aryanın hastalık süresi

7.8K 219 12
                                    

"Aryaaaaaa kalk artık okula gidcez"
"Offf tamam ya bi uyutmadin"
"Uyutmadimmi sabaha kadar horladin"
"Yalancı öküz bikere ben horlamam tamammı hem benim telefonum nerde babamı ariycam gelsin imzayı atsin"
"Şey arya babam dün sen uyurken aradi bende olanları anlattım oda imzayı atmiycam dedi ama sen merak etme ben hallederim ben  yakininim diye atarim imzayi"
"Ne inanmıyorum bu adam kafayı yemiş olmaz ayaz sana attirmazlar doktorla konuşup hallederim"
"Sen bilirsin hadi hazırlan da okula gidelim."
"Tm"
Aryayla beraber okula geldik herkez mal mal bize bakiyodu sanki biyerimiz açık estafur tövbe yaaa.
"Arya ben gidiyorum burak beni bekler bak seninki geliyor sınıfta yanına oturacaksin ona göre"
"Tamam da niye senin yanına oturuyorum sen kimsin yaaa." 
Öküz cevap vermeden gitti doğada nefes nefese yanima geldi.
"Noldu doğa sana böyle sakin ol."
"Nasıl sakin oluyum arya bu dedikodular gerçekten doğrumu sen ayazla birlikte mi olsun!"
"Ne diyosun sen doğa sen beni hiç tanimadinmi ya inanmıyorum sana git basimdan"
Doğanın yanından ayrılıp sınıfa doğru yol aldım herkes mal gibi bana bakiyodu noluyodu bunlara sınıfa girip yerime oturacaktim ki doğanın dedikleri aklıma geldi ve malesef  öküzün yanına oturdum ve direk lafa girdim.
"Noluyo ayaz milet ne diyo böyle"
" bilmiyorum arya mal mal konusuyolar ama bundan kurtulmamin tek bir çaresi var sevgiliymis gibi yapcaz"
"Oldu canım başka ya bi git insanlar nasıl düşünürse düşünsün"
"Eğer rol yapmazsan okulda bağırarak şunu derim arkadaşlar aryayla birlikte olamadık çünkü kendisi lezbiyen derim."
"Ne yuh çuş ya ufff lanet olsun tamam.
"Eminmisin tamam olduğuna bak sevgili olunca el ele ol caz ve opücem seni."
"Hayır aryayim"
"Ne!"
"Eminmisin dedin ya hayır aryayim ve no temas"
"Off arya espirinin sirasimi ve yes temas"
"Ayaz ders başladı sus"
Ilk ders bitmişti tam ayağa kalkcam sırada ayaz elimi tuttu hemde hayvan gibi ne kadar çabalasamda öküz bırakmadı ufff napcam ben bunla yâaa.
Ayaz buraği gördü ve hemen el salladı bütün sohbet boyunca güldü ayaz onu ilk defa bukadar çok gülerken görmüştüm çok çok güzel gülüyordu.
"Hadi arya zil çaldı yukarı çıkalım gel bitanem."
"Tamam canim" ne dedim ben canimmi inanmiyorum sana arya ya sakin bidaha deyipte bu öküzün götünü kaldırma.
******
Son derste bitmişti eşyalarımı toplayıp arabayı biraktigim yere doğru gidecektimki ayaz yakaladı beni ufff napacam ben bu çocukla.
"Noldu ayaz"
"Bişey olmadi benim evime geliyosun"
"Niyeymis"
"Niye mi baban yine sana zarar verebilir ve hastasin"
"Tamam ayaz ama benim şimdi eve gitmem lazım eğer bişey olursa ararım tamammi"
"Tamam by"
Arabaya binip eve gitmeye başladım ama gitmeden önce magazaya girmeliyim arabayı sahilin ordaki mağzaya götürdüm geldiğimde arabayı durdurmak için frene bastım ama arba durmuyordu tekrar tekrar bastım ama olmadi birilerine çarpmamak için kornaya bastım ve arabam denize girdi.Annemin yanına gidecektim annem beni özlemişti sanırım ben de onu çok özledim.

*ayazın ağzından *
Arya 1 saattir aramamisti beni kesin o şerefsiz kiza bişey yaptı offf nasıl izin verdim gitmesine evine gitmeliyim.
Arabayı çalıştırıp aryanin evine gittim kapıyı kirarcasina yumrukladim en sonunda biri açtı galiba bu babasıydı şerefsizin yakasına yapışıp aryayi sordum.
"Arya nerde lan"
"Arya mi o senle değil miydi buraya gelmedi şimdi çik evimden."
Adama cevap vermeden dışarı çıktım hemen aryayi aradım caliyodu en sonun da açtı.
"Alo arya nerdesin sen meraktan ölcem"
"Beyfendi arya hanim kaza yaptı şuan ambulanstayiz lütfen hastaneye gelin kan gerek e bilirim.
"T-tamam"
Lanet olsun noldu bu kiza ya nasıl kaza yapar evi 5 dakkalik yol offf hemen hastaneye gitmeliyim.
Hastaneye geldiğimde hemen içeri girdim aryanin ameliyat olduğu kapının önüne geldim ve beklemeye başladım.aradan 3 saat geçmişti burak ve doğada gelmişti ama hala ameliyat devam ediyodu.sonunda doktor çıkmıştı hemen ayağa kalktım
"Doktor arya iyimi ona bişey olmadi demi bak doğruyu söyle cevap versene lan"
"Beyfendi arya hanımın durumu malesef......"

Sevgili okuycularim bölümü inşallah beğenirsiniz. Vote yorumları bekliyorum nekadar çok yorum ve vote gelirse ona göre yeni bölümü yayinliycam.Acaba arya ya noldu acaba ne yazsam isteyenler yorum la fikirde buluna bilir sevgiyle kalın..

PSİKOPAT AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin