
"T tamam"
Deyip yerime oturdum ayaz yanıma oturup bana döndü.
"Sen heralde benim manyak tarafımı özledin karıcım cezan nasıl olsun istersin."
"Bence cezaya gerek yok yani bitanem şaka yaptım"
"Öylemi"
Allahım adam beni gözleriyle ağzıma sıçıyo.Tam cevap verecek ken saçımdan tuttu ama çekme di.
"Sana yemin ederim arya bidaha ki sefere kökünden kopacak şekilde çekerim biliyosun demi"

Vallaha yapardı billaha yapardı kafamı evet anlamında sallayıp dışarı ya bakmaya başladım.Bütün yolculuk boyunca hiç konuşmadık.Araba yı şöför durdurunca direk aşağa inip eve girdim ve kendimi duşa attım.

Suyla beraber göz yaşlarımı saldım.Gramı bile olmayan göz yaşlarım şimdi okadar çok ağır geliyor ki en iyisi ağlayıp onlardan kurtulmak.Ben eğer hamile olmasaydım ayaz benle evlenmiycekti evet evet benim le evlenmiycekti zorunda kaldı belkide bebek için böyle yaptı.

Üstümü giyip ayazın yanına konuşmak için indim.Ağlamıycam sakin ol arya.

"Ayaz konuşabilirmiyiz"
"Dinliyorum"
"Ben daha yeni anladım sen benimle bebek için evlendin demi ayaz zorunda kaldın demi bende düşündüm ve istersen 9 ay sonra ayrılalım."

"Aslında doğru düsünmüşsun arya bebek için evlendim ve bence 9 ay beklemeye de gerek yok boşanalım bende bu yükten kurtulurum."

Hayır bu olamaz ayaz bana bunu yapmaz demi.
"Şaka mı yapıyosun"
"Hayır arya ciddiyim ben melisle daha mutlu olacağımı düşünüyorum"

"Hayır ayaz bu olamaz.Ayaz ayaz"
"Aryaaa iymisin kalk"

Bianda yerimden sıçradım .Kabusmuş bana tedirgin bakan kocama sarılıp ağladım.
"Arya canım iymisin noldu"
"Ayaz ben nasıl geldim buraya"
"Uçakta uyuya kaldın bende uyandırmadım seni sen iymisin"
"Beni bırakma olurmu ayaz sakın ama sakın bırakma ben sana gelip beni bırak desemde bırakma olurmu"
"Sen kocanı hiç tanımadın heralde"
"Egosu boyundan büyük olan birisin"
"Hadi kalk akşam misafir gelecek"
"Kim?"
"Burak, arda,mert,safinaz ve ece"
Allahım yine başladı arkadaşıma safinaz demeye.Öküz kocam benim.

Güzel bi duş aldıktan sonra aşağa inip yemek yapmaya başladım.Fırında papates köfte,salata,Tavuk çorbası,ve tatlı olarakta tiramusu yaptım.Vay yavrum be ne marifetliymişim bende ama çok yoruldum gerçekten.
Son olarak sofrayı kurup salona geçtim.

"Cadı neler yaptın bakalım"
Yine başladık ne  güzel unuttuydu.
"Bi kaç şeyler yaptım işte"
"Yapmasan bile olurdu zıkkımın kökünü yesinler"
"Ayıp ayaz sus lütfen kapı çalıyo sen onları karşıla ben mutfağa gidiyorum"
"Emredersin karıcım"
Deyip kapıya gitti bende masaya bi göz attım eksik falan varmı diye ama herşey tam gözüküyor.İçerden yenge diye anıran kişinin yanına kepçeyle gittim.
"Kim anırıyo"
Herkes ortda pişkin pişkin sırıtan merti gösterdi.Kepçeyle ona doğru yürümeye başladım.
"Yenge dur yaa acıktım ondan bağırdım"
Sesli bi şekilde kahkaha atıp kızların yanına gittim.
"Naber kızlar"
Ikiside iyi olduklarını söylediler ama ece solgun gözüküyodu.
"Ece hastasımısın solgun duruyosun"
Ecenin gözleri ardayı buldu sonra bana bakıp konuşmaya başladı;
"Kuzen saçmalama iyiyim hava soğuk olunca dondum mert haklı acıktım hadi yemek yiyelim"
Kafamı tamam anlamında sallayınca hepberaber masaya geçtik yemek leri doğanın yardımıyla servis edip ikimizde yerimize oturduk.

Yemek boyunca mertin sayesinde hepimiz kahkahalara boğulduğu.O burak ve ayazdan farklıydı rahat ve komik biriydi ama benim kocam ve burak ciddilikte üst seviyede aryayida unutmamak lazım.Gerçekten güzel bir yemek ti kocamı ilk defa bukadar çok gülerken görüyorum.

Yeni bölüm nasıldı canlarım?
Vote ve yorumda bulunmayı unutmayalım lütfen.

Seviliyosunuz canlarım.

Kitabın  yeni kapağı nasıl arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum...

PSİKOPAT AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin